Ако го натиснеш на бормашина, ми се струва доста по културно, от стискането с тръбен ключ, или начукване.
П.П. Дали от това е проблема на колегата? Ако е така, защо се изпразва горивния филтър?
Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Е тя идеята е да се "натисне" както е на колата :)
За изпразването на нафтата: има основно две места от които може да изчезва нафтата. Едното е от маркучетата за излишната нафта ( пробив, понякога е почти "невидим" ) , другото - от клапанчето на филтъра ( термостатчето за обратната нафта ) .
По-малко вероятните проблеми: ако вентилацията на резервоара не е добра , създава се вакуум в студа, отнякъде зорлем се промъква въздух и се опразва ГНП-ето ( частично и филтъра )
Ако "мазни" помпата - О-пръстени и семеринг на вала на ГНП-ето за смяна
За изпразването на нафтата: има основно две места от които може да изчезва нафтата. Едното е от маркучетата за излишната нафта ( пробив, понякога е почти "невидим" ) , другото - от клапанчето на филтъра ( термостатчето за обратната нафта ) .
По-малко вероятните проблеми: ако вентилацията на резервоара не е добра , създава се вакуум в студа, отнякъде зорлем се промъква въздух и се опразва ГНП-ето ( частично и филтъра )
Ако "мазни" помпата - О-пръстени и семеринг на вала на ГНП-ето за смяна
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Под проблем с помпата визирам задрал/заял авансатор или "огледалото". Събота или Неделя ще сменяме помпата и ще видим какво ще излезе. По другия въпрос за корпусното налягане- при нас клапана си е наред. Когато работи всичко няма изоставане в аванса.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Развитие: освен че подмених както вече споменах по-горе гнп и филтър, ядовете изчезнаха, след като смених и маркучите към филтъра. Бяха напукани и също така подмених и клапанчето на филтъра+гумичките към него. Сега макар и с 3 свещи пали от четвърт оборот, тайминга дойде в порядък от 65-67. Страшно голямо мъчение и известна сума пари, но... удоволствието е голямо когато си си свършил работата сам.
Последна промяна от tedoto на Пон 28 ное 2016 20:26, променено общо 1 път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
браво за упорството да се справиш сам
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Мерси на всички колеги които се включиха по темата, и се надявам да е полезна и на други с подобен проблем!
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Когато са видими дефектните маркучи- сменяш Лошо е ако са повредени тези от резервоара , дето влизат в пластмасовите тръбички под купето...луд става човек докато се присети и за тях
Стар случай : Не е ФВ колата , но това няма значение , колата под товар не върви. Направо се усеща недостиг на гориво . Филтри , маркучи..няма и няма. Слагаме едно шише с нафта и маркучите от ГНП-ето в него- колата лудва . Надувам с компресор маркуча след филтъра към резервоара- шест. Няма "задръстено" В един момент на слаба надежда сменяме маркуча от сондата до тръбопровода и ..колата се отпуши да върви. А външно никакъв намек за проблем! Видимо си беше абс, наред! Да, ама не...срязахме го и ни направи впечатление, че вътр. слой на маркуча е отлепен от външния ...И вече ни стана ясно. При засмукване се "слепва" и едвам се процежда гориво. Затова и като надуем с компресор не е имало проблем , а при засмукването вече "залепва" и край.
Стар случай : Не е ФВ колата , но това няма значение , колата под товар не върви. Направо се усеща недостиг на гориво . Филтри , маркучи..няма и няма. Слагаме едно шише с нафта и маркучите от ГНП-ето в него- колата лудва . Надувам с компресор маркуча след филтъра към резервоара- шест. Няма "задръстено" В един момент на слаба надежда сменяме маркуча от сондата до тръбопровода и ..колата се отпуши да върви. А външно никакъв намек за проблем! Видимо си беше абс, наред! Да, ама не...срязахме го и ни направи впечатление, че вътр. слой на маркуча е отлепен от външния ...И вече ни стана ясно. При засмукване се "слепва" и едвам се процежда гориво. Затова и като надуем с компресор не е имало проблем , а при засмукването вече "залепва" и край.
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Здравейте колеги и на мен ми излиза същата грешка 00550 пробвах аванса работи колата пали трудно с бели пушаци няма мощност
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: s7151kv и 175 госта