Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Ясно... да не се занимавам с излизшни дейности, а направо да действам, има логика и в това. В момента издирвам кой сервиз в София може да ми направи това, искам някой доверен, разбира се, както повечето хора... то не е малко работа предполагам.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
viewforum.php?f=13
Виж тук има сервизи, клубни и не с мнения и коментари.
Виж тук има сервизи, клубни и не с мнения и коментари.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Наистина, както беше коментирано, комън-рейлите поддържат по-висока температура. Току що сменен термостат, със старият не загряваше нормално.
Термостатът по спецификация отваря на 92С, реалната поддържана температура е 96-98С, при по-голямо натоварване по нагорнище стига 100С, по надолнище без газ 94-95С.
Няма да е странно, ако с висока скорост и голямо натоварване, температурата надхвърля леко 100-те градуса, но при нормално работеща охл. система, стрелката на таблото не помръдва от 90С. Над 110-112С вече и на таблото започва да се отчита реалната температура, стрелката много бързо се устремява към червената зона.
Скоро сменях на 1.9 TDI PD термостата, с подобни симптоми, като на автора. Термостата беше причината, явно не успяваше да отвори напълно. Но след смяната и наблюдавайки с VCDS температурата, се оказа, че първопричината са вентилаторите - не се включваха изобщо - протрити кабели към термодатчика на радиатора.
Дори без вентилаторите, в случая, в движение трудно може да прегрее, но явно на място се е случвало и термостата е блокирал. Затова производителите на термостати силно препоръчват, дори след еднократно прегряване, да се смени термостата.
Термостатът по спецификация отваря на 92С, реалната поддържана температура е 96-98С, при по-голямо натоварване по нагорнище стига 100С, по надолнище без газ 94-95С.
Няма да е странно, ако с висока скорост и голямо натоварване, температурата надхвърля леко 100-те градуса, но при нормално работеща охл. система, стрелката на таблото не помръдва от 90С. Над 110-112С вече и на таблото започва да се отчита реалната температура, стрелката много бързо се устремява към червената зона.
Скоро сменях на 1.9 TDI PD термостата, с подобни симптоми, като на автора. Термостата беше причината, явно не успяваше да отвори напълно. Но след смяната и наблюдавайки с VCDS температурата, се оказа, че първопричината са вентилаторите - не се включваха изобщо - протрити кабели към термодатчика на радиатора.
Дори без вентилаторите, в случая, в движение трудно може да прегрее, но явно на място се е случвало и термостата е блокирал. Затова производителите на термостати силно препоръчват, дори след еднократно прегряване, да се смени термостата.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Привет колега,
благодаря за информацията... В крайна сметка, все още си седи проблема... и понеже ходих на 2-3 места и всички вдигат рамене и никой не иска да се наеме и аз реших да не за занимавам...
В момента се случва, когато пак колата е яко натоварена и просто отбивам малко от газта, свалям на 120 или 110 км/ч и почва да пада температурата. Междувременно премахнах ДПФ-а, тъй като беше уж "към края си". Мислих, че това ще реши проблема, но не.
Остава да опитам някакво почистване на радиатор, това ми дава някакви надежди.
Всъщност има пробива, мисля че забелязах нещо, което би могло да помогне на опитните колеги да установят евентуално какво може да е причината.
Забелязах следното, когато седя в опашка, като задръстване на ГКПП :) С голяма жега навън, децата и жената и багажа отгоре, час и малко климатика работи и после изведнъж КЛИМАТИКА СПИРА.
Аз разбира се панирам, край, пак се прецака, сменявал съм перка и компресор... и като тръгна, колата, като е в движение климатика като по-чудо ТРЪГВА!
Та не мога да разбера, какво се случва, но но мисля, че са свързани нещата!
благодаря за информацията... В крайна сметка, все още си седи проблема... и понеже ходих на 2-3 места и всички вдигат рамене и никой не иска да се наеме и аз реших да не за занимавам...
В момента се случва, когато пак колата е яко натоварена и просто отбивам малко от газта, свалям на 120 или 110 км/ч и почва да пада температурата. Междувременно премахнах ДПФ-а, тъй като беше уж "към края си". Мислих, че това ще реши проблема, но не.
Остава да опитам някакво почистване на радиатор, това ми дава някакви надежди.
Всъщност има пробива, мисля че забелязах нещо, което би могло да помогне на опитните колеги да установят евентуално какво може да е причината.
Забелязах следното, когато седя в опашка, като задръстване на ГКПП :) С голяма жега навън, децата и жената и багажа отгоре, час и малко климатика работи и после изведнъж КЛИМАТИКА СПИРА.
Аз разбира се панирам, край, пак се прецака, сменявал съм перка и компресор... и като тръгна, колата, като е в движение климатика като по-чудо ТРЪГВА!
Та не мога да разбера, какво се случва, но но мисля, че са свързани нещата!
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
megatronS написа:Бих се усъмнил и във водна помпа, но след, като е сменена с нова и пак е същото, го оставям на страна. На празен ход, когато работи колата не вдига такива стойности, до колкото разбрах, което отново клони към повишено налягане в охладителната система. Добре е да се провери клапана за поддържане на налягането на охладителната система.
Колега, дали това дава надежда да се фокусирам върху клапан за поддържане налягане на охладителна система? Като колата седи на едно място и работи, след първия час спира климатика. Като тръгна пак в движение, почва пак да работи.
Някак си не ми се струва нормално.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
velqn написа:megatronS написа:.... Добре е да се провери клапана за поддържане на налягането на охладителната система.
Колега, дали това дава надежда да се фокусирам върху клапан за поддържане налягане на охладителна система? .....
Аз понеже не разбирам толкова от коли, бих казал, че такова нещо за поддържане на налягане в охл. системата НЯМА. И именно заради това (не разбирам) ще попитам къде е това чудо и как поддържа налягането, ако например то е ниско - го повишава ли??
Както и да е, ако го напише някой художник, адвокат или електронкаджия (кат' мен) - как да е, ама хора дето се занимават с коли трябва да знаят какво е регулиране на налягане, технически форум едно-друго....
ПП Ако тази кола има наистина проблем и собственика и' искаше този проблем да се реши, досега щеше да се реши. Пита се, отговаря се, а какво реално се направи по въпроса не е ясно.
Махнат DPF (според мен няма отношение), търсеше се сервиз да измери газове, сега ще се настройват несъществуващи регулатори на налягане и т.н. и т.н
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Не успявам, никой не се наема, всички ми казват, че може да го разглобят основно, но било трудно да се намери...и на практика няма кой да се наеме да реши проблема, а е ясно, че трябва да се започне отнякъде.
Звънях на няколко места, това бяха уклончивите отговори. Това е и причината да карам колата така, това се получава и без това на дълъг път, което рядко й се случва (400+ км), няколко пъти в годината... и така :(
Звънях на няколко места, това бяха уклончивите отговори. Това е и причината да карам колата така, това се получава и без това на дълъг път, което рядко й се случва (400+ км), няколко пъти в годината... и така :(
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Силно се съмнявам, че Елбатрон са ти отказали да ти прегледат радиаторите дали са задръстени от мушици.
Смени колата за по-лесно.
Смени колата за по-лесно.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Ще ги преслушам пак, говорих с 3-4 сервиза, нищо не се разбрахме, ще опитам пак. Мисля с почистване на радиатора да започна.
Поздрави,
В
Поздрави,
В
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
velqn написа:.... с почистване на радиатора да започна.
Не мога да повярвам, че това не си го направил. И загряването в движение, и спирането на климатика при работа на място се обясняват напълно със запушване на радиаторите външно.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
3 години от началото на темата са минали гледам
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Да и за съжаление все още е нерешен, така се случи, че карам колата основно макс на 200-300 извънградско и няма проблем.
Тея дни ходих до морето дори без автобокса отгоре, маслото качи на 120 градуса, водата след време и тя, намалих и се оправи.
Вече ми писна сериозно и като се върна направо ще я закарам в Албатрон:
1. Измерване за наличие на изгорели газове в антифриза
2. Разглобяване на радиатори и почистване между тях
3. Смяна двата термостата dsg и двигател
4. Ако има наличие на изгорели газове, смяна гарнитура, глава, там квото трябва.
Ебати, верно темата ми е от 2017та. Спасява ме, че за кратки разстояния и за града карам друга кола, тая седи в гаража и само за дълги пътувания.
Тея дни ходих до морето дори без автобокса отгоре, маслото качи на 120 градуса, водата след време и тя, намалих и се оправи.
Вече ми писна сериозно и като се върна направо ще я закарам в Албатрон:
1. Измерване за наличие на изгорели газове в антифриза
2. Разглобяване на радиатори и почистване между тях
3. Смяна двата термостата dsg и двигател
4. Ако има наличие на изгорели газове, смяна гарнитура, глава, там квото трябва.
Ебати, верно темата ми е от 2017та. Спасява ме, че за кратки разстояния и за града карам друга кола, тая седи в гаража и само за дълги пътувания.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Ти си истинска реклама за тази марка кола и модел мотор, как не се предаде до сега в тези мъки 3-4 години.... Би трябвало от VW да го изземат и да го изследват каква "грешка" са допуснали, че устиска до сега и да ти подарят чисто нов Пасат.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Абсолютно си прав колега! Това, което ме спасява толкова време досега, е че взех едно E39 97ма година и за майтап си го основно него и едно пежо 308, но пасата ми е бойния кон за дълъг път.
Сега 150-160 3 часа и беше супер, и на 4чия час едни баири и маслото качи на 120 градуса и айдеее и след малко водата
Този път съм твърдо решен, карам го в Елбатрон и искам да го върнат наред.
Сега 150-160 3 часа и беше супер, и на 4чия час едни баири и маслото качи на 120 градуса и айдеее и след малко водата
Този път съм твърдо решен, карам го в Елбатрон и искам да го върнат наред.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта