


Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране
- Ceco_bg
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
- Автомобил: Vw Golf mk4
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране
Колеги от няколко дни съм собственик на AFN,не съм никак на ясно с дизеловите мотори. Вчера докато пътувах за село на един байр със скорост около 110/120 км/час колата просто спря да набира но си варвеше нормално,не пушеше не тропаше просто турбото спря да се пуска,спря да се чува и отчетливото набиране в 1.800/2.000 оборота просто спря,набираше като атмосферен двигател и така си я закарах до крайната точка.Четох по форума за подобни проблеми с някакви актуатори и т.н. но понеже не разбирам предпочитам да не пипам.Днес сутринта реших да проверя какво е положението защото някои колеги са писали че проблема минава след гасене и палене на ново,други след откачане на акумолатора...та запалих колата,оставих я да по загрее,исфорсирах я и турбото вече сякаш се чува обаче след като оборотите спаднат на нормалните нанпразен ход се чува цъкане на реле и това почти всеки път.Някаква представа на какво се дължи това и нормално ли е ?
-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране
Относно цъкането на релето не мога да ти помогна колкото за забиването на тубото много е писано какво да гледаш и как да си го почистваш сам седни и прочети няколко теми и ще ти стане ясно иначе ще ме заболят ръцете от писане.viewtopic.php?f=24&t=464826 viewtopic.php?f=24&t=461638 viewtopic.php?f=24&t=100094 .Като цяло този мотор си иска периодично карана на дълъг път в обороти за да се движи добре геометрията,друг е въпроса,че не винаги на човек му се налага всяка седмица да кара на дълъг път.
- Ceco_bg
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
- Автомобил: Vw Golf mk4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране
Положението след прибирането от село е почти същото,върви малко повече,до 180/190 успях да я насиля но с мъки...В ниските няма никакъв ряз,явно турбото просто не си се включва или ако се включва то е незначително.
Турбото е още в гаранция след рециклиране от стария собственик на колата и най-вероятно в понеделник ще званя в сервиза да им я върна.Можете ли да ми кажете со тогава как по-точно да направя теста с вакуума?Не исиам да свалям нищо защото както вече казах не разбирам и не искам съвсем да я омажа и да иде на рапатрак в сервиза....
Турбото е още в гаранция след рециклиране от стария собственик на колата и най-вероятно в понеделник ще званя в сервиза да им я върна.Можете ли да ми кажете со тогава как по-точно да направя теста с вакуума?Не исиам да свалям нищо защото както вече казах не разбирам и не искам съвсем да я омажа и да иде на рапатрак в сервиза....
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране
Я върви в някой клубен сервиз първо да и направят диагностика,пък после сваляй турбината...
- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране
Цъкащото реле е за компресора на климатика,пробвай на екон/офф да изфорсираш и няма да го чуеш.