Харчене на Масло на 1.9TDi AFN
- kadir.ceyhan
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 25 фев 2016 15:43
- Автомобил: Vw Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Razgrad
Харчене на Масло на 1.9TDi AFN
Здрасти колеги през май месец смених всичко от до ангренажен ремък филтри масло и преди 1 месец обаче мойте приятели отидоха да запалят колата ми и викам да проверят маслото аз съм в Германия дал съм ключовете на роднина да кара и проблема е следния ето снимката един приятел дето кара такъв мотор каза гумички на маслените пари колко струва това нещо и от него ли е ?
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Харчене на Масло на 1.9TDi AFN
Колега не е болка за умиране губи от гумените уплътнения на капака на клапаните в по лошия случай от маншона на клапана на картерните газове (кръглото в горната част на снимката)има вариант да се смени гарнитурката гумена с цена от 10 до 30 лева,а ако е от самата шпилка може и един хубав силикон да помогне прочети тази тема в нея е описан подобен проблем viewtopic.php?t=322326
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Харчене на Масло на 1.9TDi AFN
Колега смени си pcv клапана ( това е пластмасовото търкале върху капака на клапаните) и огледай маркуча който излиза от него и влиза в тръбата след дебитомера за протрити, пробито или сцепено. Ако има дупки смени и него и харча намасло ще спре.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Харчене на Масло на 1.9TDi AFN
Не става ясно харчи ли масло или не, не си споменал цифри? Ако е само това омазняване - най-вероятно някой не е стегнал капака на главата или са изгнили гумените тампончета отгоре на шпилките под самите шайби. Смяна с нови решава за известен период това . После пак почва... Хубаво е и ПЦВ клапана да се ревизара/смени.
Но ако харчи стабилно масло ( което значи литър на 1000-1500км ) :Колата е най-вероятно карана с фалшиви масла. В резултат са "замазани" сегментите с много неприятен нагар . Много е упорит и е направо като гланциран ( като стъклен) . Маслените сегменти спират да си вършат работата. Отделно се вдига и подкартерното налягане. Трябва да се промие първо с флъш . Но да е на база детергенти ! Не взимай такива на база разтворител! Поне два пъти с хубав флъш и ново масло всеки път. След това налей каквото трябва масло и да видим.
Поне това да се пробва на първо време.
Пропуснах да кажа, че има тънкост при карането с такъв флъш, кара се примерно 50-100 км на средни обороти и веднага след това се източва маслото! Не бива да се допуска изстиване на самото масло! Или се оставя да работи на място поне два часа и след това се точи. И пак казвам : флъша да е на база детергенти!
Другите с база разтворител, няма ти свършат работа ! Отделно са и доста опасни ! С флъшовете на база разтворители , не се допуска да работи продължително двигателя! Най- много няколко минути ( 5-6 примерно ) ! И никакво подаване на газ!
Но ако харчи стабилно масло ( което значи литър на 1000-1500км ) :Колата е най-вероятно карана с фалшиви масла. В резултат са "замазани" сегментите с много неприятен нагар . Много е упорит и е направо като гланциран ( като стъклен) . Маслените сегменти спират да си вършат работата. Отделно се вдига и подкартерното налягане. Трябва да се промие първо с флъш . Но да е на база детергенти ! Не взимай такива на база разтворител! Поне два пъти с хубав флъш и ново масло всеки път. След това налей каквото трябва масло и да видим.
Поне това да се пробва на първо време.
Пропуснах да кажа, че има тънкост при карането с такъв флъш, кара се примерно 50-100 км на средни обороти и веднага след това се източва маслото! Не бива да се допуска изстиване на самото масло! Или се оставя да работи на място поне два часа и след това се точи. И пак казвам : флъша да е на база детергенти!
Другите с база разтворител, няма ти свършат работа ! Отделно са и доста опасни ! С флъшовете на база разтворители , не се допуска да работи продължително двигателя! Най- много няколко минути ( 5-6 примерно ) ! И никакво подаване на газ!
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Харчене на Масло на 1.9TDi AFN
goppa написа:Колега смени си pcv клапана ( това е пластмасовото търкале върху капака на клапаните) и огледай маркуча който излиза от него и влиза в тръбата след дебитомера за протрити, пробито или сцепено. Ако има дупки смени и него и харча намасло ще спре.
И аз имам подобен проблем можели да ми помогнеш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], venll-vr и 191 госта