Здравейте имам питане отностно грешка при диагностика на Passat B 5.5 2001 с код на мотора AVF. Грешката е следната:
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Турбото спира да надува,оборотите на двигатела са до 3000 rpm ,и след като се угаси вдигателя и запали отново проблемът изчезва.От какво може да идва този проглем?

Passat B 5.5 2001г AVF проблем с турбото
- иван.вълчев2
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 13 яну 2017 7:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B 5.5 2001г AVF проблем с търбото
От зацапана/неработеща/геометрия на турбото.
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B 5.5 2001г AVF проблем с турбото
Когато набие тази грешка има няколко варианта водещи до нея:
1. Изваден, пропукан вакумен маркуч.
2. Некоректно работещ проклет клапан N75
Пускаш един тест през VAGCOM на клапан N75 и гледаш дали клапана цъка, както и дали се движи лоста на актуатора. Можеш и на изгасен двигател с пръсти да видиш дали има ход.
3. Проблем с актуатора
4. Зацапана геометрия на турбото, както ти е казал колегата.
Следва сваляне и почистване на охлюва, както и турбо пътищата, излиза между 100 и 200 лв в зависимост от приятелите, които имаш. Най-добрият вариант е да си го свалиш сам.
Поздрави !
1. Изваден, пропукан вакумен маркуч.
2. Некоректно работещ проклет клапан N75
Пускаш един тест през VAGCOM на клапан N75 и гледаш дали клапана цъка, както и дали се движи лоста на актуатора. Можеш и на изгасен двигател с пръсти да видиш дали има ход.
3. Проблем с актуатора
4. Зацапана геометрия на турбото, както ти е казал колегата.
Следва сваляне и почистване на охлюва, както и турбо пътищата, излиза между 100 и 200 лв в зависимост от приятелите, които имаш. Най-добрият вариант е да си го свалиш сам.
Поздрави !
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B 5.5 2001г AVF проблем с турбото
Само да кажа че от изваден или спукан вакумен маркуч няма да пренадува 

-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B 5.5 2001г AVF проблем с турбото
1+ за геометрията,заснеми на видеоклип единия да дава газ другия да снима какво е движението на разтоварващия лост на турбината.Ако шава така https://www.youtube.com/watch?v=_BnVOqHRt7c най вероятно си с скъсан вакум,ако шава така или по малко си с зацапана геометрия https://www.youtube.com/watch?v=GUhljVdyxGE а за да е всичко нормално трябва да шава горе долу така https://www.youtube.com/watch?v=n92tL6g5Y4k
Re: Passat B 5.5 2001г AVF проблем с турбото
Колега, имам същият пасат, проблема се оказа map сензор - май беше оригинален
На Vag com, канал 11 actual air pressure беше нормално, около 900 на празен ход и на контакт.
При студена кола вървеше адекватно за известно време, но като загрее нямаше мощност до 3 хиляди оборота и actual intake pressure забиваше на над 2900 дори на празен ход.
Смених map датчика преди малко и заспа, понеже не знаех къде е този прословут датчик - горе в дясно в някаква черна тръба, която е продължение на маркуча от интеркулера.
Ето част от стария лог на канал 11:
Ето новият - не знаех че вдига 140 на 4та

Първо мнение ми е, дано е адекватно и дано и при теб излезе това да е проблема и да се разминеш със 60 лв.
P.S - видях, че не можеш да вдигаш повече от 3000 оборота - аз можех.



На Vag com, канал 11 actual air pressure беше нормално, около 900 на празен ход и на контакт.
При студена кола вървеше адекватно за известно време, но като загрее нямаше мощност до 3 хиляди оборота и actual intake pressure забиваше на над 2900 дори на празен ход.
Смених map датчика преди малко и заспа, понеже не знаех къде е този прословут датчик - горе в дясно в някаква черна тръба, която е продължение на маркуча от интеркулера.
Ето част от стария лог на канал 11:
Ето новият - не знаех че вдига 140 на 4та



Първо мнение ми е, дано е адекватно и дано и при теб излезе това да е проблема и да се разминеш със 60 лв.
P.S - видях, че не можеш да вдигаш повече от 3000 оборота - аз можех.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B 5.5 2001г AVF проблем с турбото
Адекватно е мнението ти,но преди да смени МАП сензора,колегата да направи логове.Иначе така само можем да предполагаме.
ПП Къде изчезна мнението на колегата с логовете?
ПП Къде изчезна мнението на колегата с логовете?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта