Зравейте.
Купих си автомобил с двигател на VAG,Мицубиши Грандис 2008г.140кс .Исках този двигател ,а и в комбинация с това семейно купе,това е моята кола.
Преди 6 дни обслужих колата(ангренаж ,филтри,масло),че и малко отгоре съединител,маховик,помпа.
Та каква е бъркотията.
Преди обслужването на около 2200 оборота губи мощност,но след около 100км.изгасих двг запалих и колата се оправи .На обслужването не намериха проблем за това нещо сложихме добавка за ДПФа.В сервиза си нямаха диагностична техника.На следващия ден след сервиза колата започна да пали със замисляне,после отказа и да пали,пробвах с нов акумулатор,но не става,пали но след 2-3 часов престои.Закарах я в сервиза запали 20 пъти без проблеми.Казаха ми да карам тестово.Потеглих към Плевен 3500-4000 оборота.След изминати 50км.светна лампичка не знам за какво е като излизаща пара под налягане оранжева.След около още 70км.тази лампичка изгасна,но пак загубих мощност.Изгасих 3-4 пъти двг, но така и не си възстанови мощността.Вече ми светна и оранжевата лампа това като двг като кранче отгоре.Преди Плевен я изгасих в движение ,но отказа да запали,запалих я на скорост.Оставих я в Плевен вече не пали.
Когато казвам ,че не пали означава,че не се и опитва.Таблото светва завъртам и цък то угасва.
Ако имате мнения и опит с такива ситуации пишете и най важното кой в София да я лекува + диагностика.
Благодаря предварително.



2.0тди BWC Мицубиши Грандис 2008г.140кс проблеми с палене
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: 2.0тди BWC Мицубиши Грандис 2008г.140кс проблеми с палене
За такъв автомобил само една диагностика ще си каже какво му е. Според мен най-добре от там започни. Щом свети чека (двг. с кранчето) няма начин да не е записало грешка. Понякога на по-старите коли, тия грешки се "лекуват" временно като махнеш акумулатора зa 10-15 минути, но не знам при теб дали ще е така.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2.0тди BWC Мицубиши Грандис 2008г.140кс проблеми с палене
При това поколение автомобил махането на клемата на акумулатора няма да му помогне, според мен.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 02 май 2017 19:47
- Автомобил: Mitsubishi Grandis
- Двигател: 2008 BWC
- Местоположение: София
Re: 2.0тди BWC Мицубиши Грандис 2008г.140кс проблеми с палене
Откачах и клейми.
Но как може двг да мърка,работи перфектно ,да бяга с 200км. и в следващия момент да забива муцуна.
Може явно,но къде да я закарам.
Но как може двг да мърка,работи перфектно ,да бяга с 200км. и в следващия момент да забива муцуна.
Може явно,но къде да я закарам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anger и 28 госта