Passat b6 проблем при запалването
Passat b6 проблем при запалването
Колеги преди 8 месеца купих пасат B6 от Германия не ми е сьздавала проблеми до преди месец.Когато вкарам ключа под волана нещто почва да щрака след известно време спира и светва една жьлта лампа под формата на волан след това опитвам да запаля пали но веднага изгасва слен няколко опита пали и трьгвам.но преди няколко дена изгасна в движение.Ако някой е имал този проблем моля да ме посъветва благодаря предварително
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем при запалването на Passat b6
Има такива случаи, става въпрос за проблем с гнездото, в което се пъха ключа (по рядко в самия ключ).
Трябва ти първо някой с ВАГ Ком, който да прочете грешките, които са записани, и след това добър автоключар, който да оправи проблема.
Трябва ти първо някой с ВАГ Ком, който да прочете грешките, които са записани, и след това добър автоключар, който да оправи проблема.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем при запалването на Passat b6
Ако проблема е в гнездото не става с ремонт. Отварял съм такова и се износват едни канали, по които се движи механиката за задържане на ключа. Другото в него е бобината за транспондера и три микро ключета, съответно за първо положение вкаран ключ, втория за контакт и третия за стартер. Няма никаква електроника.
Но без диагностика само гадаем какво ще е.
Но без диагностика само гадаем какво ще е.
Re: Проблем при запалването на Passat b6
прилича на неработещ имобилайзер на обикновенна кола. но и аз не знам какво има в гнездото за ключа, макар че и аз съм с такова
чувал съм че ги сменят при проблем целите. Ако имаш втори ключ пробвай с него за да премахнеш проблеми свързани с ключа.
Аз имах проблем с ключа преди време. не отключваше, но си палеша колата с него (при теб проблема явно е с паленето). Обучаваха ми ключа в VW. обучението влезе в цената за диагностика, което беше около 30лв ( говорим за диагностика само на проблем с ключа). Та може да питаш и там. поне на това нещо диагностиката не беше (като да ти отрежат главата от кръста
)

Аз имах проблем с ключа преди време. не отключваше, но си палеша колата с него (при теб проблема явно е с паленето). Обучаваха ми ключа в VW. обучението влезе в цената за диагностика, което беше около 30лв ( говорим за диагностика само на проблем с ключа). Та може да питаш и там. поне на това нещо диагностиката не беше (като да ти отрежат главата от кръста

Re: Проблем при запалването на Passat b6
пробвам и с двата ключа но е едно и също!майстора при когото карам колата ми каза че машинката ,която заключва и отключва волана е повреден и е за смяна,защото това щракане идва от там.може ли да е от там?
- niki79
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 13:56
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP
- Местоположение: Монтана
Re: Проблем при запалването на Passat b6
:да: точно това е "личен опит"в порше юг ми го смениха зо около 300-350лв.момчето там каза,че преди това нещо се сменяло с целия кормилен прът и струвало над 1500лв.а сега се сменявал само модула
Re: Проблем при запалването на Passat b6
ейййй с тия цени на "машинки" не се спряха и те. за всяка глупост 300-500 лв.
Re: Проблем при запалването на Passat b6
Колко време трая ремонта (смяната на заключването)? Имат ли в Порше такива блокади на склад или трябва да поръчаш и да чакаш доставка?
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Проблем при запалването на Passat b6
Е те се прецакват едни микро ключета,иначе по спомен имаше един колега преди 2 години закъсал така на морето.Цената по онова време беше около 600лв на целият модул!
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?138100-Cheap-Fix-for-Passat-B6-Steering-lock-problem-with-non-dealer-recode
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?138100-Cheap-Fix-for-Passat-B6-Steering-lock-problem-with-non-dealer-recode
- Steels
- Мнения: 418
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Проблем при запалването на Passat b6
Аз съм от тези който софтуерно му премахнаха това заключване на волана на цена 250 лв . Без да се занимавам са смяна на модули и всякакви такива неща.
Re: Проблем при запалването на Passat b6
Добре де, аз не искам прмахване на функцията (софтвеарно или не). Просто да се прмахне (деактвира) тази функция може да има правни последствия за застраховка в случай на кражба. Затова ме интересува цена на ремонта и време на доставка на частта + време за ремонт.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Проблем при запалването на Passat b6
(доста скъп софтуер) 

- VW_passatOR
- Мнения: 229
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP
Re: Passat b6 проблем при запалването
Дали и моя проблем е същия като в тази тема. Случвало ми се е понякога да се задъхва при старт като всеедно е слаб акомулатора.
Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.clb
Part No SW: 3C0 959 433 HW: 3C0 959 433
Component: IMMO 038 0347
Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000
Shop #: WSC 131071 1023 2097151
VCID: E7DDDD17D6988F26B59-80B2
Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 A
Component: ELV 021 0350
3C0905861A ELV 021 0350
3 Faults Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 48
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 48
Mileage: 163248 km
Time Indication: 0
Date: 2015.03.21
Time: 19:07:05
02817 - Steering Column Lock; Enabling Wire from Steering Wheel Electronics
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 48
Mileage: 163248 km
Time Indication: 0
Date: 2015.03.21
Time: 19:07:06
Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.clb
Part No SW: 3C0 959 433 HW: 3C0 959 433
Component: IMMO 038 0347
Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000
Shop #: WSC 131071 1023 2097151
VCID: E7DDDD17D6988F26B59-80B2
Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 A
Component: ELV 021 0350
3C0905861A ELV 021 0350
3 Faults Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 48
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 48
Mileage: 163248 km
Time Indication: 0
Date: 2015.03.21
Time: 19:07:05
02817 - Steering Column Lock; Enabling Wire from Steering Wheel Electronics
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 48
Mileage: 163248 km
Time Indication: 0
Date: 2015.03.21
Time: 19:07:06
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat b6 проблем при запалването
Тези грешки не излизат от слаб акумулатор.
Re: Passat b6 проблем при запалването
Здравейте,
Преди два дни си купих Passat b6 - и буквално 2 часа след като се разделихме с продавача се опитах да запали и ми излезе жълт символ с волана и не може да запали. След това почна да пали, но веднага гасне. Явно имам сходен проблем с този модул за запалване като гореописания. Скоро някой имал ли е подобен проблем и къде го оправиха. На мен ми препоръчаха да ходя в сервиз на VW - някой знае ли колко ще ми струва това там?
Преди два дни си купих Passat b6 - и буквално 2 часа след като се разделихме с продавача се опитах да запали и ми излезе жълт символ с волана и не може да запали. След това почна да пали, но веднага гасне. Явно имам сходен проблем с този модул за запалване като гореописания. Скоро някой имал ли е подобен проблем и къде го оправиха. На мен ми препоръчаха да ходя в сервиз на VW - някой знае ли колко ще ми струва това там?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 62 госта