Странно поведение при висока скрост.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Странно поведение при висока скрост.

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 10 май 2007 22:21


Колата ми има проблем за който бях писал доста одавна-при 160-170 км./ч. съвсем спокойно спира да набира.Видях на ВАГ-Ком че дебитомера е заминал и вече взих нов/много перипети :cry: /.Обаче на 160-170 се същото :cry: Отново ВАГ-Ком/благодарско на Ventoman и WastelandTD/и сичко ОК и се разбрахме днеска да мерим компресия.Вчера обаче klenbuterol ме светна за едни "проблеми" с N75 който не са толкова ясни и я закачихме при него на ВАГ-Ком/още едни благодарности-страшен пич ,а Вентото му как го е направил да се набира :lol: /и отидохме на летището-оказа се че Н75 прави "проблемчета" ама не чак като неговите/сега чакам нов Н75 пак благодарение на klenbuterol/.Неска обаче реших поне и компресията да измерим/Ventoman тука вече се е специализирал повече от "по учебник" :bowdown /- и тука нищо 29 и малко на четирите цилиндара при температура на водата 60-70 градуса.Като се качи Ventoman да покара мойта усети че педала потъва без мотора грам да тръгва и понеже не бях карал чуждо ТДИ се сетих че и на klenbuterol си тръгва директно.Питането ми е някой има ли си на представа как се проверява датчика на педала на газта.Евентуална смяна или ремонт/раздвижване/как се прави?
Извод:Тоя форум голема работа :lol: Бая хора трябва да черпа.

Последна промяна от Rabbit_TDI на Сря 23 май 2007 17:02, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 11 май 2007 0:01


И педала за газта е проверен.Проверката стана с ВАГ-Ком като отчита колко е натиснат.Остана само Н75 като вариант и в понеделник ще се разбере.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 11 май 2007 0:09


с vag-com от 0-100% и механи4но с обикновен омметър п.п стара поговорка гласи;


не е важен размера на мотора под капака а на съ4мата в главата[color=red][/color]

Последна промяна от kombito-tdi на Пет 11 май 2007 0:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 11 май 2007 0:12


kombito-tdi написа:с vag-com от 0-100% и механи4но с обикновен омметър п.п стара поговорка гласи; не е важен размера на мотора под капака а на съ4мата в главата

То тва е вградения чиптунинг :lol: Иначе може и собикновен да става ама с ВАГ-Ком е по-лесно :wink:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 11 май 2007 0:20


на н75 му знам цяра нов не ти требе решението е много просто само помисли ;жокер -"струва 0.50лв"спи и мисли


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 11 май 2007 0:46


kombito-tdi написа:на н75 му знам цяра нов не ти требе решението е много просто само помисли ;жокер -"струва 0.50лв"спи и мисли
само жокера не става приследващите поколения двигатели :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 11 май 2007 7:54


Ще ми кажете ли какви трябва да са показанията на дебитомера(от до за 1З) и как се тества с ВАГ-а.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 11 май 2007 8:42


andonov написа:Ще ми кажете ли какви трябва да са показанията на дебитомера(от до за 1З) и как се тества с ВАГ-а.
ами то ги пише на самия вагком :колко иска и колко полу4ава на канал4 на mes bloks


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 11 май 2007 9:02


kombito-tdi написа:на н75 му знам цяра нов не ти требе решението е много просто само помисли ;жокер -"струва 0.50лв"спи и мисли

Брао ве градски що каза като си порачах :smackbum :lol: :lol:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 11 май 2007 13:55


kombito-tdi написа:на н75 му знам цяра нов не ти требе решението е много просто само помисли ;жокер -"струва 0.50лв"спи и мисли


Е кажете какво му е лечението за 50ст. да го знаем и ние де, ако не искате да го кажете публично то моля поне на лично да ми го изясни някой :lol:

Предварително благодаря...

Последна промяна от dani_94 на Пет 11 май 2007 15:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 11 май 2007 14:47


dani_94 написа:
kombito-tdi написа:на н75 му знам цяра нов не ти требе решението е много просто само помисли ;жокер -"струва 0.50лв"спи и мисли


Е кажете какво му е лечението за 50ст. да го знаем и ние де, ако не искате да го кажете публично то моля поне на лично да ми го изясни някой :lol:

Бредварително благодаря...


И аз и аз благодаря ... ако не е публично на Л.С. 10х


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 11 май 2007 16:13


Ми за 50ст. освен да се сложи един резистор 25 ома мисля че беше , друго не виждам . Ама тогава май ще трябва да си прекараш едно жило в купето да си регулираш сам уесгейта в дадените обороти :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 май 2007 23:55


Сложих нов N75 /пак благодарско на klenbuterol като снабдител/.Колата тръгна една идея по плавно при ускорение/може и да си внушавам/ ама пак на 160-170 умира :( Вече се виждам в чудо.Дебитомер-нов,Н75-нов,всички праметри в норма/ВАГ-Ком/,оправена центровка/в горния край на предварение/,29.5 компресия на всички цилиндри,разход на масло 200 гр. за 6к километри,турбината си надува стабилно на 0.9,съотношението оборти-скорост е нормално,нормални гуми,работещ ЕГР/намален колкото може чрез ВАГ-Ком/,няма дупки по пътя на въздуха до колектора,няма мехурчета във горивния филтър.Единствените леки аномалий са ,че при студено време колата изпушва при палене и пали от почти оборот/ама и акомулатора не е първа младост/-от тук ме навежда мисълта за дюзи ама чак пък 20-30 км./ч. ,а и колата по никав друг начин не пуши :? .Другото е че от щеката на маслото има лек подухване като си навра пръста вътре,докато на Вентоман при компресия 30-30.5 няма грам повей :? Който може да помага с идей.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 17 май 2007 13:41


Добре де,ти от дизел на 10-11г. с 90кс какво искаш-да вдига 300?? Ако това те успокоява и аз не мога да накарам мойте 110кончета да препускат с повече от 190км/ч. То може и да може,но предпочитам да си карам още 200К км. с 130-140 отколкото още 10К км. с 200 :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 май 2007 14:39


Не си ме разбрал правилно.Не искам да карам колата с 300 та даже и с 200.Километража обаче щом показва 170 начи колата върви със 150 :!: Пускал съм тема за максимална скорост и от там разбрах че на нормално вървящо ТДИ скороста е 190-195 по километраж.От тук си правя изводи че нещо не е в ред :idea: Само да спомена че старата ми 2ка ТД и то с катализатор вдигаше 160 на 63 куци кончета и 15 години живот.Иначе когато си карам колата не вдигам над 3000 оборота освен в случейте когато я тествам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта