Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот goppa » Пон 21 ное 2016 6:09


Не си ли мазал болта и главата му с масло преди стягането?




tedoto
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
Двигател: AFN 1998

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот tedoto » Пон 21 ное 2016 6:15


Мазах го колега. Мисълта ми беше за разни термосиликони, защото съм виждал на други коли как се къса болта при смяна и не исках да рискувам.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот samo_pechka » Пон 21 ное 2016 11:33


Ако е бил мазан с нещо като графитна смазка или молибден , развива се пак. Аз досега болт такъв при развиване не съм късал. Т.е. той даже стои като хлабав/полузатегнат. Има много за или против мазането на този болт. Аз капвам или малко двиг. масло, или го напръсквам със спрей за вериги, не съдържащ MoS2 , графити и др. . Забърсвам го и стягам.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот aradovanov » Сря 23 ное 2016 16:42


Колега, имах почти подобни ядове с колата на приятел.
Виж моето решение:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=462084

Единствената разлика е, че при мене duty cycle беше 85-90% а не 2%.

Нищо не пречи да пробваш.
Ако не стане по моя начин - пробвай на output test при запалена кола дали включва и изключва авансаторния клапан. Може в него да е проблема.


tedoto
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
Двигател: AFN 1998

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот tedoto » Пет 25 ное 2016 7:59


Отворих горивния филтър и макар, че го смених преди няколко дни, сипах нафта, беше празен почти. Още по-лошото което стана обаче е, че при проверка на свещите, на втория цилиндър при развиване се скъса и частта с резбата остана вътре.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот samo_pechka » Пет 25 ное 2016 9:55


Това със свещта е малко лошо. Хем и на нашите ТДИ са си дебелички за разлика от на Мерц примерно . Трябвало е внимателно да се подходи и търпеливо да се работи. Ма свърши вече...
Не си ли слагал керамична паста по резбата там ( примерно Беру GKF1, при слагането на самите свещи ) ? Ако не си-вече ще слагаш занапред :)
Има начини да се махне остатъка , но дори и да е там , с три свещи ще си пали колата .
Ваденето : в топло време или пък поради някакво смъкване на главата ще е най-добре даже. Вади се с разпробиване , екстрактори и т.н. Най-добре е да го прави запознат човек.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот goppa » Пет 25 ное 2016 10:53


Най-добре главата да я няма че да не влязат стружки от ваденето в цилиндъра.

Иначе успя ли да запалиш и да настроиш помпата?


tedoto
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
Двигател: AFN 1998

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот tedoto » Пет 25 ное 2016 18:50


Засега мисля да е с 3 броя. А иначе все още не съм я запалил... От някъде дърпа яко въздух, понеже когато завъртя и съм разхлабил тръбичките (всяка една поотделно) излизат мехури и чак тогава започва да хвърля стабилно нафта и тогава започва това "мъчене" на запалване. След като спра да въртя, се чува като капене за няколко секунди във самия филтър, външни течове няма :screwy . :gruebel Колега, опитах твоя метод на обезвъздушаване, но пак се повтаря това което описах. :neutral


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот goppa » Пет 25 ное 2016 18:55


Явно имаш проблем с горивопроводите. Не капе ли нафта някъде под колата? Не мога да си го обясня това празнене на филтъра. Да не са О-пръстените ма клапанчето за обратната нафта и от там да сърба въздух. Или пък напукани маркучи на обратната нафта. А имаш ли гориво в резервоара?


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот PASSAT » Нед 27 ное 2016 19:01


Скоро и при брат ми същия проблем. Тайминга на 255 и същата грешка. Звука като теч го има и при нас. Нагласяме някак си центровката и след няколко минути пак не е наред. Според мен проблема не е с горивото защото при тайминг 255 връщам помпата в крайно положение и тайминга става 120 (пак е много) и колата не се и опитва да запали. в момента в който бутна помпата в предварение и пали само като и се покаже ключа. За сега си мисля за дефект в помпата но при колегата не е и тя - тук вече идеи нямам


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот goppa » Нед 27 ное 2016 20:19


Колеги, да не са ви запшени горивопроводите. Или смукастеля в резервоара? Попадали ли са наскоро едри гъвкави предмети ( например парцали) в резервоасра? Или, да сте наливали горивосмръсна туба?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот samo_pechka » Нед 27 ное 2016 20:43


Когато помпа е износена или така нареченото ниско (корпусно ) налягане в ГНП-ето е прекалено ниско, ми се струва, че може да ги прави такива проблеми ( много висок тайминг ). Но не съм попадал на такава кола, просто разсъждавам на глас, не съм и сигурен в мнението си....


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот mshbul » Нед 27 ное 2016 21:41


По-скоро е обратното - като не можа да направи ниското налягане не може да докара аванса, защото буталото го движи това налягане.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот goppa » Нед 27 ное 2016 21:48


Някой може ли да направи илюстрована тема с работата на тея помпи?

Дали не може да е от това?:

VE_Pressure_regulator_Repair.pdf
(219.59 KиБ) Свален 128 пъти


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat Syncro AFN 110 к.с - Проблем с центровка - прекалено голям тайминг

Мнениеот samo_pechka » Нед 27 ное 2016 22:37


Това е клапана, от който зависи корпусното налягане в помпата.
Има една специална скоба за точно този клапан . Търся я . Ако случайно намериш инфо- постни го :beer
П.п. самата скоба е проста работа и накрая може и на струг да я направя, не ми се ще с чук да блъскам отгоре му.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта