Предистория;Махнат DPFсофтуерно и механично.Преди около 5000 км.
Често влизаше в авариен режим,а и вече колата мина 300 000 км/реални/
Случката;Пътувам от София за провинцията.Светна иконката на DPF.


Спрях на отбивка,загасих двигателя,така за 2-3 мин и отново запалих.Проблема си остана.
Излезе ,,Diesel-particle filter instructions!,,
Тръгнах ,колата си върви,няма проблеми.Влязох в една колона от тирове.
Реших да издухам два пред мен,но колата вдигна 3000 оборота и буквално заби.
Беше на 5-та,смъкна до 3-та/DSG е кутията/.
И така карах около 20-25 км гъделичкайки я до 2800 оборота.
Няма проблем,съобразявам се с пътя и обстановката,където може,карам си даже със 140 км/ч/наравно и надолу/
След тия 20 мъчителни км,забелязвам,че иконката с DPF я няма вече на таблото.
Газ,ама газ-скъсах я.
Закачам я на компютър,веднага щом се прибрах-Никакви грешки не са записани.
Това е моето патило от вчера.
Ще се радвам на всякакви компетентни мнения и препоръки,насочени към ситуацията.
P.s.Излизала е иконката за DPF до случката 2пъти,но не е влизала в авариен режим.
Не отчита и грешки на компа като я закачим.
Може би трябва да я закачим веднага щом се появи проблема.