Octavia 99г. 1.9tdi 110 к.с. AHF - настройка на клапан на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
svetlioiliev1988
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 05 авг 2016 14:44
Автомобил:
Двигател:

Octavia 99г. 1.9tdi 110 к.с. AHF - настройка на клапан на турбото

Мнениеот svetlioiliev1988 » Пет 05 авг 2016 15:07


Здравейте!

Предварително се извинявам относно невежеството ми в сферата на автомобилите! :smile
Преди около година закупих въпросната Шкода Октавия 1.9tdi и бях изключително доволен, до преди 2 седмици, когато на път за морето, при скорост от 140 км., колата започна да влиза в авариен режим. При рестарт, понякога се оправяше и нямаше проблем при по-ниска скорост.
Оставих колата за ремонт, като при диагностика не е имало грешки и затова първо почистиха турбото, смениха маркучите към него и са почистили всмукателя, който е бил много задръстен, но проблема не се разрешил. След което са сменили клапан на турбото. Първоначално колата отново е влезнала в авариен режим, но този път при 100км. След настройка на клапана, колата вече не влиза в авариен режим и вдига над 140 км., но тъй като съм я карал преди проблема, мога да преценя, че сега колата е "по-тромава" от преди и по-бавно набира. За сравнение, преди проблема никога не ми се е налагало да давам газ до края на хода на педала, докато сега ми се налага дори още на 4та скорост. Тест сега колата изисква повече подаване на газ, въпреки, че турбото си работи и не изключва.
Възможно ли е това да се дължи на неправилна настройка на клапана, който е сменен и ако е така, бихте ли ме насочили къде в София да отида, за да регулират правилно клапана и разбира се за разумна цена.

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Octavia 99г. 1.9tdi 110 к.с. AHF - настройка на клапан на турбото

Мнениеот vlado_tonev » Съб 06 авг 2016 9:28


Ами за да си сигурен,че е от неправилно настроен актуатор,трябва да се направи лог на 11ти канал за да се видят процентите на N75.След това,ако има нужда се скъсява лостчето и пак се прави лог.Ако решиш,аз имам VCDS и мога да ти съдействам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта