Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот na4o4o » Чет 15 сеп 2016 17:55


Здравейте,имам следния проблем,след смяна на комплект съединител(без маховик) на люк тресе на 3,4 и 5 скорост при рязко подаване на газта на около 1900 оборота за секунда,преди смяната със стария съединител нямах такъв проблем, но при 1900 оборота приплъзваше съединителя.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8983
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот samo_pechka » Чет 15 сеп 2016 18:16


Ти сам си си отговорил :) не е тресял, щото е приплъзвал в него момент. Т.е. бил е пътник още тогава и той .
М/у другото точно маховика се усеща в него диапазон обороти . При мен е м/у 1600 и 1800/1900 об/мин. Малко надолу или малко нагоре ( 2000об/мин примерно ) го няма това.
Ще го сменям и аз , въпреки, че засега съвсем леко се усеща при мен.


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот na4o4o » Чет 15 сеп 2016 18:48


имаш предвид маховика е проблема,при проверката на маховика нямаше почти никакви луфтове


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8983
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот samo_pechka » Чет 15 сеп 2016 18:53


Предполагам, не устисква на натоварването в случая ( чип , тунинг както разбирам ) . При нормални условия , сток кола сигурно си е абс. наред все още


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот na4o4o » Чет 15 сеп 2016 18:56


а има ли проблем ако продължа да карам така,след чипа стана 143 коня и 335 нютона множко са и според мене


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8983
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот samo_pechka » Чет 15 сеп 2016 19:01


Ако правиш като мен-не би трябвало :) избягваш рязкото мачкане на газта в диапазона 1600-2000об/мин . След 2 - 2.200 об/мин по преценка :)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот hooligan_sk » Чет 15 сеп 2016 19:12


С тея 335нм сигурен ли си че не ти пиква турбината точно тогава? AFN с тоя софтуер е на такива коне, но въртящия момент е 300-305нм макс. :gruebel


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот Dani16v » Чет 15 сеп 2016 19:18


Щом тресе, приготви се скоро и него да смениш! Незнам, как сте го преценили на място, че е читав.. Нали се сещаш, че нютоните като му дадът 'жега' е съвсем друго :wink Колегата samo_pechka, е обяснил как да пазиш съединителя/маховика! Аз само ще допълня, да не даваш рязко газ в ниски обороти, особено на баир!
п.п. hooligan, нютоните са си в норма за 110 с чип. Мерени на мотор, естествено..


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот na4o4o » Пет 16 сеп 2016 14:45


Доста дразнещо е така да се кара,варианта ъс смяната на маховика засега не е рентабилно,има ли начиннякак си да махна чипа,да я върна както беше преди?


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот Dani16v » Пет 16 сеп 2016 18:13


Пойскай си оригиналния софтуер от Богомил!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот valiosport » Пет 16 сеп 2016 18:33


Чипа не е виновен, че не сте сменили маховика, колегите ти казаха, като искаш да изпревариш или да ускориш сваляш предавка и тогава настъпваш, ако искаш да караш на ниски обороти ще наемаш полека.
Аз имах тресене и преди да я чипосам, но след като мине 2200-2300 оборота и пълна газ да давам няма проблеми


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот stanimir1123 » Съб 17 сеп 2016 0:56


Аз преди да сложа чип, смених съединителя с маховика и имам едвам доловими вибрации Пасат б5 АФН
Имал съм почти същите вибрации 1800-2000 об, но много по силни от дюза.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот hooligan_sk » Съб 17 сеп 2016 7:36


Пак казвам да се провери турбината дали не прави пик в този момент! Варианти за проблеми бол - актуатор, геометрия, н75, вакуми и тн. 335нм НЕ СА нормални за AFN, виждал съм една дузина AFN, AHF, ASV чипнати от Богомил и всичките са на 300-305нм. Лично моят AHF беше дал 147кс и 298нм. :th_up


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот valiosport » Съб 17 сеп 2016 8:55


Нормално е да прави пикове на 4-та 5-та 6-та като се смачка до долу.. Важно е да държи налягането...
Едно бустметърче в купето никога не е излишно, не знам до колко трябва да е пика, но моя АРЛ на пета до 1.9-2.0 бара скача като дам газ от 2400-2500оборота.
Въртящия момент от порядъка на 20-30НМ отгоре/отдолу е нормален, както и мощността ще има разлика 6-7-8 коня че и повече за всеки един автомобил. Всичко зависи каква е степента на износване на отделните части.


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна

Мнениеот bangobango » Съб 17 сеп 2016 14:17


Затова, като мен. Комплект 240мм съединител от S2 Куатро и плътен маховик от Ауди 1Z. Няма го комфорта от демпферния маховик, ама поема всякакви моменти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], loopci и 35 госта