


Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Здравейте,имам следния проблем,след смяна на комплект съединител(без маховик) на люк тресе на 3,4 и 5 скорост при рязко подаване на газта на около 1900 оборота за секунда,преди смяната със стария съединител нямах такъв проблем, но при 1900 оборота приплъзваше съединителя.
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Ти сам си си отговорил :) не е тресял, щото е приплъзвал в него момент. Т.е. бил е пътник още тогава и той .
М/у другото точно маховика се усеща в него диапазон обороти . При мен е м/у 1600 и 1800/1900 об/мин. Малко надолу или малко нагоре ( 2000об/мин примерно ) го няма това.
Ще го сменям и аз , въпреки, че засега съвсем леко се усеща при мен.
М/у другото точно маховика се усеща в него диапазон обороти . При мен е м/у 1600 и 1800/1900 об/мин. Малко надолу или малко нагоре ( 2000об/мин примерно ) го няма това.
Ще го сменям и аз , въпреки, че засега съвсем леко се усеща при мен.
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
имаш предвид маховика е проблема,при проверката на маховика нямаше почти никакви луфтове
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Предполагам, не устисква на натоварването в случая ( чип , тунинг както разбирам ) . При нормални условия , сток кола сигурно си е абс. наред все още
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
а има ли проблем ако продължа да карам така,след чипа стана 143 коня и 335 нютона множко са и според мене
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Ако правиш като мен-не би трябвало :) избягваш рязкото мачкане на газта в диапазона 1600-2000об/мин . След 2 - 2.200 об/мин по преценка :)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
С тея 335нм сигурен ли си че не ти пиква турбината точно тогава? AFN с тоя софтуер е на такива коне, но въртящия момент е 300-305нм макс. 

- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Щом тресе, приготви се скоро и него да смениш! Незнам, как сте го преценили на място, че е читав.. Нали се сещаш, че нютоните като му дадът 'жега' е съвсем друго
Колегата samo_pechka, е обяснил как да пазиш съединителя/маховика! Аз само ще допълня, да не даваш рязко газ в ниски обороти, особено на баир!
п.п. hooligan, нютоните са си в норма за 110 с чип. Мерени на мотор, естествено..

п.п. hooligan, нютоните са си в норма за 110 с чип. Мерени на мотор, естествено..
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Доста дразнещо е така да се кара,варианта ъс смяната на маховика засега не е рентабилно,има ли начиннякак си да махна чипа,да я върна както беше преди?
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Пойскай си оригиналния софтуер от Богомил!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Чипа не е виновен, че не сте сменили маховика, колегите ти казаха, като искаш да изпревариш или да ускориш сваляш предавка и тогава настъпваш, ако искаш да караш на ниски обороти ще наемаш полека.
Аз имах тресене и преди да я чипосам, но след като мине 2200-2300 оборота и пълна газ да давам няма проблеми
Аз имах тресене и преди да я чипосам, но след като мине 2200-2300 оборота и пълна газ да давам няма проблеми
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Аз преди да сложа чип, смених съединителя с маховика и имам едвам доловими вибрации Пасат б5 АФН
Имал съм почти същите вибрации 1800-2000 об, но много по силни от дюза.
Имал съм почти същите вибрации 1800-2000 об, но много по силни от дюза.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Пак казвам да се провери турбината дали не прави пик в този момент! Варианти за проблеми бол - актуатор, геометрия, н75, вакуми и тн. 335нм НЕ СА нормални за AFN, виждал съм една дузина AFN, AHF, ASV чипнати от Богомил и всичките са на 300-305нм. Лично моят AHF беше дал 147кс и 298нм. 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Нормално е да прави пикове на 4-та 5-та 6-та като се смачка до долу.. Важно е да държи налягането...
Едно бустметърче в купето никога не е излишно, не знам до колко трябва да е пика, но моя АРЛ на пета до 1.9-2.0 бара скача като дам газ от 2400-2500оборота.
Въртящия момент от порядъка на 20-30НМ отгоре/отдолу е нормален, както и мощността ще има разлика 6-7-8 коня че и повече за всеки един автомобил. Всичко зависи каква е степента на износване на отделните части.
Едно бустметърче в купето никога не е излишно, не знам до колко трябва да е пика, но моя АРЛ на пета до 1.9-2.0 бара скача като дам газ от 2400-2500оборота.
Въртящия момент от порядъка на 20-30НМ отгоре/отдолу е нормален, както и мощността ще има разлика 6-7-8 коня че и повече за всеки един автомобил. Всичко зависи каква е степента на износване на отделните части.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Пасат Б5 АФН + чип от Брезел тресе съединителя след смяна
Затова, като мен. Комплект 240мм съединител от S2 Куатро и плътен маховик от Ауди 1Z. Няма го комфорта от демпферния маховик, ама поема всякакви моменти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], loopci и 35 госта