Golf IV, 1.9TDI AJM, PD, гасне на загрял двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
inanotherlife
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf IV, 1.9TDI AJM, PD, гасне на загрял двигател

Мнениеот inanotherlife » Пон 24 юни 2013 12:17


Здравейте пичове,
абе от месеци се боря с един проблем и понеже не мога да намеря сервиз вече, се сетих за форума. Ще бъда благодарен, ако някой ми препоръча сервиз, в който да се занимават с ПД и по-точно моя модел.
Водих го в Юве Брадърс (Бош сервиз в София), но там след месец и нещо седене при тях, се оказа, че не могат да намерят проблем и са "сигурни", че е в една или две от дюзите, които излизат съвсем леко от границите. Търсиха проблема около половин един месец, писаха на Бош съпорта им от Европа, никой не могъл да помогне. В края на крайщата се опитаха да намерят на старо дюзи, за да тестват със сигурност в тях ли е проблема (за което ЕВАЛА). Но, не можаха да намерят повече от 1 работеща дюза, като я смениха и колата се пооправи, но наполовина. Сега пак гасне, но по-рядко. Щяха да ми звънят... Се тая отсвирих ги, защото винаги като кажат че ще звъннат, аз се оказва че ги търся, една секретарка там все предава, все не звънят и така сто пъти. Абе имаха желание да решат проблема, но са СТРАШНО несериозни. Въпреки всичко, разкостиха всичко, помпи, филтри, мериха, щуротии всякакви по цялата верига. Тествахме колата в движение с вързан компютър, няколко пъти, но не можаха да видят точна причина когато угасва. Оставях им я, тествали са я...
Се тая, проблемът, по-подробно е следния: сутрин е ОК, като загрее започва да гасне от време на време. Т.е. не успява да коригира оборотите и просто угасва. Става въпрос на изключена от скорост. През половината време оборотите си слизат, като пусна газта, без да има нужда от корекции, т.е. падат си до 900 оборота и си заковават там, без корекции, без колебание. Понякога обаче (и вече все по-често, защото има допълнителна консумация от климатика), не успява да ги закове и пада по-надолу, като понякога не успява и да ги вдигне обратно и угасва. После си пали перфектно, ни лук яла ни лук мирисала.
Та, ако може някой от вас да ми каже сервиз, където се занимават с този явно куц двигател, защото вече на няколко места ми отказват. Един ми вика , много време му отнемало тоя мотор да го хване какво става и не му се занимава (Иван - гара Яна) :D, викам си на акъла, ако се научиш, няма да ти отнема толкова..., София Дизел, не се занимават с такива точно ...
Тенкс! :rolleyes




inanotherlife
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf IV, 1.9TDI AJM, PD, гасне на загрял двигател

Мнениеот inanotherlife » Пон 24 юни 2013 12:22


Забравих да добавя, НЯМА ГРЕШКИ.


Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: Golf IV, 1.9TDI AJM, PD, гасне на загрял двигател

Мнениеот tedwv » Сря 26 юни 2013 9:16


Клубните майстори в Герман за тях съм чувал много добри отзиви.Само че не мога да ти дам координати. Мисля, че този колега °niksi° е единия майстор.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf IV, 1.9TDI AJM, PD, гасне на загрял двигател

Мнениеот red.devilll » Сря 26 юни 2013 23:20




geo_nik
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 13:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf IV, 1.9TDI AJM, PD, гасне на загрял двигател

Мнениеот geo_nik » Вто 16 юли 2013 9:13


Много ми е интересно има ли развитие по тази тема.
Аз имам подобен проблем, но е само като удър. Двигателят не угасва. По-често го прави това като е студен.


inanotherlife
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf IV, 1.9TDI AJM, PD, гасне на загрял двигател

Мнениеот inanotherlife » Вто 16 авг 2016 19:34


Проблема отдавна го оправих, но все забравям да споделя.

Оказа се един обтегач, който не съм сменил навреме и е започнал да дава проблеми с ангренажа. Не си спомнял дали ремъкът беше презкочил или просто разхлабен и като загрее колата, започва да се губи центровката. От там и цялото гаснене и колебание.
Кой откри това? Еми човек, който си разбира от работата и има желание да задълбае. Аз също се занимавам, може да се каже и сервизна дейност (компютърна поддръжка) и уважавам хора, които имат желанието да стигнат до същината на проблема! Това си е най-важното качество за този тип работа.

Казва се Тодор - 0877788163. Работят с още един негов колега, от който също имам много добри впечатления. Сервизът им е в Дървеница, София. От тогава си правя основно там колите и съм доста доволен от коректността и всичко останало! :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта