


Поло, 1999г чист дизел 1.9 проблем с паленето
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 10 ное 2016 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
Поло, 1999г чист дизел 1.9 проблем с паленето
Здравейте, от няколко месеца карам Поло и не съм много в час. Проблема е че колата пали понякога като кибрит, а понякога много трудно или въобще не пали. Когато се закучи с паленето понякога се чуват страховити металически звуци и двигателя тресе силно. Обикновено звуците постепенно утихват, оборотите на стартера се повишават, тресенето изчезва и колата цилиндър след цилиндър запалва. Иначе двигателя работи перфектно, набира добре и има нисък разход-около 4.7 смесено каране. Наскоро смених съединител стария беше на парчета, но до последно работеше без никакви симптоми. Майстора каза че за пръв път в живота си вижда такова нещо и няма обяснение как въобще е вървяла. Може би имам усещането че на най-ниските обороти няма достатъчно мощност, случва се ако потеглиш с малко газ да угасне.Първите ми съмнения бяха в стартера, закарах я на електротехник, смениха втулки на стартера и реле и четирите подгряващи свещи. Стартера почна да върти значително по-бързо, но проблема с паленето си остана. Някакви идеи?
- Прикачени файлове
-
- ей това беше стария съединител, беше му останал само един нит
- ^9C156B57D049804D08A28CFB10861F1830B0981BACC3E52BB8^pimgpsh_thumbnail_win_distr.jpg (9.01 KиБ) Видяна 2555 пъти
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 10 ное 2016 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Колега, новобранец съм. Можеш ли да обясниш какво е това реле?
Последна промяна от radotom на Съб 03 дек 2016 21:30, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте цитатите, когато е възможно
Причина: Моля, избягвайте цитатите, когато е възможно
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Тповa реле дaвa ток нa компютърa след контaкт. Aко не рaботи, не се подaвa нaфтa към моторa, нез знaчение колко върти стaртерa. Пипрaвя се с презaпиявaне нa спойките в релето. Симптомите зa нерaботещо реле сa: дaвaш нa контaкт - лaмпaтa с реотaнa не светвa изобщо - и колкото и дa върти стaртерa не пaли. След многокрaтно връщaне и дaвaне нa контaкт свеъвa реотaнa и колaтa пaли и рaботи все рдно, че нищо не е било.
Имa достa теми зa непaлене вследствие нa товa реле. Пиши "реле 109" в търсaчкaтa и чети!
Имa достa теми зa непaлене вследствие нa товa реле. Пиши "реле 109" в търсaчкaтa и чети!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 10 ное 2016 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
При студен двигател лампата на реотана винаги ми свети, при топъл понякога свети, понякога не. А и при светеща лампа на реотана пак прави проблеми с паленето
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Нa диaгностикa покaзвa ли грешки?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Ако си с AEF мотор,мисля че нямаш ECU и на диагностика няма да покаже нищо.Не съм сигурен,но мисля че когато загрее е нормално да не свети ламБата,тоест тогава не подгрява.Относно пронлема,може да смуче въздух от някъде или самата помпа да е текнала.С кое ГНП си,Lucas или Bosch?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 10 ное 2016 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Със Лукас, от филтъра до помпата е прозрачен маркуч и в него няма мехурчета. Иначе като запали двигателя работи много стабилно. Ако смуче въздух не трябва ли поне на празен ход да прекъсва или да променя обороти?Преди да сменя съединителя я закарах до прочутия майстор на помпи в Стамболийски, той само смени горивния филтър и каза, че проблема не е от помпата.Един местен майстор(аз съм от Кърджали) ми каза че е възможно да се е появил луфт в някое от зъбните колела на ангренажния ремък и от там да се променя центровката на помпата-като си е на място колелото пали, като се размести-не. Напоследък все повече почвам да си мисля, че може и да е прав...
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Реле 104!То е за подгревните свещи!Отваряш и със спирт изчистваш контактната пъпка.След това сваляш бушониерата,и трябва да свиеш и краката който контактуват с релето....от температурата се разтягат.Иначе ще имаш канали на релето,на първо време може да ги калайдисаш само с много тънак слой калай.Високо температурен,от тоя старият на пръчка за калайдисване на олуци!Най лесно се разбира,като тръгнеш да палиш и колата не запалва...някой с волт метър да мери на шината за свещите дали изобщо има +12волта!
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Или 103,сиво квадратно реле.Двата му крака са много големи/дебели!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Или неотварящ клапан на помпата!
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Не знам тази помпа дали има метална цедка като помпата на 90 и 110 коня тди.Може ли да е запушена от мизерии и тя?
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
проверете дали е зацепена правилно но за по-сигурно смени помпата лукас с бош
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: проблем с паленето на Поло, 1999г чист дизел1.9
Ако отива нафта до дюзите и свещите работят - трябва да се провери компресията. Преди години имах мерцедес 123 200D до -6 палеше от четвърт, при по-ниски темп. като при теб върти засилва оборотите и тогава палеше. На дърпане след втория метър пали.
- Васил.Василев
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 24 юли 2016 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло, 1999г чист дизел 1.9 проблем с паленето
Случайно да има раздвижване по случая,че и аз го имам този проблем?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984 и 50 госта