
Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Колеги,карам Пасат 2.0 TDI 2008 год. Снощи докато карах към вкъщи,на малка скорост бавно,ми изгасна колата,като светеше акумулатора.След изгасването не ще и не ще да запали,но ток има защото всичко си свети и върти като се опитвам да запаля. Никога не ми се е случвало преди,кола да ми загасне в движение.Според вас от какво може да е или на някой случвало ли му се е? Моля ви помагайте,защото колата ми трябва спешно за път! 

-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Пробвай с нов акумулатор като начало.
Re: Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Трябва ти човек с Vag-Com и прочитане на грешките, освен акумулатор, другите причини за които се сещам са дюза или датчик колянов вал. Има и още разбира се и още, но без диагностика, всичко е гадаене.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Без ток видя че неможе.Следващия път пробваи без нафта.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Най-често това е дюза или помпа.
Re: Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Колеги,имаше ток да те убие! Не беше от акумулатора! На другия ден един приятел ми каза,щом върти и не пали,може да е от горивния филтър.Каза да извадя единия от маркучите,които влизат във филтъра и така да пробвам да запаля и .... стана! После си вкарах маркуча и от тогава насам си пали нормално! Отидох да я закачат на компютър и не показа никакви грешки! Вече няколко майстора са на мнение,че или филтъра е фалшив\дефектен и иска смяна .... или,понякога се получавал вакум и затова след процедурата с маркуча е запалила! Казват ми купи един оригинален филтър и го смени - какво по дяволите означава "оригинален филтър",винаги съм слагал филтри от едно място и са нямали проблем ... Не знам точно от какво е,но се чудя дали трябва да направя нещо,защото ме притеснява да не направи нещо на дълъг път....
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Не си споделил, дали проблема се е проявил веднага след смяна на горивния филтър или кога последно е бил сменян? С изваждането на маркуча си обезвъздушил системата, но въпроса е защо си имал въздух в нея?
Re: Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Сменях масло и филтри преди около два месеца. Имам много малко изминати километри от тогава. Защо е имало въздух,не знам,но ми казаха,че и това може да е причината.Можело да е от фалшив горивен филтър и ми препоръчаха да го сменя,както написах вече...не знам дали наистина е от това и каква може да е друга причината...
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Пасат 2.0 TDI 2008 год. изгасна и не може да запали?
Това пък ако го смениш,може и да разбереш. А може и да продължиш да се чудиш без да го сменяш...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: владислав и 47 госта