Здравейте, да опиша малкия проблем, който стана. Изгоря ми помпата в резервоара и ме остави на пътя. Баща ми ме дръпна до сервиз, но проблема беше, че пробвахме да я запалим на дърпане, което е МНОГО ГОЛЯМА ГРЕШКА !!!! След тази глупост се наложи да сменя помпата която си беше изгоряла в резервоара и всички ремъци ролки и т.н.. На ангренажа имаше около 20 изядени зъба, но не е превъртяла вътре. В мотора всичко е ОК.
Но проблема е че се наложи да сменим ангренажното колело. То вътре е с някакви тампони против вибрации и т.н. Смениха ми го и подозирам че не е наместено добре, просто няма мощноста в ниските ~1650обр. С чип е! В момента турбото се осеща чак след 1900 обр и във високите. Другото което ми направи впечатление е че преди на място на бордовия ми показваше 0.3л/ч а сега под 0.5л/ч не пада. Нещо не е наред.
Въпроса ми е може ли да не е наместено това колело и от него да идва разликата. Някакви съвети ? Препоръчайте ми някой който разбира понеже това не е шега работа ....
Голф 5 1.9TDI BKC промяна в мощноста след смяна на ангренаж
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Промяна в мощноста след смяна на ангренаж Голф 5 1.9TDI BKC
В София ... Не ми трябват 100 сервиза питам за 1 но качествен. Знам че сайта има търсачка !
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Промяна в мощноста след смяна на ангренаж Голф 5 1.9TDI BKC
Почти съм сигурен, че пишеше Варна в профила ти, затова дадох тези резултати. Ако съм сгрешил, се извинявам!
А ти, щом знаеш, че има търсачка, ползвай я!
А ти, щом знаеш, че има търсачка, ползвай я!
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Промяна в мощноста след смяна на ангренаж Голф 5 1.9TDI BKC
Да сега и ти като писа за Варна видях че не съм го сменил. Извинявам се !
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Промяна в мощноста след смяна на ангренаж Голф 5 1.9TDI BKC
Колега огледай всички маркучи към турбото.Не вярвам да не е наместено това колело.Относно разхода при мен е 0,4 на място ,като пусна фаровете 0,5.А 0,3 никога не съм виждал,малко нереално ми се струва.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Промяна в мощноста след смяна на ангренаж Голф 5 1.9TDI BKC
Сервиза на Ники и Мишо в Герман могат да ти свършат работа но вече май и те се понаядоха и или не им се занимава (на мен 2 пъти ми се наложи да се обърна към тях единия път не им се занимаваше втория път неможах да се свържа с тях никой не ми вдигна телефона) хората разбират и ако имаш късмет ще ти свършат работа.
- bkunev
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Промяна в мощноста след смяна на ангренаж Голф 5 1.9TDI BKC
Стана ми интересно как виждаш 0,3л/ч. на борда? Аз вчера се загледах: като я запаля 0,7 - 0,8 и като загрее под 0,5 не съм я виждал...
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Промяна в мощноста след смяна на ангренаж Голф 5 1.9TDI BKC
След ремап бордкомпа лъже повече от преди.
@Infernal_fire - препоръчвам сервиз "Трансексперт", близо до Порше изток, но и там е голяма навалица.
@Infernal_fire - препоръчвам сервиз "Трансексперт", близо до Порше изток, но и там е голяма навалица.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Промяна в мощноста след смяна на ангренаж Голф 5 1.9TDI BKC
sto4o написа:Сервиза на Ники и Мишо в Герман могат да ти свършат работа но вече май и те се понаядоха и или не им се занимава (на мен 2 пъти ми се наложи да се обърна към тях единия път не им се занимаваше втория път неможах да се свържа с тях никой не ми вдигна телефона) хората разбират и ако имаш късмет ще ти свършат работа.
Е това ми хареса.
Това Сеата с отровата за мишки ли е. Там най-вероятно ставаше дума за проблем с жици. И да може да звучи тъпо и нескромно, но за 20-30 лв да си рискува човек здравето няма смисъл - затова ти отказа Мишо. А за това, че не сме вдигали да така е, пише го и в темата търсим хора и докато не намерим вършим всичко - вдигаме телефона когато може, записваме часове, даваме консултации, работим по коли, обръщаме внимание на такива които са дошли без да звънят, поръчваме части и т.н. и т.н. и по между другото водим деца на училище, детска и т.н.
А по проблема на колегата - най-вероятно центровката не е точно ОК, но може и да са много други неща.
- inspektora
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Промяна в мощноста след смяна на ангренаж Голф 5 1.9TDI BKC
Според мен е от синхронизацията на валовете. За съжаление не всички майстори знаят, че след смяна на ангренажен ремък се прави синхронизиране / центровка.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта