Докато разбера как седят нещата първите 2-3000км въобще не забелязвах качването на оборотите и включването на перката.Някъде даже четох, че по време на самата регенерация се впръсква нафта в маслото въпреки, че не виждам как може да стане това.
А това с изчакването да спре регенерацията най-много ме дразни особенно ако бързам да сляза за някъде и то на всеки 80-130 изминати км. И да вече я изчаквам да спаднат оборотите.Принципно имаме служебни VW които никой никога не ги чака и нямат такива симптоми да неговорим, че въртят само градско. Проблеми имаме единствено с бусове Рено изцяло свързани с ДПФ-а.
Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
- no_name_bg
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 25 мар 2021 20:55
- Автомобил: VW Caddy
- Двигател: CAYD 2011
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Question: How does regeneration affect the oil life?
Answer: On each regeneration or attempted regeneration, a certain diesel fuel amount is injected into the engine oil which reduces the oil life. If the "INSP" light in the instrument cluster comes on, the engine oil is exhausted and must be changed. Failure to do so could damage the engine.
Етова някой може ли да обясни как става ?
Answer: On each regeneration or attempted regeneration, a certain diesel fuel amount is injected into the engine oil which reduces the oil life. If the "INSP" light in the instrument cluster comes on, the engine oil is exhausted and must be changed. Failure to do so could damage the engine.
Етова някой може ли да обясни как става ?
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Горивото се впръсква при такт изпускане с идеята да се запали в катализатора и да вдигне температура, при която да изгорят саждите в DPF-а. При изправен двигател количеството гориво, което отива при маслото е минимално. През пролетта си правих сервизна регенерация с компютър, като замерих нивото на маслото преди и след регенерацията. Разлика нямаше абсолютно никаква.
- no_name_bg
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 25 мар 2021 20:55
- Автомобил: VW Caddy
- Двигател: CAYD 2011
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Ако ми каже някой, че се процежда м/у буталото и цилиндъра ОК. Незавършена регенерация повече нафта и тн ясно. Но как точно от изпускателната система в частност от ДПФ нафтата се връща в кактера не мога да разбера?!?
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
А къде се твърди, че се връща от ФТЧ? Нещо пропускам в мненията назад ли?
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Колеги, от няколко месеца имам пасат б7 2,0TDI, 140к.с., 2011г. Тъй като често карам извънградско имах среден разход около 7,2л/100км. Последния месец се случи да карам само градско и забелязах, че разхода е над 11л/100км. Според мен е много висок разход (б5-цата ми гори при същият начин на каране не повече от 7л/100км.). Проверих и се оказа, че колата ми е минала сервизната акция 23R7. Регенерациите ги прави на 100км. градско каране. Моля, ако някой е правил смяна на софтуера да сподели впечатления какъв е ефекта като разход преди и след, промяна във вървеж, регенерации или иначе казано какви са разликите със стария софтуер и новия. Предварително благодаря!
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Колега моя пасат е абсолютно същия дввигател, също минал сервизната акция, и разхода е много по нисък от твоя, извънградско около 110 км/час харчи доста под 6, средният ми разход за последните 2500 км е 6.3 по бордови компютър, но реалния по колонка идва към 7. Регенерациите ми са по същия начин на около 120 км градско., не съм карал колата с предишния софтуер, така че не мога да съм обективен, но си върви прилично. С DSG кутията съм на 190 к. км
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
И при мен извънградско с 110км/ч е под 6, но градското в София ми се вижда много. Иначе и аз съм с DSG. Колата си върви добре, но нямам наблюдения как е със стария софт. Интересно ми е дали има някой, който е със стария софт да сподели разхода и като цяло как е колата.
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Аз не съм бил с оригинален софт преди 23р7 на Б7 но карах година и 4 месеца с 23р7 преди да го разкарам. Та, на седан с ръчка и 140 к.с. софийско градско и то гадно в задръствания и тръгни-спри, не ми е качвала по засичане над 9.5. Извън винаги карам около 140. Към морето е под 6, към София 6тица. Над 6 не съм качвал извънградско с тази кола.
В този ред на мисли, не ти е харченето от софта. Едва ли ДСГто качва толко отгоре. Регенерациите с 23р7 и без него са си все същите. Колкото повече се кара гадно градско, толко по-чести са. Махането на 23р7 не решава драмата с тях. Или на моята не ги реши.
В този ред на мисли, не ти е харченето от софта. Едва ли ДСГто качва толко отгоре. Регенерациите с 23р7 и без него са си все същите. Колкото повече се кара гадно градско, толко по-чести са. Махането на 23р7 не решава драмата с тях. Или на моята не ги реши.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта