Здравейте колеги, загубих спирачки на колата-Голф 4 ,1.9 ТДИ,116 к.с.--установи се,че щуцерът, на който се държи маркуча за вакуума
играе и от това колата не прави вакуум.Нова помпа е над 500 лв.Дадоха ми акъл да сваля помпата,да набия втулка и след това да навия
с резба щуцера.Въпросът ми е следният:Може ли това да стане и няма ли да се наруши центровката на горивната помпа или на самата вакуумна
помпа.Ако някой е имал същия проблем нека да сподели.Предварително благодаря.



Голф 4 ,1.9 ТДИ,116 к.с. проблем с вакуум помпа
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ,1.9 ТДИ,116 к.с. проблем с вакуум помпа
Залепи я с хубаво двукомпонентно лепило без изобщо да я сваляш.Обезмасляваш мажеш и оставяш да стегне хубаво.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 12 дек 2009 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
Re: Голф 4 ,1.9 ТДИ,116 к.с. проблем с вакуум помпа
Колегата IRRITATING е прав. Аз моята обаче я свалих, закупих си от Косер ремонтен комплект, подмених всички гарнитурки и залях въпросния щуцер с двукомпонентно лепило. Сега е бетон. Няма смисъл да да се навиват резби и тем подобни глупости. Излишни пари на вятъра. Помпата се сваля за около половин час максимум. Успех!
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 ,1.9 ТДИ,116 к.с. проблем с вакуум помпа
Преди да се вкараш в много-сериен филм, провери маркуча от въпросния щуцер до сервото.
Много често се пукат и то от долната страна където не се вижда. Също така на самия маркуч има еднопосочен клапан провери го и него.
Много често се пукат и то от долната страна където не се вижда. Също така на самия маркуч има еднопосочен клапан провери го и него.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта