Здравейте!
Това е моята първа тема в този форум и сигурно няма да е последна.
Скоро купих едно голфче 3ка.. доста забележки и проблеми имаше и все още има за оправяне.
Един от проблемите е с подгряването на свещите.
Като дам на контакт релето цъква , лампата светва и веднага изгасва.. много рядко , ако е по-студено и не винаги задържа. Това става сега в тези температури.. ами зимата...
От какво може да е?
Гледам че кабела към свещите е доста напукан и направо се отчупма като го дръпнеш от свеща и остава пърче на нея..
Но пък щом като е малко по-хладно задържа.. значи може и да действа..
Но защо не се включват и веднага гасне? И хич не загрява като изгасне така и ми се мъчи колата едва запалвам като се е опладил добре.
Свещите не съм ги свалял все още.. нямам и много хинанси сега и пиша, понеже се надявам да има някакво просто решение на проблема.. в момента сменям зядни танпоне.. отпред смених всичките и накрайниците също, но става бавно , понеже съм студент и не ми остават много финанси.
Благодаря предварително!



Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
Бял, не пипай свещите - нищо им няма!
Ти как искаш да подгряват, като е жега, та топи Хасвалта
Добре, де, не е толкова, ама преди да паднат температурите под -5*, свещи не ти трябват.
Само обърни малко повечко внимание на правописа, че ако ми предаде някой такъв текст на писмения изпит - дълго още ще е студент
Ти как искаш да подгряват, като е жега, та топи Хасвалта

Добре, де, не е толкова, ама преди да паднат температурите под -5*, свещи не ти трябват.
Само обърни малко повечко внимание на правописа, че ако ми предаде някой такъв текст на писмения изпит - дълго още ще е студент

Re: Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
Пиша от телефона и не ги нацелвам буквите добре...
Но нека по темата...
Жега, жега.. но както съм написал в главния пост.. : като двигателя се охлади добре (не съм палил скоро) - пали с доста въртене.. дори малко ми работи грубо в началото докато подгрее.. като на по-малко цилиндри
Изпратено от моят SM-G850F с помощта на Tapatalk
Но нека по темата...
Жега, жега.. но както съм написал в главния пост.. : като двигателя се охлади добре (не съм палил скоро) - пали с доста въртене.. дори малко ми работи грубо в началото докато подгрее.. като на по-малко цилиндри
Изпратено от моят SM-G850F с помощта на Tapatalk
Последна промяна от Белия на Съб 06 май 2017 22:26, променено общо 16 пъти.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
Смени си маркучетата за излишната нафта на дюзите, ако са напукани.
Виж в прозрачния маркуч за гориво да няма въздух при първо палене.
Виж в прозрачния маркуч за гориво да няма въздух при първо палене.
Re: Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
Вчера забелязах, че като и дам леко газ и има мехурчета въздух в маркуча за връщане на нафта.
Виждат ми се здрави.. Но защо ще ми пали добре когато не е много изстинал двигателя?
Виждат ми се здрави.. Но защо ще ми пали добре когато не е много изстинал двигателя?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
Закачи я да видиш къде ти е центровката и какви са милиграмите на празен ход
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
Белия написа:Вчера забелязах, че като и дам леко газ и има мехурчета въздух в маркуча за връщане на нафта.
Виждат ми се здрави.. Но защо ще ми пали добре когато не е много изстинал двигателя?
Имаш пробив по маркучите, или по клапанчето върху горивния филтър, може и от самата помпа (Имаш ли теч на нафта от помпата?) . И когато колата стои гълта въздух и горивото се стича в резервоара. Затова пали трудно и не работи равномерно в началото докато се обезвъздуши.
Re: Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
Като го взех не беше с горивния филтък, който е за него.. беше с фшлтър от тези, които са в левчетата по 3 лв. - направо се шокирах.
Взех му нов и нов клапан, понеже го нямаше в колата.
Онзи филтър даже вкарваше въздух, но с този поне не вкарва, но пък щом пък за излишната нафта има въздух, значи влиза от някъде.
Вчера измих двигателя и ще то наблюдавам сега, понеже беше доста мозен и мръси и нямаше как да го забележа.
Дали можи и заради това да губя мощност изведнъж като стигна 120/130 и изведнъж все едно ми спира горивото и не иска да ускори, но като припомпам малко вдига до 140 , но няма мощност.
Взех му нов и нов клапан, понеже го нямаше в колата.
Онзи филтър даже вкарваше въздух, но с този поне не вкарва, но пък щом пък за излишната нафта има въздух, значи влиза от някъде.
Вчера измих двигателя и ще то наблюдавам сега, понеже беше доста мозен и мръси и нямаше как да го забележа.
Дали можи и заради това да губя мощност изведнъж като стигна 120/130 и изведнъж все едно ми спира горивото и не иска да ускори, но като припомпам малко вдига до 140 , но няма мощност.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
По-добре покарай малко така и посъбери някой лев.Колата ти има доста проблеми-диагностика и майстор ще трябва.
Re: Golf 3 1.9 TDI 90HP - проблем с подгревни свещи
Проблеми да търсиш в този голф :D
Ако почна да изреждам, сигурно ще ми кажете да го махам..
Но аз обичам предизвикателствата и имам желание да го оправя, че и подобря.
Но наистина си трябват пари... това е най-големия проблем.
Учението ми гълта доста пара и ще стане доста бавно.
Ако почна да изреждам, сигурно ще ми кажете да го махам..
Но аз обичам предизвикателствата и имам желание да го оправя, че и подобря.
Но наистина си трябват пари... това е най-големия проблем.
Учението ми гълта доста пара и ще стане доста бавно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 53 госта