Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
no_name_bg
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 25 мар 2021 20:55
Автомобил: VW Caddy
Двигател: CAYD 2011

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот no_name_bg » Чет 21 окт 2021 13:37


Докато разбера как седят нещата първите 2-3000км въобще не забелязвах качването на оборотите и включването на перката.Някъде даже четох, че по време на самата регенерация се впръсква нафта в маслото въпреки, че не виждам как може да стане това.
А това с изчакването да спре регенерацията най-много ме дразни особенно ако бързам да сляза за някъде и то на всеки 80-130 изминати км. И да вече я изчаквам да спаднат оборотите.Принципно имаме служебни VW които никой никога не ги чака и нямат такива симптоми да неговорим, че въртят само градско. Проблеми имаме единствено с бусове Рено изцяло свързани с ДПФ-а.




Потребителски аватар
no_name_bg
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 25 мар 2021 20:55
Автомобил: VW Caddy
Двигател: CAYD 2011

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот no_name_bg » Чет 21 окт 2021 15:07


Question: How does regeneration affect the oil life?

Answer: On each regeneration or attempted regeneration, a certain diesel fuel amount is injected into the engine oil which reduces the oil life. If the "INSP" light in the instrument cluster comes on, the engine oil is exhausted and must be changed. Failure to do so could damage the engine.
Етова някой може ли да обясни как става ?


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот PzKpfW » Пон 25 окт 2021 23:34


Горивото се впръсква при такт изпускане с идеята да се запали в катализатора и да вдигне температура, при която да изгорят саждите в DPF-а. При изправен двигател количеството гориво, което отива при маслото е минимално. През пролетта си правих сервизна регенерация с компютър, като замерих нивото на маслото преди и след регенерацията. Разлика нямаше абсолютно никаква.


Потребителски аватар
no_name_bg
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 25 мар 2021 20:55
Автомобил: VW Caddy
Двигател: CAYD 2011

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот no_name_bg » Вто 26 окт 2021 21:20


Ако ми каже някой, че се процежда м/у буталото и цилиндъра ОК. Незавършена регенерация повече нафта и тн ясно. Но как точно от изпускателната система в частност от ДПФ нафтата се връща в кактера не мога да разбера?!? :scare3


gadnyara
Мнения: 266
Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
Двигател:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот gadnyara » Вто 26 окт 2021 22:08


А къде се твърди, че се връща от ФТЧ? Нещо пропускам в мненията назад ли?


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот mtm_golf » Пет 11 мар 2022 22:30


Колеги, от няколко месеца имам пасат б7 2,0TDI, 140к.с., 2011г. Тъй като често карам извънградско имах среден разход около 7,2л/100км. Последния месец се случи да карам само градско и забелязах, че разхода е над 11л/100км. Според мен е много висок разход (б5-цата ми гори при същият начин на каране не повече от 7л/100км.). Проверих и се оказа, че колата ми е минала сервизната акция 23R7. Регенерациите ги прави на 100км. градско каране. Моля, ако някой е правил смяна на софтуера да сподели впечатления какъв е ефекта като разход преди и след, промяна във вървеж, регенерации или иначе казано какви са разликите със стария софтуер и новия. Предварително благодаря!


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот kuban » Нед 13 мар 2022 11:32


Колега моя пасат е абсолютно същия дввигател, също минал сервизната акция, и разхода е много по нисък от твоя, извънградско около 110 км/час харчи доста под 6, средният ми разход за последните 2500 км е 6.3 по бордови компютър, но реалния по колонка идва към 7. Регенерациите ми са по същия начин на около 120 км градско., не съм карал колата с предишния софтуер, така че не мога да съм обективен, но си върви прилично. С DSG кутията съм на 190 к. км


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот mtm_golf » Нед 13 мар 2022 22:35


И при мен извънградско с 110км/ч е под 6, но градското в София ми се вижда много. Иначе и аз съм с DSG. Колата си върви добре, но нямам наблюдения как е със стария софт. Интересно ми е дали има някой, който е със стария софт да сподели разхода и като цяло как е колата.


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 567
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил: VW Passat
Двигател: CRL
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот alpinab » Вто 15 мар 2022 19:00


Аз не съм бил с оригинален софт преди 23р7 на Б7 но карах година и 4 месеца с 23р7 преди да го разкарам. Та, на седан с ръчка и 140 к.с. софийско градско и то гадно в задръствания и тръгни-спри, не ми е качвала по засичане над 9.5. Извън винаги карам около 140. Към морето е под 6, към София 6тица. Над 6 не съм качвал извънградско с тази кола.
В този ред на мисли, не ти е харченето от софта. Едва ли ДСГто качва толко отгоре. Регенерациите с 23р7 и без него са си все същите. Колкото повече се кара гадно градско, толко по-чести са. Махането на 23р7 не решава драмата с тях. Или на моята не ги реши.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта