Passat b5 variant AFN 1.9TDI забрави как се ходи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Христина.Иванова
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 08 юни 2016 19:39
Автомобил:
Двигател:

Passat b5 variant AFN 1.9TDI забрави как се ходи

Мнениеот Христина.Иванова » Нед 18 сеп 2016 20:50


здравейте колеги! Не открих подходяща тема нито във този нито в друг форум.
Имам проблем с който не мога да се справя поне за сега. Преди 2 дена след риболов реших да паля, бутам първа въртя и изненада.. колата тръгва все едно не отделя съединителя. За късмет освободи запали и тръгнах. След около 12 км спрях загасих и бях до там, спря да отделя и се прибрах на буксир. След прибирането на колата при загасен двигател и на скорост колата се движи все едно има строшено каре. Забравих да спомена че се чува един шум като раздробени чаркалъци, а при гасене е като умалящ шмиргел.. Насочиха ме към вътрешно каре или строшен феродов диск, който смених преди 3 месеца в комплект с аксиален лагер и притискател SACH
Приемам предложения и критики само да проходи, че ми идват идеи страшни :death




Потребителски аватар
lokva
Мнения: 835
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
Автомобил: Passat 3c
Двигател: CBAB 2008
Местоположение: Гоце Делчев Hamburg

Re: Passat b5 variant AFN 1.9TDI забрави как се ходи

Мнениеот lokva » Нед 18 сеп 2016 21:07


преди да се отвори. можем само да гадаем какво точно е станало. по добре не я палете повече.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2008
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Passat b5 variant AFN 1.9TDI забрави как се ходи

Мнениеот cecoa1 » Пон 19 сеп 2016 10:56


Колата така или иначе се вдига на подемник, или поне на крик отпред. Слага се на скорост и се проверява за строшено каре - въртят се последователно колелата и се гледа какво и до къде се върти от полуоската. Нищо общо със съединителя и е малко вероятно да е каре или полуоска.
След това се проверява системата за задействане на съединителя - помпи, маркучи, течност.
Ако и там всичко е наред и съединителя все пак не работи, трябва да се свали скоростната кутия и да се види самият съединител.
Не е чак толкова важно да не се пали.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта