

vanesto написа:Здравей и добре дошъл във форума, проблемът ти явно е по предницата - трябва да ти проверят всичко - тампони на носачите, шарнири, кормилни накрайници, на самите носачи няма какво да им стане, по-скоро на тампоните. Сменяш каквото излезе, минаваш после реглаж, и ако не си правил баланс на гумите е хубаво да направиш, защото може и от тях да тресе.
TeodorTashkov написа:Здравейте, колеги! Преди няколко дни купих голф 3 1.9tdi 90 к.с. 1994г. Въпреки, че има козметични забележки я взех, защото двигателя е добър и е подходяща учебна кола, т.е. имам мерак да се науча да си ремонтирам сам елементарните неща. Та имам проблем - когато включа на 4та при скорост 90км/ч волана започва да притриса, тресенето се задълбочава, когато превключа на 5та. Забелязвам, че когато вдигна оборотите проблема като че ли изчезва или поне тресенето не се усеща така. Пробвах да разклатя гумите при спряло положение и се клатят "доволно", както хоризонтално, така и вертикално. По пътя на логиката заключавам, че носачите са за смяна, но не искам да действам на своя глава без да разбирам кой знае колко. Дали съм уловил причината или тресенето може да се дължи на нещо друго и какво? Моля, помагайте!
drago_tr написа:100% ГНП за почивстване. Услугата е около 50 лева по майсторите. А някъде по алчните стигат и до 180 като почват да те баламосват колко е невероятно сложно и какви невероятни настройки трябва да се правят. Дефакто можеш и сам. Има теми по форума как става това.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 75 госта