Vw passat b5 1999 AFN 110кс + чип + 240ум + турбо131 Съединителя лъзга

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivoka97
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 08 авг 2016 5:23
Автомобил:
Двигател:

Vw passat b5 1999 AFN 110кс + чип + 240ум + турбо131 Съединителя лъзга

Мнениеот ivoka97 » Пон 08 авг 2016 6:19


Здравейте колеги въпроса ми какво да правя със съединителя , нов оригинален е скъп и много слаб за колата. От какво да събирам съединител или има вариянт да се подсили моя с коване направо с керамика. Давайте идеи, който се е сблъсквал с този проблем.

Последна промяна от ivoka97 на Пон 08 авг 2016 22:12, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Vw passat b5 1999 AFN 110кс + чип + 240ум + турбо131 Съединителя лъзга

Мнениеот bangobango » Пет 12 авг 2016 21:13


Аз свърших моя съединител само с чип-а. Реших да го сменя направо с ъпгрейд за да поеме евентуално по-сериозен тунинг. Доволен съм за сега от комбинацията, а тя се и препоръчва за засилени АФН-и. Плътен маховик от Ауди А4 1Z (престърган на 240мм) + Комплект 240мм съединител (притискател и феродов диск) от Ауди S2, 220к.с.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта