Мисля че двигателя е напречен.Проблема се появи от 1 път.На светофара колата просто промени звука - започна да се чува много отчетливо и силно тракане.Наподобава чукането от дизелите на VW Transporter най-старите само че по-силно.Отделно няма никаква мощност колата.Трябва да тръгвам на по-високи обороти от обичайното, защото няма никаква сила и ще загасне ако я карам както нормално.Никаква тяга няма и разхода е доста по-висок отпреди проблема.Преди беше 5-6 в града сега е 9-10. Има ли шанс да е прескочил 1 зъб на ангренажа и такива ли са проблемите от това ? Ако не е това какво друго може да е ?
Колата се усеща, че се едно работи в атмосферен режим и няма никакво турбо.Трябва да се кара над 2000 оборота.Гледах около турбото за някакви откачени вакуми или други работи ,но всичко изглежда наред, а и промяната в звъка която е доста голяма ме кара да мисла че не е проблема в турбото.Не е и спукан колектор.Звука не е просто по силен, а коренно различен от преди това.
Направих една диагностика на Engine с Ваг-ком.Излезнаха 5 грешки, но след като ги изчистих и покарах малко останаха само 2 от тях (тези които съм оградил в червено)
