Хубава турбинка

и аз си търся за един mTDI проект такава ( ККК 24 ) читава, ама за сега без успех

.Аз не съм специалист и не знам как ще е , което обаче не означава , че не бих се пробвал да видя как ще е

.За по-достоверна информация се обърни към Богомил-Brezel.Има няколко проблема с тази турбина на 1Z да се сложи. Единия проблем- чисто технически : монтажа как да стане

Колектора на 1Z е друг-не пасва на челото (фланеца), ако се вземе от 1.6 - смятам ще стане , ма после веднага изниква друг въпрос - ауспуха как ще е

ще се наложи преработка и там. Оттичането ма маслото как ще е

дали ще стига дължината на тръбопровода(маркуча ,ако може така да се нарече

) поради другата позиция на турбината - стои по-високо от оригиналната на 1Z (заради използването на друг колектор).По-принцип се знае ,че на 1.6 мотора при използването на К24 има в началото по-голям лаг ,при 1.9 ми се струва ,че този ефект ще е по-слаб ( по-голям обем на мотора-повече газове

по-рано развъртане).Сигурен съм обаче,че във високите ще има много повече дебит от тази,която е оригиналната и в комбинация с чип и с дюзи от AFN-ще се усети много положително (според мен

).Ех.... ако можеше и челен кулер с литраж същия или близък с оригинала

.....Ако турбото е добро , аз бих си поиграл да го монтирам- въпреки трудностите
