Здравейте. От отскоро притежавам Polo 6n1 1997 1.9D .
Мотора е AEF 1.9 чист дизел с горивна помпа лукас.
Когато карам на високи обороти на 3та,после 4та ( примерно ) и изключа рязко от скорост, оборотите седят същите,при които съм изключил.Ако подам газ,оборотите се вдигат още и след 10-15сек. падат сами .Като включа на по-висока предавка и изключа след това оборотите падат.Не го прави винаги този проблем.
Също така, понякога оборотите падат много и дори изгасва. Сутрин пали с 2 подгрявания при 5-6 градуса.
Вакуумите уж ги оправих.
Добавям и снимка с грешките,които ми даде диагностиката.
Горивен филтър още не съм сменял , утре сутринта влиза за ролки,ремъци и филтри.
Какъв може да е проблема?
Polo 6n1 1997 1.9D AEF проблем с помпата или управлението ?
- Васил.Василев
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 24 юли 2016 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?
Тая помпа не е ли механична? Горивния процес май не се управлява компютърно.
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?
Климатик има ли? Втората грешка е за температурния датчик. Виж кабелите към него. Това с играенето на оборотите може да е свързано с първата грешка.
Едит: защо си взе дизел с помпа лукас?
Едит: защо си взе дизел с помпа лукас?
- Васил.Василев
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 24 юли 2016 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?
Здравейте.Колата няма климатик.2рата грешка е за температурния датчик на нафтата,но не знам къде се намира.
Купих с помпа лукас,понеже имам и мерцедес със помпа лукас и никога не съм имал проблеми.Вече 6 години я карам.
Вчера прегледах и вакуумите,няма изпускане и клапана изглежда работи правилно, понеже когато извадя вакуум маркуча от помпата,оборотите се вдигат. (може и да греша и приемам критика).
Извадих и вакуума от EGR клапана,но няма разлика.
Купих с помпа лукас,понеже имам и мерцедес със помпа лукас и никога не съм имал проблеми.Вече 6 години я карам.
Вчера прегледах и вакуумите,няма изпускане и клапана изглежда работи правилно, понеже когато извадя вакуум маркуча от помпата,оборотите се вдигат. (може и да греша и приемам критика).
Извадих и вакуума от EGR клапана,но няма разлика.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?
Втората грешка е за темп. датчик на антифриза.Смени го първо него и виж дали ше има пфомяна.
- Васил.Василев
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 24 юли 2016 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?
Значи съм сбъркал.Ще го сменя датчика.Но явно не и достига нафта.
- Васил.Василев
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 24 юли 2016 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?
Такаа...датчика беше отрязан,единия проводник беше замасен директно,не знам защо.Оправих връзката и грешката изчезна.Обслужих я и след като смених горивния филтър,задържането на газта изчезна,съответно и грешката и.Остана само клапан N177 ,който като включа и колата загрее оборотите падат до около 900 и вибрациите са страшни.Смятам просто да отпусна авансатора още малко.На прав път ли съм?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 50 госта