1.9 TDI AFN с Garrett 2256 ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
wankotdi
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
Автомобил: Seat Ibiza mk2
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Varna

1.9 TDI AFN с Garrett 2256 ?

Мнениеот wankotdi » Чет 27 мар 2014 11:53


Здравейте колеги карам ibiza 99 mk2 1.9 TDI AFN
Понеже турбината ми е за смяна ми излезе една Garrett 2256 с фланец и изпускателни колектори за 1.9 TDI
Можете ли да дадете мнение дали е подходяща ?




Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот Juiced » Чет 27 мар 2014 12:15


Малко ще ти е лагава колата с нея, тая лагерна или втулкова турбина е?
ПП малко лагава е образно казано - ще тръгва от 3000 оборота :Mr Green Fun


wankotdi
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
Автомобил: Seat Ibiza mk2
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Varna

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот wankotdi » Съб 29 мар 2014 18:33


А с по-големи разпръсквачи, чип и надута помпа ?


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот Juiced » Пон 31 мар 2014 10:30


Е тя трябва да има поне 250-ки и помпа 11-ка за да има смисъл от тая турбина. Но пак по-рано от 2500 не я чакай да тръгне, нищо че може да сложиш огромни разпръсквачи. Само дето до 2500 об ще има яко пушек и после ще изчиства.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8981
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот samo_pechka » Пон 31 мар 2014 13:43


Наскоро имаше подобно питане , в случая колеги препоръчаха турбина 1756 с пром геометрия, като по-добрия вариант , притеснява ме само как ще се събере зад мотора ти :stumm


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот Juiced » Пон 31 мар 2014 15:30


А събира се спокойно и в купе на ибиза, виждал съм 2260 вирнат нагоре в такова купенце , с делящ колектор малко преправен седи точно зад входящия колектор.
А 1756 е много добро турбо и тръгва доста рано, освен това е и лагерно(не говоря за измислени хибриди).


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот hvp800 » Пон 31 мар 2014 15:42


Карал съм колата на мой приятел със 1752 и да ви кажа не съм особено впечатлен, колата е голф 4 AHF и спроред него е около 170к, но не е никак приятна за каране, Вярно че като тръгне е страшилище но все пак ,,,,,, идеята на дизела освен икономия е и да има много мощност във ниските обороти а със такава турбина няма как да стане, а за 2256,,,,,,,,,, тази кола може и на 4000 оборота да тръгва


wankotdi
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
Автомобил: Seat Ibiza mk2
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Varna

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот wankotdi » Чет 03 апр 2014 21:22


Отказах се... ще слагам 1749VA ili 1749VB


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот Juiced » Пет 04 апр 2014 15:47


Със ВБ-то ще имаш малко ядове при монтажа защото е с отлят колектор и задният рог пречи. Може да се вземе 1749ва от пасат или а4 и да се направи хибрид с 52 компресор. Моята е със 1752 но на база внт15 и пак си тръгваше доволно рано - на 1800 об имам един бар с 0,216 разпръсквачи и заводска помпа. Но моята кола е ибиза и е доста по-лека от голф 4 и може това да е от значение.


wankotdi
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
Автомобил: Seat Ibiza mk2
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Varna

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот wankotdi » Съб 05 апр 2014 18:49


Сложих VA-to :), но проблема ми с спирането на 2000 оборота остана... остана само компа незнам какво др..


Потребителски аватар
chu61
Мнения: 113
Регистриран на: Вто 27 май 2008 22:24
Автомобил: TDI GTI
Двигател: AFN 96
Местоположение: Панагюрище

Re: Garrett 2256 na 1.9 TDI AFN ?

Мнениеот chu61 » Пет 31 мар 2017 21:36


:bishop
Juiced написа:Със ВБ-то ще имаш малко ядове при монтажа защото е с отлят колектор и задният рог пречи. Може да се вземе 1749ва от пасат или а4 и да се направи хибрид с 52 компресор. Моята е със 1752 но на база внт15 и пак си тръгваше доволно рано - на 1800 об имам един бар с 0,216 разпръсквачи и заводска помпа. Но моята кола е ибиза и е доста по-лека от голф 4 и може това да е от значение.

Каква мощност искара?


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: 1.9 TDI AFN с Garrett 2256 ?

Мнениеот Juiced » Пон 03 юли 2017 9:46


175коня/400Нм на мотор.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта