Passat 2009 2.0 110 к.с. Проблем със самофорсиране и заминало турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Rdimitrov
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 26 яну 2021 11:33
Автомобил:
Двигател:

Passat 2009 2.0 110 к.с. Проблем със самофорсиране и заминало турбо

Мнениеот Rdimitrov » Вто 26 яну 2021 12:01


Здравейте, имам VW Passat 2009 2.0 110 Bluemotion от 3г. и никога съм нямал проблеми. Преди 2 седмици ми светна DPF лампата и колата стана тромава. Преди няколко дена в движение се самофорскира до 6000 оборота за 3 секунди и се върна в норми. В момента е на майстор и казаха, че турбото е заминало и е влязало масло през колекторите и затова е вдигнала обороти. Турбото ще се рециклира и няма шумове в двигателя.
Въппсосът ми е какво се сменя след рециклиране на турбо? Масла, Филтри, Проверка на кулер, почистане на EGR клапан, N75?
Благодаря предварително.




Liminat
Мнения: 459
Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat 2009 2.0 110 к.с. Проблем със самофорсиране и заминало турбо

Мнениеот Liminat » Вто 26 яну 2021 14:46


При мен освен изброеното, имаше и реглаж на клапани, също смениха някакъв детайл около ЕГР с нов.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat 2009 2.0 110 к.с. Проблем със самофорсиране и заминало турбо

Мнениеот valiosport » Вто 26 яну 2021 22:10


И как по точно се регулират клапани ако може да ни светнеш?


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Passat 2009 2.0 110 к.с. Проблем със самофорсиране и заминало турбо

Мнениеот dispatch » Вто 26 яну 2021 22:12


...като на Жигули ... с пластинии :-Р


kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Passat 2009 2.0 110 к.с. Проблем със самофорсиране и заминало турбо

Мнениеот kukata_pasat » Вто 26 яну 2021 22:53


dispatch написа:...като на Жигули ... с пластинии :-Р

Ко рече. :scare3


Liminat
Мнения: 459
Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat 2009 2.0 110 к.с. Проблем със самофорсиране и заминало турбо

Мнениеот Liminat » Сря 27 яну 2021 6:51


valiosport написа:И как по точно се регулират клапани ако може да ни светнеш?

От сервиза за турбини в МЕИ Варна могат да отговорят на този въпрос, бяха сваляли капака на клапаните, за какво друго би могло да бъде.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat 2009 2.0 110 к.с. Проблем със самофорсиране и заминало турбо

Мнениеот valiosport » Сря 27 яну 2021 9:47


Там няма нищо за регулиране, оглеждали са дали има поражения от високите обороти или капака е пречел при сваляне на турбото


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Passat 2009 2.0 110 к.с. Проблем със самофорсиране и заминало турбо

Мнениеот dispatch » Сря 27 яну 2021 21:25


kukata_pasat написа:
dispatch написа:...като на Жигули ... с пластинии :-Р

Ко рече. :scare3


Кука, не разбра сърказма ми ли... това че се гъбаркам ли...??
Клапаните са с хидравлични повдигачи и не се регулират.

бах мааму... човек да не изпадне в лирическо отклонение...

Кука, като минеш Гривица, радиото как е? Разваля ли се?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта