Passat B5.5 1.9 TDI AVF - Трудно пали, пуши синкаво, няма тяга - след ремонт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Passat B5.5 1.9 TDI AVF - Трудно пали, пуши синкаво, няма тяга - след ремонт

Мнениеот kole7o » Вто 17 яну 2017 22:46


Здравейте колеги, надявам се отново да ми помогнете да си реша проблема :redface :bowdown , накратко преди 2-3 месеца колата започна да работи на три цилиндъра, да трака, да не върви, да тресе, започна да се скапва. Мислех, че е от дюзите, но майстора, при който отидох каза, че е от разпределителния вал. Оказа се прав. Сменихме вала повдигачите, маслото и филтрите и колата започна да работи по-добре, но започнаха другите проблеми. Преди да сменим вала при студен двигател колата палеше от раз при всякакви температури, след смяната започна да пали от 2-ри, 3-ти 4-ти път, в зависимост от температурата на въздуха. Когато запали пуши синкаво. Другия проблем е, че няма никаква тяга в ниските обороти(до към 2000), все едно нещо я запушва и едвам набира, няма никаква динамика, а когато оборотите стигнат 3000-3200 колата изведнъж започва да придърпва и тресе забива муцуната и спира да върви. Обясних на майсторите за проблема с паленето и те ми казаха, че най-вероятно взема въздух от някъде системата и връща гориво (преди време имах такъв проблем с връщане на горивото и сложих клапан да не се връща обратно горивото). Закарах колата вчера при друг майстор, той каза че според него двигателя не е зацепен както трябва. Отидох пак при майстора, който ми сменя вала, закачи я на компютъра момчето, показа ми някакви стойности и каза, че бил зацепен добре според него и според компютъра. Оставих му колата да види как пали сутрин и днес я взех. Според него трудното палене се дължи на гумичките на дюзите и трябвало да се сменят, защото от никъде другаде според тях не взимала въздух, а липсата на тяга било защото турбото имало проблем и трябвало да се сваля и да се отремонтира, обясниха ми , че геометрията едвам се движила и забивала. Въпроса е дали в действителност е възможно да са такива проблемите или просто не е зацепен двигателя както трябва, защото преди да сменя вала освен, че тресеше и не вървеше, нямах проблеми с паленето? Помагайте, че вече се виждам в чудо с тази кола. :love.vwclub




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот Водния дух1 » Вто 17 яну 2017 23:11


Върви при ifidik ,обясни му всичко от игла до конец .Ако искаш прочети за него в подфорума за сервизи,части...


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот kole7o » Вто 17 яну 2017 23:14


:th_up


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот hvp800 » Вто 17 яну 2017 23:35


Отиди при майстора си и му кажи да провери дюзите, а ти снимай и качи снимките тук. Освен дюзите погледни и сихронизацията колко е.
След това диагностика в движение на 3-та и 4-та да се види какво се случва с турбото, дебитомера, Н75 и т.н. Хубаво е и да се измери и какъв вакуум прави колата, както и да се погледнат самите маркучи на вакуума дали са наредени правилно, и дали всички букси са закачени.
Направи тези неща, опиши ги тук, и ще получиш решението на проблема си.


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот kole7o » Сря 18 яну 2017 7:14


Вакумите вчера ги гледаха, смениха два маркуча, но проблема не се реши.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот Danny boy » Сря 18 яну 2017 10:27


Най вероятно имаш проблемни дюзи.
Хората 100 пъти ти казаха закачи я на ваг ком и виж показанията на дюзите на 13канал на студено и загряла.
Щом пуши синьо ,обикновенно е някоя дюза извън норма.
Дебитомера погледнахте ли?Откачи буксата за проба и виж как се движи колата.Ако се спъне още не е той,ако нищо не се промени може да пробваш с някой читав да видиш има ли подобрение.
Щом така гадно работи може би е записала грешка ,която да ви насочи .
Синхронизацията трябва да е около 0 също и милиграмите около 5.


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот kole7o » Сря 18 яну 2017 11:16


Няколко пъти последните дни я закачахме да видим дюзите и то при различни майстори и всичко е наред с дюзите. Интересното е, че преди ремонта нямаше проблеми и основното ми питане е дали е възможно да не е зацепен както трябва двигателя. Днес или утре ще отида при ifidik и при други майстори и те да изкажат мнение и да видят колата. Ако синхронизацията се отнася за зацепването на двигателя то тя е около нулата- 0,3-0,6 нещо такова. Този който я прави вика че е зацепена както трябва, а другия казва, че според него не е зацепена добре.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот hvp800 » Сря 18 яну 2017 12:49


При положение, че синхронизацията е 0,3-0,6 значи е зацепен както трябва мотора!
Но така, "този казал, оня ми рече, трети видя" ще е невъзможно някой да ти помогне. Трябва да направиш нещата, както ти казах по-горе.
Ако ти идва сложно, отивай при ifidik, той знае какво да прави.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 18 яну 2017 13:22


А да си сипал скапана нафта има ли вариант ? Аз бих почнал от там , всичко останало са ти го обяснили.


