Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Leon__ARL
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 25 апр 2016 15:06
Автомобил:
Двигател:

Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?

Мнениеот Leon__ARL » Пет 10 мар 2017 16:45


Здравеите колеги бих искал да попитам демпферения маховик от 1.9 131 тди дали става за 1.9 тди 150




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Демпферен маховик 1.9 тди 131 150

Мнениеот hvp800 » Пет 10 мар 2017 19:21


Става да. И от 116-ка е същия. Стига маховиците да са от напречен двигател.


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Демпферен маховик 1.9 тди 131 150

Мнениеот klimatronik » Съб 11 мар 2017 18:10


За ставането - стават. На първо място - важно е да е от напречен двигател.
Но има друг момент - различните марки имат различно захващане на притискателя - напр. закс си върви с негов притискател, а люк със своя. Например не можеш да комбинираш маховик Закс и притискател Люк. Има разлика в пиновете и болтовете.
Важно е да съобразиш това нещо, за да няма изненади icon_idea


Потребителски аватар
кобрата
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 7:46
Автомобил: [Golf 3] [A3]
Двигател: [ABF][AGU]
Местоположение: София

Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?

Мнениеот кобрата » Нед 12 мар 2017 21:11


Има точно два маховика които се слагат на 1.9tdi, единия е за 5 скорости 228мм, другият е за 6 скорости 240мм.


Потребителски аватар
кобрата
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 7:46
Автомобил: [Golf 3] [A3]
Двигател: [ABF][AGU]
Местоположение: София

Re: Демпферен маховик 1.9 тди 131 150

Мнениеот кобрата » Нед 12 мар 2017 21:16


klimatronik написа:За ставането - стават. На първо място - важно е да е от напречен двигател.
Но има друг момент - различните марки имат различно захващане на притискателя - напр. закс си върви с негов притискател, а люк със своя. Например не можеш да комбинираш маховик Закс и притискател Люк. Има разлика в пиновете и болтовете.
Важно е да съобразиш това нещо, за да няма изненади icon_idea


Единственият вариянт притискателя да не стане на маховика не е в различието на производителя, а някои професор да се опитва да сложи съединител за 5 скорости на маховик за 6 и обратно то.


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?

Мнениеот klimatronik » Нед 12 мар 2017 22:28


Запознай се малко повече. Говоря за 240мм съединители. Закс маховик не може да се комбинира с прискател Люк например. Както казах - имат разлики в болтовете и леко в разположението на щифтовете icon_idea Тествано icon_idea


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Демпферен маховик 1.9 тди 131 150

Мнениеот hvp800 » Нед 12 мар 2017 23:04


кобрата написа:
Единственият вариянт притискателя да не стане на маховика не е в различието на производителя, а някои професор да се опитва да сложи съединител за 5 скорости на маховик за 6 и обратно то.


АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ, които могат да подведат някой колега. Притискател от Закс става само на маховик Закс, същото важи за Лук. При Валео има определена серия, при която притискателя става на Лук, но в 90% от случайте замяната НЕ става директно.
Ако "някой професор" се заиграе да разпробива, да мести дупки, и т.н. тогава маховиците, и притискатели, и феродови дискове, стават в безброй много кобинации. Та даже и от марки извън ВАГ групата


Leon__ARL
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 25 апр 2016 15:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?

Мнениеот Leon__ARL » Пон 20 мар 2017 13:23


Благодаря колеги


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?

Мнениеот vlado_tonev » Съб 25 мар 2017 21:40


Колеги hvp800 и кобрата,в крайна сметка до къде стигнахте с тея комплекти съединители и маховици? :gruebel Темата е полезна,а още по-полезно е да се разбере кой от двамата е наясно и неговата информация е достоверната.Струва ми се че нещо и двамата замлъкнахте.... :rolleyes


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?

Мнениеот klimatronik » Вто 28 мар 2017 8:04


Какво повече има да се каже? Думата на единия срещу думата на другия. Както казах аз (от личен опит), така каза и hvp800.
От там нататък всеки е свободен да си сваля кутията да си мери пробва и да монтира безброй съединители колкото не сме виждали и на картинки :th_up


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?

Мнениеот niki1_j » Вто 28 мар 2017 9:11


В случая не става дума за дума срещу дума, а за факти. Има 2 вида съединители и маховици за Golf IV и това са LUK версия и Sachs верися и няма начин да сложиш LUK версия на Sachs маховик и да се получат нещата. И двата производителя произвеждат варианти за LUK и за Sachs, но не са взаимозаменяеми. Фактите говорят:

Capture.JPG


По-задълбочен поглед в снимката ще ви обясни нещата.

Относно питането на колегата, ДА на 131 и на 150 коня версията съединителите са еднакви.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 55 госта