Здравейте колеги. Проблема при мен е, че в диапазон от 3 до 20 градуса външна температура, колата пали много трудно(въртя на стартер по 10-15 секунди). Пали като трактор ДТ75. Излизат пушеци на не изгоряла нафта. Когато външната температура падне под 3 градуса, колата пали от ряз без да се замисля и без никакви пушилки. Подгревните свещи са в изправност. Купил съм и нов акумулатор. Забелязал съм, че когато пали лесно оборотите за 1 минута са близо 1000 после падат на колкото трябва 910. А когато пали трудно, след запалване оборотите направо заспиват на 910.
Моля за някаква идея от какво може да е. Помпа ли...дюзи...датчици... незнам...



Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
Провери температурния датчик на антифриза.
И си проверри синхронизацията на валовете, да не е превътряло ангренажното колело на коляновия вал!
И си проверри синхронизацията на валовете, да не е превътряло ангренажното колело на коляновия вал!
- dimitar75
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
Зъбчатката на коляновия вал съм я правил веднъж. Челосваха вала и го направиха добре. 100 хиляди съм минал от тогава. А помня, че изобщо не палеше тогава. Може пък и да има някакво изместване по центровката. Ще сменя и температурния датчик на антифриза, че имам един резервен.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
Може пак да е мръднало, можеи помпа да е. Аз палех трудно но палеше от трето-четвърто въртене и избълваше голям бял облак дим.
Ето темата с описанието на проблема ми
viewtopic.php?f=24&t=279579
Ето темата с описанието на проблема ми
viewtopic.php?f=24&t=279579
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
ако синхронизациите и помпата са наред тогава е виновен стартера.
При висока Т, горивните карти са такива ,че помпата започва да пуска гориво при достигане на някакви обороти- примерно 250 об.
При ниски Т -гориво се подава при достигане на по-ниски обороти- примерно 150 или надолу.С цел по-лесно палене в студа.
Стартера не може да достигне тези обороти.
Сваляне,почистване, нови четки и втулки, смазка.
При висока Т, горивните карти са такива ,че помпата започва да пуска гориво при достигане на някакви обороти- примерно 250 об.
При ниски Т -гориво се подава при достигане на по-ниски обороти- примерно 150 или надолу.С цел по-лесно палене в студа.
Стартера не може да достигне тези обороти.
Сваляне,почистване, нови четки и втулки, смазка.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
При скапан стартер колата не пуши бяло.
- dimitar75
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
Стартера го правих колеги! Беше за ремонт и го правих. Последно ми казаха за неква електроника в помпата, която с времето дефектира и симптомите са точно такива.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
Ако е от ГНП,няма ли при всякаква външна температура да пали трудно?Насочи се първо към датчика на антифриза,както ти е подсказал колегата goppa
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
Най-вероятно "губи" нафта ГНП-ето. Белите пушеци са такъв индикатор , кола дизел пуши " бяло" при следните случаи: навлиза вода в гор.камера/и, ниска компресия на двигателя, неправилно подаване на момента на впръскване, пикаещи дюзи, прекалено ниско налягане на впръскване , както и при недостиг на нафта.
- dimitar75
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
Колеги реших проблема... Купих си друга кола. 

- vanesto
- Мнения: 6348
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
Честито, пали ли? Дай снимки.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.9 тди 110. Проблем с паленето от 3 до 20 градуса външна температура.
В БГ, това е най често срещаното явление за оправяне на проблема, за съжаление.