

Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Здравейте четох на всякъде но никъде няма точно такъв проблем,по някога когато колата не е палена 1-2 дена при завъртане тя се зачудва дали да запали и светква червена лампа с удивителен и две скоби от двете страни и почва да писка за 3-4 секунди.Почнах с диагностика няма записани грешки ,след като го направи 2-3 пъти смених акумулатора но проблема остава,има достатъчно антифриз масло спирачна течност.Ако имате идей ще съм благодарен 

- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7918
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Тaя лaмпa е зa проблем в спирaчките.
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Да и аз така зная и за това гледах спирачната течност но уви...Когато тя светне при палене се едно не е тая кола пали с 300 зора....което ме навежда на мисълта ,че каквото и да е бърка и двигатела..
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Както казах сменен е с чисто нов замерван е преди палене и всичко е както трябва..също така има и така нареченто око което си е зелено.
Забравих да спомена стария беше 63 ампера 610 стартов ток(той си е с колата каран е 3 години и не е имало проблем) новия е 72 ампера и 690 стартов ток.
Забравих да спомена стария беше 63 ампера 610 стартов ток(той си е с колата каран е 3 години и не е имало проблем) новия е 72 ампера и 690 стартов ток.
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Аз имах същия проблем,е след смяна на акумулатора всичко се оправи.
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Така ми бяха казали и на мен колега,и се надявах да е от това проблема но за съжаление не....
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7918
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
frenop написа:Както казах сменен е с чисто нов замерван е преди палене и всичко е както трябва..също така има и така нареченто око което си е зелено.
Забравих да спомена стария беше 63 ампера 610 стартов ток(той си е с колата каран е 3 години и не е имало проблем) новия е 72 ампера и 690 стартов ток.
Тези акумулатори са слаби за AFN. Auto Data, казва че акумулатора ти трябва да е 110 Ah.
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Как 110 Ah бе колега,ти ме шашкаш чувал съм,че трябва да е 74-5 Аh и над 700 стартов ток но дори и да е така 3 години е палила с 63 ампера а сега този е 72...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7918
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Ей ти катринка от Autodata
Последна промяна от goppa на Пет 02 дек 2016 20:58, променено общо 1 път.
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Не нямам предвид,че ме лъжеш но за първи път го чувам когато четох и питах в магазина ми беше казано ,че по каталог дават 75 Ah и за това бях изненадан.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Не я гледайте тая аутодата, само глупости пише там, вкл. и тази.
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Сега чета,че може да е от маслото в по големите студове ако е било много гъсто въртяло трудно но ме съмнява 10w40 е.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Не е от маслото със сигурност, нещо по спирачките ще да е, ама обикновено свети и abs, а при теб не. Или ел проблем, провери зареждане, клеми, загуба на напрежение по веригата, масата.
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Ами до колкото знам те са без датчик,когато сменях със зимните гуми преди 200-300 км те бяха поне на 70 процента...Но не разбирам защо самия двигател се замъчва ..Сега ми хрумва да не да е има проблем по серво и да дава отражение на вакумите..За отечка мерих дава 0,35 което е съвсем нормално,масата,клемите и зареждането са проверени също.
Другото,което е колата е на 50 к от обслужване може ли да има някаква връзка (някой датчик занулен при обслужване или износване на някоя част)
Другото,което е колата е на 50 к от обслужване може ли да има някаква връзка (някой датчик занулен при обслужване или износване на някоя част)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта