Здравейте, колеги имам следното питане.
Колата е голф 4 1.9 TDI 131 коня.
В момента съм без катализатор и с крайно гърне.
Според вас кое е по-добрия вариант
1 - Махам крайното гърне, слагам резонатор + накрайник.
2 - Махам всичко и слагам само накрайник.
Като цяло идеята ми е колата да не е много шумна,но въпреки това да се чува малко по-плътен звук и турбото когато разтоварва.



голф 4 ASZ питане за генерация
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: голф 4 ASZ питане за генерация
Махаш крайното гърне, караш 2 дена и сам ще прецениш дали е нужен резонатор или някакво проходно крайно. Пък вече след това ще си го нагласиш с накрайник и както си му е реда. Аз също съм с права генерация на ПД мотор... няма средно, няма крайно, няма катализатор. На магистралата със 140-160 се стои спокойно в колата и не пречи нито на мохабета нито на музиката, но в същия момент става забавно когато стъпиш рЕзко до пода 

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: голф 4 ASZ питане за генерация
Вариант 2-много добре става от опит на Г4 90кс с чип.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта