Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот dimitar75 » Нед 27 ное 2016 23:20


Здравейте колеги. Проблема при мен е, че в диапазон от 3 до 20 градуса външна температура, колата пали много трудно(въртя на стартер по 10-15 секунди). Пали като трактор ДТ75. Излизат пушеци на не изгоряла нафта. Когато външната температура падне под 3 градуса, колата пали от ряз без да се замисля и без никакви пушилки. Подгревните свещи са в изправност. Купил съм и нов акумулатор. Забелязал съм, че когато пали лесно оборотите за 1 минута са близо 1000 после падат на колкото трябва 910. А когато пали трудно, след запалване оборотите направо заспиват на 910.
Моля за някаква идея от какво може да е. Помпа ли...дюзи...датчици... незнам...




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7922
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот goppa » Нед 27 ное 2016 23:28


Провери температурния датчик на антифриза.
И си проверри синхронизацията на валовете, да не е превътряло ангренажното колело на коляновия вал!


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот dimitar75 » Нед 27 ное 2016 23:34


Зъбчатката на коляновия вал съм я правил веднъж. Челосваха вала и го направиха добре. 100 хиляди съм минал от тогава. А помня, че изобщо не палеше тогава. Може пък и да има някакво изместване по центровката. Ще сменя и температурния датчик на антифриза, че имам един резервен.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7922
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот goppa » Нед 27 ное 2016 23:37


Може пак да е мръднало, можеи помпа да е. Аз палех трудно но палеше от трето-четвърто въртене и избълваше голям бял облак дим.

Ето темата с описанието на проблема ми
viewtopic.php?f=24&t=279579


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот dimitar75 » Нед 27 ное 2016 23:40


Точно :th_up


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот gancho » Пон 28 ное 2016 19:01


ако синхронизациите и помпата са наред тогава е виновен стартера.
При висока Т, горивните карти са такива ,че помпата започва да пуска гориво при достигане на някакви обороти- примерно 250 об.
При ниски Т -гориво се подава при достигане на по-ниски обороти- примерно 150 или надолу.С цел по-лесно палене в студа.
Стартера не може да достигне тези обороти.
Сваляне,почистване, нови четки и втулки, смазка.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7922
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот goppa » Пон 28 ное 2016 19:52


При скапан стартер колата не пуши бяло.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот dimitar75 » Пон 28 ное 2016 22:26


Стартера го правих колеги! Беше за ремонт и го правих. Последно ми казаха за неква електроника в помпата, която с времето дефектира и симптомите са точно такива.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот vlado_tonev » Пон 28 ное 2016 22:32


Ако е от ГНП,няма ли при всякаква външна температура да пали трудно?Насочи се първо към датчика на антифриза,както ти е подсказал колегата goppa


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот samo_pechka » Вто 29 ное 2016 21:32


Най-вероятно "губи" нафта ГНП-ето. Белите пушеци са такъв индикатор , кола дизел пуши " бяло" при следните случаи: навлиза вода в гор.камера/и, ниска компресия на двигателя, неправилно подаване на момента на впръскване, пикаещи дюзи, прекалено ниско налягане на впръскване , както и при недостиг на нафта.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот dimitar75 » Сря 30 ное 2016 0:17


Колеги реших проблема... Купих си друга кола. :a040


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6348
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот vanesto » Сря 30 ное 2016 9:48


Честито, пали ли? Дай снимки.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.

Мнениеот bobitur » Сря 07 дек 2016 13:16


В БГ, това е най често срещаното явление за оправяне на проблема, за съжаление.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo, Google [Bot], Lupender, tdi fen и 68 госта