Polo 6n1 1997 1.9D AEF проблем с помпата или управлението ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Васил.Василев
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 24 юли 2016 11:36
Автомобил:
Двигател:

Polo 6n1 1997 1.9D AEF проблем с помпата или управлението ?

Мнениеот Васил.Василев » Сря 15 мар 2017 16:29


Здравейте. От отскоро притежавам Polo 6n1 1997 1.9D .
Мотора е AEF 1.9 чист дизел с горивна помпа лукас.
Когато карам на високи обороти на 3та,после 4та ( примерно ) и изключа рязко от скорост, оборотите седят същите,при които съм изключил.Ако подам газ,оборотите се вдигат още и след 10-15сек. падат сами .Като включа на по-висока предавка и изключа след това оборотите падат.Не го прави винаги този проблем.
Също така, понякога оборотите падат много и дори изгасва. Сутрин пали с 2 подгрявания при 5-6 градуса.
Вакуумите уж ги оправих.
Добавям и снимка с грешките,които ми даде диагностиката.
Горивен филтър още не съм сменял , утре сутринта влиза за ролки,ремъци и филтри.
Какъв може да е проблема?
Прикачени файлове
17310318_1426085050756351_4249440894341745673_o.jpg




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?

Мнениеот Водния дух1 » Сря 15 мар 2017 22:16


Тая помпа не е ли механична? Горивния процес май не се управлява компютърно.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?

Мнениеот stefarata » Сря 15 мар 2017 22:31


Климатик има ли? Втората грешка е за температурния датчик. Виж кабелите към него. Това с играенето на оборотите може да е свързано с първата грешка.
Едит: защо си взе дизел с помпа лукас?


Потребителски аватар
Васил.Василев
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 24 юли 2016 11:36
Автомобил:
Двигател:

Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?

Мнениеот Васил.Василев » Чет 16 мар 2017 10:01


Здравейте.Колата няма климатик.2рата грешка е за температурния датчик на нафтата,но не знам къде се намира.
Купих с помпа лукас,понеже имам и мерцедес със помпа лукас и никога не съм имал проблеми.Вече 6 години я карам.
Вчера прегледах и вакуумите,няма изпускане и клапана изглежда работи правилно, понеже когато извадя вакуум маркуча от помпата,оборотите се вдигат. (може и да греша и приемам критика).
Извадих и вакуума от EGR клапана,но няма разлика.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?

Мнениеот vlado_tonev » Чет 16 мар 2017 11:50


Втората грешка е за темп. датчик на антифриза.Смени го първо него и виж дали ше има пфомяна.


Потребителски аватар
Васил.Василев
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 24 юли 2016 11:36
Автомобил:
Двигател:

Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?

Мнениеот Васил.Василев » Чет 16 мар 2017 12:11


Значи съм сбъркал.Ще го сменя датчика.Но явно не и достига нафта.


Потребителски аватар
Васил.Василев
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 24 юли 2016 11:36
Автомобил:
Двигател:

Re: VPolo 6n1 1997 1.9D Проблем с помпата или управлението и ?

Мнениеот Васил.Василев » Нед 19 мар 2017 15:10


Такаа...датчика беше отрязан,единия проводник беше замасен директно,не знам защо.Оправих връзката и грешката изчезна.Обслужих я и след като смених горивния филтър,задържането на газта изчезна,съответно и грешката и.Остана само клапан N177 ,който като включа и колата загрее оборотите падат до около 900 и вибрациите са страшни.Смятам просто да отпусна авансатора още малко.На прав път ли съм?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 50 госта