Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Не си ли мазал болта и главата му с масло преди стягането?
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Мазах го колега. Мисълта ми беше за разни термосиликони, защото съм виждал на други коли как се къса болта при смяна и не исках да рискувам.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Ако е бил мазан с нещо като графитна смазка или молибден , развива се пак. Аз досега болт такъв при развиване не съм късал. Т.е. той даже стои като хлабав/полузатегнат. Има много за или против мазането на този болт. Аз капвам или малко двиг. масло, или го напръсквам със спрей за вериги, не съдържащ MoS2 , графити и др. . Забърсвам го и стягам.
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Колега, имах почти подобни ядове с колата на приятел.
Виж моето решение:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=462084
Единствената разлика е, че при мене duty cycle беше 85-90% а не 2%.
Нищо не пречи да пробваш.
Ако не стане по моя начин - пробвай на output test при запалена кола дали включва и изключва авансаторния клапан. Може в него да е проблема.
Виж моето решение:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=462084
Единствената разлика е, че при мене duty cycle беше 85-90% а не 2%.
Нищо не пречи да пробваш.
Ако не стане по моя начин - пробвай на output test при запалена кола дали включва и изключва авансаторния клапан. Може в него да е проблема.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Отворих горивния филтър и макар, че го смених преди няколко дни, сипах нафта, беше празен почти. Още по-лошото което стана обаче е, че при проверка на свещите, на втория цилиндър при развиване се скъса и частта с резбата остана вътре.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Това със свещта е малко лошо. Хем и на нашите ТДИ са си дебелички за разлика от на Мерц примерно . Трябвало е внимателно да се подходи и търпеливо да се работи. Ма свърши вече...
Не си ли слагал керамична паста по резбата там ( примерно Беру GKF1, при слагането на самите свещи ) ? Ако не си-вече ще слагаш занапред :)
Има начини да се махне остатъка , но дори и да е там , с три свещи ще си пали колата .
Ваденето : в топло време или пък поради някакво смъкване на главата ще е най-добре даже. Вади се с разпробиване , екстрактори и т.н. Най-добре е да го прави запознат човек.
Не си ли слагал керамична паста по резбата там ( примерно Беру GKF1, при слагането на самите свещи ) ? Ако не си-вече ще слагаш занапред :)
Има начини да се махне остатъка , но дори и да е там , с три свещи ще си пали колата .
Ваденето : в топло време или пък поради някакво смъкване на главата ще е най-добре даже. Вади се с разпробиване , екстрактори и т.н. Най-добре е да го прави запознат човек.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Най-добре главата да я няма че да не влязат стружки от ваденето в цилиндъра.
Иначе успя ли да запалиш и да настроиш помпата?
Иначе успя ли да запалиш и да настроиш помпата?
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Засега мисля да е с 3 броя. А иначе все още не съм я запалил... От някъде дърпа яко въздух, понеже когато завъртя и съм разхлабил тръбичките (всяка една поотделно) излизат мехури и чак тогава започва да хвърля стабилно нафта и тогава започва това "мъчене" на запалване. След като спра да въртя, се чува като капене за няколко секунди във самия филтър, външни течове няма . Колега, опитах твоя метод на обезвъздушаване, но пак се повтаря това което описах.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Явно имаш проблем с горивопроводите. Не капе ли нафта някъде под колата? Не мога да си го обясня това празнене на филтъра. Да не са О-пръстените ма клапанчето за обратната нафта и от там да сърба въздух. Или пък напукани маркучи на обратната нафта. А имаш ли гориво в резервоара?
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Скоро и при брат ми същия проблем. Тайминга на 255 и същата грешка. Звука като теч го има и при нас. Нагласяме някак си центровката и след няколко минути пак не е наред. Според мен проблема не е с горивото защото при тайминг 255 връщам помпата в крайно положение и тайминга става 120 (пак е много) и колата не се и опитва да запали. в момента в който бутна помпата в предварение и пали само като и се покаже ключа. За сега си мисля за дефект в помпата но при колегата не е и тя - тук вече идеи нямам
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Колеги, да не са ви запшени горивопроводите. Или смукастеля в резервоара? Попадали ли са наскоро едри гъвкави предмети ( например парцали) в резервоасра? Или, да сте наливали горивосмръсна туба?
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Когато помпа е износена или така нареченото ниско (корпусно ) налягане в ГНП-ето е прекалено ниско, ми се струва, че може да ги прави такива проблеми ( много висок тайминг ). Но не съм попадал на такава кола, просто разсъждавам на глас, не съм и сигурен в мнението си....
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
По-скоро е обратното - като не можа да направи ниското налягане не може да докара аванса, защото буталото го движи това налягане.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Някой може ли да направи илюстрована тема с работата на тея помпи?
Дали не може да е от това?:
Дали не може да е от това?:
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг
Това е клапана, от който зависи корпусното налягане в помпата.
Има една специална скоба за точно този клапан . Търся я . Ако случайно намериш инфо- постни го
П.п. самата скоба е проста работа и накрая може и на струг да я направя, не ми се ще с чук да блъскам отгоре му.
Има една специална скоба за точно този клапан . Търся я . Ако случайно намериш инфо- постни го
П.п. самата скоба е проста работа и накрая може и на струг да я направя, не ми се ще с чук да блъскам отгоре му.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта