Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?
Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?
Здравеите колеги бих искал да попитам демпферения маховик от 1.9 131 тди дали става за 1.9 тди 150
Re: Демпферен маховик 1.9 тди 131 150
Става да. И от 116-ка е същия. Стига маховиците да са от напречен двигател.
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Демпферен маховик 1.9 тди 131 150
За ставането - стават. На първо място - важно е да е от напречен двигател.
Но има друг момент - различните марки имат различно захващане на притискателя - напр. закс си върви с негов притискател, а люк със своя. Например не можеш да комбинираш маховик Закс и притискател Люк. Има разлика в пиновете и болтовете.
Важно е да съобразиш това нещо, за да няма изненади
Но има друг момент - различните марки имат различно захващане на притискателя - напр. закс си върви с негов притискател, а люк със своя. Например не можеш да комбинираш маховик Закс и притискател Люк. Има разлика в пиновете и болтовете.
Важно е да съобразиш това нещо, за да няма изненади

- кобрата
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 16 мар 2012 7:46
- Автомобил: [Golf 3] [A3]
- Двигател: [ABF][AGU]
- Местоположение: София
Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?
Има точно два маховика които се слагат на 1.9tdi, единия е за 5 скорости 228мм, другият е за 6 скорости 240мм.
- кобрата
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 16 мар 2012 7:46
- Автомобил: [Golf 3] [A3]
- Двигател: [ABF][AGU]
- Местоположение: София
Re: Демпферен маховик 1.9 тди 131 150
klimatronik написа:За ставането - стават. На първо място - важно е да е от напречен двигател.
Но има друг момент - различните марки имат различно захващане на притискателя - напр. закс си върви с негов притискател, а люк със своя. Например не можеш да комбинираш маховик Закс и притискател Люк. Има разлика в пиновете и болтовете.
Важно е да съобразиш това нещо, за да няма изненади
Единственият вариянт притискателя да не стане на маховика не е в различието на производителя, а някои професор да се опитва да сложи съединител за 5 скорости на маховик за 6 и обратно то.
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?
Запознай се малко повече. Говоря за 240мм съединители. Закс маховик не може да се комбинира с прискател Люк например. Както казах - имат разлики в болтовете и леко в разположението на щифтовете
Тествано 


Re: Демпферен маховик 1.9 тди 131 150
кобрата написа:
Единственият вариянт притискателя да не стане на маховика не е в различието на производителя, а някои професор да се опитва да сложи съединител за 5 скорости на маховик за 6 и обратно то.
АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ, които могат да подведат някой колега. Притискател от Закс става само на маховик Закс, същото важи за Лук. При Валео има определена серия, при която притискателя става на Лук, но в 90% от случайте замяната НЕ става директно.
Ако "някой професор" се заиграе да разпробива, да мести дупки, и т.н. тогава маховиците, и притискатели, и феродови дискове, стават в безброй много кобинации. Та даже и от марки извън ВАГ групата
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?
Колеги hvp800 и кобрата,в крайна сметка до къде стигнахте с тея комплекти съединители и маховици?
Темата е полезна,а още по-полезно е да се разбере кой от двамата е наясно и неговата информация е достоверната.Струва ми се че нещо и двамата замлъкнахте.... 


- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?
Какво повече има да се каже? Думата на единия срещу думата на другия. Както казах аз (от личен опит), така каза и hvp800.
От там нататък всеки е свободен да си сваля кутията да си мери пробва и да монтира безброй съединители колкото не сме виждали и на картинки
От там нататък всеки е свободен да си сваля кутията да си мери пробва и да монтира безброй съединители колкото не сме виждали и на картинки

- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Демпферен маховик 1.9 TDI 131 и 150 к.с. - еднакъв ли е?
В случая не става дума за дума срещу дума, а за факти. Има 2 вида съединители и маховици за Golf IV и това са LUK версия и Sachs верися и няма начин да сложиш LUK версия на Sachs маховик и да се получат нещата. И двата производителя произвеждат варианти за LUK и за Sachs, но не са взаимозаменяеми. Фактите говорят:
По-задълбочен поглед в снимката ще ви обясни нещата.
Относно питането на колегата, ДА на 131 и на 150 коня версията съединителите са еднакви.
По-задълбочен поглед в снимката ще ви обясни нещата.
Относно питането на колегата, ДА на 131 и на 150 коня версията съединителите са еднакви.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 55 госта