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот kole7o » Сря 18 яну 2017 14:02


DoH_KuXoT написа:А да си сипал скапана нафта има ли вариант ? Аз бих почнал от там , всичко останало са ти го обяснили.


:redface нафтата не е от бензиностанция... сега забелязах, че като запаля работи неравномерно


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 18 яну 2017 14:09


Изхаби я и сипи качествена нафта и покарай , преди месец търсихме под вола теле с едно Grand Cherokee , диагностика, дюзи, сменихме датчик разпределителен вал, на път бяхме да сменим датчик за налягане в рейла, защото всички грешки се въртях около налягането в рейла, джипа гаснеше и влизаше в сервизен режим, трудно палеше... накрая след 2 дни проби и никакъв резултат човека си каза всичко, сипвал нафта от някъде си, почнал да прави драми джипа , налял 1 литър двутактово масло по съвет на комшия "майстор" , станало още по-зле наливали газ за горене... сменихме горивния филтър, източихме нафтата и наляхме от бензиностанция 10 литра за проба. Всичко се оправи и му дадохме да си има нафта за печката в 3 туби по 20 литра от бозата която беше налял...
Не казвам, че проблема при теб е това, но при положение, че не си сигурен и в качеството на горивото е хубаво да го махнеш като възможен проблем, смени и горивния филтър задължително след като махнеш сегашната нафта и сипеш качествено гориво.


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот Mishonti » Сря 18 яну 2017 14:42


Този мотор е прекалено капризен за да се кара с шано-нафта. Твърде вероятно е да има нещо общо в случая.


Потребителски аватар
kole7o
Мнения: 324
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BKP
Местоположение: Варна

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот kole7o » Сря 18 яну 2017 21:22


DoH_KuXoT написа:Изхаби я и сипи качествена нафта и покарай , преди месец търсихме под вола теле с едно Grand Cherokee , диагностика, дюзи, сменихме датчик разпределителен вал, на път бяхме да сменим датчик за налягане в рейла, защото всички грешки се въртях около налягането в рейла, джипа гаснеше и влизаше в сервизен режим, трудно палеше... накрая след 2 дни проби и никакъв резултат човека си каза всичко, сипвал нафта от някъде си, почнал да прави драми джипа , налял 1 литър двутактово масло по съвет на комшия "майстор" , станало още по-зле наливали газ за горене... сменихме горивния филтър, източихме нафтата и наляхме от бензиностанция 10 литра за проба. Всичко се оправи и му дадохме да си има нафта за печката в 3 туби по 20 литра от бозата която беше налял...
Не казвам, че проблема при теб е това, но при положение, че не си сигурен и в качеството на горивото е хубаво да го махнеш като възможен проблем, смени и горивния филтър задължително след като махнеш сегашната нафта и сипеш качествено гориво.


Аз сега смених филтрите, не съм минал още и 100км, трябва ли да го сменя пак? Резервоара е до горе, бая ще имам да карам... :banghead


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот Водния дух1 » Сря 18 яну 2017 21:42


Този резервоар няма ли отгоре една голяма капачка-ако има отваряй и източвай,че ако е от нея и на марс да отидеш,пак не могат да я оправят.А по въпроса с тубите,не мога да разбера що като е от туби нафтата ,задължително трябва да е лоша... :screwy


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 1.9TDI AVF проблеми след ремонт

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 19 яну 2017 10:58


kole7o написа:
DoH_KuXoT написа:Изхаби я и сипи качествена нафта и покарай , преди месец търсихме под вола теле с едно Grand Cherokee , диагностика, дюзи, сменихме датчик разпределителен вал, на път бяхме да сменим датчик за налягане в рейла, защото всички грешки се въртях около налягането в рейла, джипа гаснеше и влизаше в сервизен режим, трудно палеше... накрая след 2 дни проби и никакъв резултат човека си каза всичко, сипвал нафта от някъде си, почнал да прави драми джипа , налял 1 литър двутактово масло по съвет на комшия "майстор" , станало още по-зле наливали газ за горене... сменихме горивния филтър, източихме нафтата и наляхме от бензиностанция 10 литра за проба. Всичко се оправи и му дадохме да си има нафта за печката в 3 туби по 20 литра от бозата която беше налял...
Не казвам, че проблема при теб е това, но при положение, че не си сигурен и в качеството на горивото е хубаво да го махнеш като възможен проблем, смени и горивния филтър задължително след като махнеш сегашната нафта и сипеш качествено гориво.


Аз сега смених филтрите, не съм минал още и 100км, трябва ли да го сменя пак? Резервоара е до горе, бая ще имам да карам... :banghead


Всички нежелани примеси в горивото отиват във филтъра и там спират своя път. Задръстват филтъра и почват драмите. Източи нафтата от резервоара, сипи 10 литра читаво гориво смени филтъра и ще стане ясно веднага щом новото гориво се превърти. Не е казано да изхвърлиш в канала 60 литра нафта, която може и читава да е. При нас замина за печката , защото ясно се отделиха сериозни количества вода в прозрачната туба, плюс гъсти като мед някакви си примеси. Филтъра беше като захаросан мед отвътре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта