Здравейте колеги с пожелание първо за весело посрещане на Новата година!
...и сега по темата :D
Тази сутрин мойта количка ми поднесе две изненади (Golf4 1.9AHF):
1. Първата е, че се наложи да я запаля на скорост. Стартера не искаше да превърти за да запали колата при -9 градуса. Миналата година е носен за обслужване. Акумулатора може да се каже, че е нов на една година и си е напълно изряден Varta 74ah 780А, както и генератора. Прави ми впечетление, че като е студена колата и първия път трудно превърта и направи ли един-два оборота после върти много бързо и като че ли колко е по-студено толкова по-трудно превърта. След, като покарах колата загря и после си пали много лесно. Подгряващите свещи работят и съм ги проверявал преди една седмица, но едва ли проблема е до тях. Чудя се дали е възможно маслото да се сгъстява много от студа. До сега съм карал само с Castrol 10w40 diesel.
2. Втората изненада е свързана с температурата на колата. До днес никога не е правила така. Като загрее колата достига 90 градуса, както си е нормално и като пусна парното на макс си духа много топло, но температурата на таблото след малко спада до 75-80 градуса. Спирам парното и пак си вдига до 90 градуса за 1-2 минути да кажем и си ги поддържа нормално.
Може ли от това да се съди, че има проблем с термостата или е някакъв друг проблема?
Досега винаги, като вдигне 90 градуса и стрелката не мърда от там без значение лято-зима.
Моля някой ако може да изрази мнение по двата въпроса да напише по един ред.
Поздрави!



Голф 4 1.9AHF Проблем с палене и температура
-
- VW експерт
- Мнения: 13399
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с палене и температура Голф 4
1.Стартера ти прави номера.
Според мен трябва отново да го свалиш и профилактираш.
2.Залагам на термостата,от прочетеното в този форум знам,че тези табла от 80 до 100 градуса показват все 90 градуса,щом ти пада стрелката явно термостата ти не работи коректно.
Според мен трябва отново да го свалиш и профилактираш.
2.Залагам на термостата,от прочетеното в този форум знам,че тези табла от 80 до 100 градуса показват все 90 градуса,щом ти пада стрелката явно термостата ти не работи коректно.
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Проблем с палене и температура Голф 4
вчера правих профилактика на стартера на зет ми. оплакването беше същото .тръгва бавно и оборотите се увеличават. след разглобката се установи че четките са свършили. смяна с нови и всичко е точно . подкрепям колегата . виж си стартера.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем с палене и температура Голф 4
Да ти измярят на акумулатора пускавия ток, това че е на една година не означава, че е изправен. Ако акумулатора е добре, насочваш се към стартера. Дано да е от тези две неща, че третото не е никак добре. Преди години имах дизел, до -6 палеше от четвърт, под -6 върти едва, едва, след това се засилва и пали с много зор или с дърпане.
За температурата е нормално при -9 и парно на мах да падне. Успех!
За температурата е нормално при -9 и парно на мах да падне. Успех!
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с палене и температура Голф 4
Весело посрещане на новата година на всички колеги.много безаварийни километри през новата година. пожелавам много здраве и още по ниски цени на горивата
. По въпроса с паленето колега подгревните свещи подгрявай два три пъти и тогава пробвай.имаш ли подгрев на антифриза така наречената глава.пробвал ли си с 5в40 масло, за термостата смени го вземи хубав термостат Behr.


-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с палене и температура Голф 4
Zdravko Zankov написа:1.Стартера ти прави номера.
Според мен трябва отново да го свалиш и профилактираш.
2.Залагам на термостата,от прочетеното в този форум знам,че тези табла от 80 до 100 градуса показват все 90 градуса,щом ти пада стрелката явно термостата ти не работи коректно.
Не е задължително да сменя термостат.Нека първо я покара повече време за да може да загрее хубаво на 90градуса и после да пусне парното или да я закачи на вакком за да може да виде колко е реалната температура преди да пусне парното и колко е след това. Пиша го че на един приятел сменяхме термостата по същите симптоми и след смяната пак по същия начин закачихме я на диагностика и когато стрелката е на 90 градуса на компа е 78 градуса и затова прави такива аномалии.А и да не забравяме че времето си е доста студено вече и печките ни загряват много по-бавно
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9AHF Проблем с палене и температура
При минус 10 и пуснато на максимално топло загряването е трудна работа за дизела. Ако пък седиш повече на място или по светофари стрелката пада надолу. Да не говорим, че таблото показва 90 гр от 75 гр реални нагоре.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9AHF Проблем с палене и температура
И аз мисля, че на термостата нищо му няма, просто е много студено, няма от къде да дойде толкова топло, ако усилиш вентилатора на парното. Аз тия дни климатроника го държа на 20гр, и на първа степен на вентилатора, и стрелката не ми е падала под 90гр. Вчера и днес палих на около -13гр, наистина малко трудно развърта стартера при тези температури, прави няколко оборота и тогава пали. И две и три подгрявания да правиш, все тая, просто трябва да направи 200 оборота, за да започне впръскването на горивото.
-
- VW експерт
- Мнения: 13399
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9AHF Проблем с палене и температура
vanesto написа: Аз тия дни климатроника го държа на 20гр, и на първа степен на вентилатора, и стрелката не ми е падала под 90гр..
А защо не го държиш в режим ЕКОН?
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9AHF Проблем с палене и температура
На Есоn си е.
Re: Голф 4 1.9AHF Проблем с палене и температура
Колеги, аз да питам къде се намира датчика на термостата? Или ако някой знае какъв точно модел е подходящ за Golf IV 1.6 бензин, че трябва да го сменям. Благодаря!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта