Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ceco_bg
Мнения: 262
Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
Автомобил: Vw Golf mk4
Двигател:
Местоположение: София

Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране

Мнениеот Ceco_bg » Съб 08 апр 2017 9:19


Колеги от няколко дни съм собственик на AFN,не съм никак на ясно с дизеловите мотори. Вчера докато пътувах за село на един байр със скорост около 110/120 км/час колата просто спря да набира но си варвеше нормално,не пушеше не тропаше просто турбото спря да се пуска,спря да се чува и отчетливото набиране в 1.800/2.000 оборота просто спря,набираше като атмосферен двигател и така си я закарах до крайната точка.Четох по форума за подобни проблеми с някакви актуатори и т.н. но понеже не разбирам предпочитам да не пипам.Днес сутринта реших да проверя какво е положението защото някои колеги са писали че проблема минава след гасене и палене на ново,други след откачане на акумолатора...та запалих колата,оставих я да по загрее,исфорсирах я и турбото вече сякаш се чува обаче след като оборотите спаднат на нормалните нанпразен ход се чува цъкане на реле и това почти всеки път.Някаква представа на какво се дължи това и нормално ли е ?




kukata_pasat
Мнения: 955
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране

Мнениеот kukata_pasat » Съб 08 апр 2017 9:53


Относно цъкането на релето не мога да ти помогна колкото за забиването на тубото много е писано какво да гледаш и как да си го почистваш сам седни и прочети няколко теми и ще ти стане ясно иначе ще ме заболят ръцете от писане.viewtopic.php?f=24&t=464826 viewtopic.php?f=24&t=461638 viewtopic.php?f=24&t=100094 .Като цяло този мотор си иска периодично карана на дълъг път в обороти за да се движи добре геометрията,друг е въпроса,че не винаги на човек му се налага всяка седмица да кара на дълъг път.


Потребителски аватар
Ceco_bg
Мнения: 262
Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
Автомобил: Vw Golf mk4
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране

Мнениеот Ceco_bg » Съб 08 апр 2017 17:46


Положението след прибирането от село е почти същото,върви малко повече,до 180/190 успях да я насиля но с мъки...В ниските няма никакъв ряз,явно турбото просто не си се включва или ако се включва то е незначително.

Турбото е още в гаранция след рециклиране от стария собственик на колата и най-вероятно в понеделник ще званя в сервиза да им я върна.Можете ли да ми кажете со тогава как по-точно да направя теста с вакуума?Не исиам да свалям нищо защото както вече казах не разбирам и не искам съвсем да я омажа и да иде на рапатрак в сервиза....


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране

Мнениеот Водния дух1 » Съб 08 апр 2017 18:58


Я върви в някой клубен сервиз първо да и направят диагностика,пък после сваляй турбината...


Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: Голф мк3 AFN 97г. - цъкане на реле след форсиране

Мнениеот snoopcar » Нед 09 апр 2017 19:48


Цъкащото реле е за компресора на климатика,пробвай на екон/офф да изфорсираш и няма да го чуеш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vitangt, vladtod® и 47 госта