1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
Здравей те.Става въпрос за двигател AHF 110к.с който има следния проблем.При работа на празен ход или при намаляне непосредствено преди спиране се появява едно дъвчене,ръфане,претрисане на двигателя.Като я изфорсирам или натисна съединителят по някога изчезва но не всеки път става номера.Преди го правеше само сутрин на студен двиг.а сега го прави и при топъл. Центровката на помпата е между синята и зелената линия таймиг 60-64, а милиграмите са 30-32 това са стойности при загрял двиг.85-90С.Забелязах че когато започне това претрисане милиграмите започват да се менят падат на 28 и после скачат на 36 а като изчезне това дъвчене си стоят на 30-32 милиг. Колата пали на четвърт независимо какво е времето топло или студено също така си върви перфектно.Чета по форумите че много хора с AHF двигатели имат същия проблем но така и няма решение на проблема.Има много предложения за износена помпа,разбит маховик,пикаеща дюза или софтуер.Ако е помпа ще пали трудно ще пуши черно и няма да върви.Разбит маховик не съм много сигурен защото съм чувал на колегата как дрънчи разбит маховик.За пикаеща дюза не знам,но ако има би трябвало колата да пуши черно а тя не пуши а и на ваг кома показва че са добре.На вагком няма изписани грешки.Забравих да спомена при палене двигателя така се разтриса че направо иска да излезе от коша та затова се подлъгах та смених тампоните на двигателя но резултата беше нулев.Ще помоля знаещите да се изкажат по въпроса.Благодаря предварително.
Последна промяна от peroaudi на Вто 21 фев 2017 22:44, променено общо 1 път.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
Опитай да вдигнеш малко милиграмите на 01 канал,в порядък 4-4.5.Не знам ти кои милиграми гледаш,но със сигурност не са тези на празен ход Дъвченето при AHF е от маховик.По принцип и ЕКУ-тата са им бъгави.Не е задължително да изтропва маховика,твоя е още в начален стадии.Като я прекодираш на автомат,изчезва ли дъвченето?
edit:
Милиграмите се променят и са нестабилни,защото датчика на коляновия вал подава нестабилни сигнали към ЕКУ-то,а от там и сигнала към помпата е неправилен.Това се получава когато маховика изпада в някакъв резонанс,а самия маховик е закачен за коляновия вал.Тези неща ти ги споделям,защото и при мен е така,но дъвченето почти го нямам(ALH).На мен това ми обясни Ники от Герман,когато го попитах защо притрисва мотора.
edit:
Милиграмите се променят и са нестабилни,защото датчика на коляновия вал подава нестабилни сигнали към ЕКУ-то,а от там и сигнала към помпата е неправилен.Това се получава когато маховика изпада в някакъв резонанс,а самия маховик е закачен за коляновия вал.Тези неща ти ги споделям,защото и при мен е така,но дъвченето почти го нямам(ALH).На мен това ми обясни Ники от Герман,когато го попитах защо притрисва мотора.
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
Точно милигр. на 01 канал гледам.Свалял съм ги на 28 вдигал съм ги до 4-4.5 също така съм пробвал да дам помпата на закъснение после на предварение какво ли не съм правил но без резултат.До сега щях да сваля съединителя да видя този маховик но ме възпира това че като започне да дъвче двигателя милиграмите започват да играят осезателно и затова си мисля че е от нещо друго.
Последна промяна от radotom на Сря 22 фев 2017 0:05, променено общо 1 път.
Причина: Няма нужда от цитати. Може да използвате и бутона 'Нов отговор'
Причина: Няма нужда от цитати. Може да използвате и бутона 'Нов отговор'
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
Пробвай да отвориш капачката на помпата и да почистиш авансатора. Също провери за течове помпата. Почти съм сигурен, че е нещо по помпата.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
Аз ще споделя( понеже не съм много в час),че съм чел тук във форума за проблем в помпата с тия симптоми.По-специално за стружки вътре някакви.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
Проблема ти идва от ГНП или Маховик.
ГНП-мръсен ел.блок който се чисти
Маховик-разбит който се подменя.
ГНП-мръсен ел.блок който се чисти
Маховик-разбит който се подменя.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
Колега отговора на твоя приблем е в последното изречение което си написал!!! Когато палиш двигателяти иска да хвръкне защото 100 % маховика ти е чао!! Не търси под вола теле! Сменяй го тояа желязо и ще си оправиш колата!
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
За ел.блока и аз се усъмних в него и за това го смених с друг защото имам два резервни но нямаше никаква разлика, а стария го отворих за почистване но вътре си беше като нов.За маховика още се въздържам защото гледам че във форума има хора със същия проблем който са сменяли маховика и казват че проблема си остава.Но като гледам няма да ми се размине кушията.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
С натиснат съединител има ли разлика?
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
vanesto написа:Пробвай да отвориш капачката на помпата и да почистиш авансатора. Също провери за течове помпата. Почти съм сигурен, че е нещо по помпата.
Течове по помпата нямам,но не мога да разбера за коя капачка на помпата ми говориш,за тази където се намира пружината с буталото или за авансовия клапан.
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
vlado_tonev написа:С натиснат съединител има ли разлика?
По някога спира да тресе но не всеки път става номера.В повечето случаи се успокоява когато изфорсирам двигателя.
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
Някой може ли да каже това претрисане възможно ли да е от повдигачи,защото бях чел че някой със същия проблем ходил при ifidik и му сменил повдигач и проблема изчезнал.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
peroaudi написа:vanesto написа:Пробвай да отвориш капачката на помпата и да почистиш авансатора. Също провери за течове помпата. Почти съм сигурен, че е нещо по помпата.
Течове по помпата нямам,но не мога да разбера за коя капачка на помпата ми говориш,за тази където се намира пружината с буталото или за авансовия клапан.
Отгоре, авансовият клапан, там се събират стружки.
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
vanesto написа:peroaudi написа:vanesto написа:Пробвай да отвориш капачката на помпата и да почистиш авансатора. Също провери за течове помпата. Почти съм сигурен, че е нещо по помпата.
Течове по помпата нямам,но не мога да разбера за коя капачка на помпата ми говориш,за тази където се намира пружината с буталото или за авансовия клапан.
Отгоре, авансовият клапан, там се събират стружки.
Колега не знам ти за кой клапан имаш предвид дето се намира отгоре но авансовият клапан се намира отдолу и зад помпата.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя
Не, на ел. блока, не знам точно как се казва, мисля че беше N146, но ти си писал, че си чистил там.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта