Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Сервизи не ползвам. Дори не знам предлага ли се като услуга. Аз лично бих го откачил и вързал към маркуч с вода.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Това е хитро, мерси.
Ще питам майстора дали ще се навие да го тества, ще си платя за монтаж демонтаж, ако водата не минава, нов радиатор и това е.
Ще питам майстора дали ще се навие да го тества, ще си платя за монтаж демонтаж, ако водата не минава, нов радиатор и това е.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Колеги,
А смяна не температурен датчик има ли смисъл? Имам само obd2 пишка с torque под андроид, нямам по-профи начин за четене на живи данни...
А смяна не температурен датчик има ли смисъл? Имам само obd2 пишка с torque под андроид, нямам по-профи начин за четене на живи данни...
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
С твойте проблеми аз досега да го бях сменил профилактично и то с читав.
Спри да гледаш тези живи данни с тея китайски боклуци и си гледай стрелката на таблото, да не се филмираш излишно.
Спри да гледаш тези живи данни с тея китайски боклуци и си гледай стрелката на таблото, да не се филмираш излишно.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Това ще направя, като следваща стъпка.
Просто карам през по-евтините части... Вчера четох във форума подобни теми при колеги, то е някакъв хорор по Хичкок, някои са сменяли почти изцяло охладителната система и пак така :))
Просто карам през по-евтините части... Вчера четох във форума подобни теми при колеги, то е някакъв хорор по Хичкок, някои са сменяли почти изцяло охладителната система и пак така :))
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
morfei1 написа:.
Спри да гледаш тези живи данни с тея китайски боклуци и си гледай стрелката на таблото, да не се филмираш излишно.
Въпрос, стрелката на водата има следните отделения:
90
100
110
120
След 120 отива на 130 червено и евентуално светва индикация за прегряване на мотора.
Въпросът ми е: Аз никога не съм стигал до 120, може ли когато е на 110 да се счита, че стрелката е вече по-близо до реалната температура и, ако е така, колата може ли временно, да се кара така?
Ето тук различните майстори ми дават различно мнение...
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Вижте какво пишат колегите с подобен проблем, точно за моя двигател и другите от серията дизел гейт:
there was some debate about the egr cooler and diesel gate fix and dpf regens having a hand in the problem but not proven.
a vw technician on another forum told me the only cure was a new head gasket and cylinder head as you cant skim a cay head they are porous and are coated with something at the factory which skimming removes.
there was some debate about the egr cooler and diesel gate fix and dpf regens having a hand in the problem but not proven.
a vw technician on another forum told me the only cure was a new head gasket and cylinder head as you cant skim a cay head they are porous and are coated with something at the factory which skimming removes.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса
Asko VW написа:Здравей колега, предлагам ти да направиш следното преди да се хвърляш на скъпи операции. The си замери на каква температура ти е антифриза ако нямаш уредче иди в някой сервиз там със сигурност имат, може изобщо и да не ти вземат пари за това, елементарно е. Принципно твърде гъст антифриз може да дава проблеми с известно повишаване на температурата, за нашите ширини е препоръчително антифриза да е в границите -25 до - 30 градуса.
Привет колега, мерих антифриза с аерометър, последното му деление е - 35 и е поне толкова. Сега съм на море и нямам много работа, чудя се дали да купя дестилирана вода :
Да отворя капачката на казанчето, да накарам жената да дава 2000 оборота да върти водата, да изтегля литър, два, да налея дестилирана вода :))
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Здравей, антифриза ти е екстра и него пипай. Колите като нови от завода идват точна така на -35. По скоро аз мисля първа стъпка на пробваш с нова оригинална водна помпа. При положение че ремъка и ролките са качествени и на пробег от 30-40 хил. км до колото разбирам тях не ги пипай.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Когато тръгне да вдига градуси, пусни парното на макс и кажи как е.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
velqn написа:
Въпрос, стрелката на водата има следните отделения:
90
100
110
120
След 120 отива на 130 червено и евентуално светва индикация за прегряване на мотора.
Въпросът ми е: Аз никога не съм стигал до 120, може ли когато е на 110 да се счита, че стрелката е вече по-близо до реалната температура и, ако е така, колата може ли временно, да се кара така?
Ето тук различните майстори ми дават различно мнение...
Отговор ако си видя стрелката на TDI-то дори на 100C е достатъчна индикация, че нещо не е наред.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
morfei1 написа:velqn написа:Отговор ако си видя стрелката на TDI-то дори на 100C е достатъчна индикация, че нещо не е наред.
Тогава имам малък успех на отиване на местата, които загряваше я държах на 95, малко над средата, но не доближи 100.
Сега съм говорил с познат, след лятото му я давам, прави всичко на мармалад и сменяме водна помпа, нов ангренаж, нов воден, нова спомагателна помпа...
След това,ако загрява ще си нося кръстта и така.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Стрелката трябва да е закована на 90. Мръдне ли от там е сигнал за проблем. Реално таблото лъже леко за температурата и от 80 и нещо до 90 и нещо показва 90. Умишлено. За да се знае, че ако мръдне стрелката има проблем.
Така са от преди 2000та година. Първата ми кола беше голф 3ка и беше по този начин.Един път мръдна стрелката за близо 100 000км и се оказа проблем с водната помпа.
Така са от преди 2000та година. Първата ми кола беше голф 3ка и беше по този начин.Един път мръдна стрелката за близо 100 000км и се оказа проблем с водната помпа.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 16:25
- Автомобил: Пасат Б7 4х4
- Двигател: CFGB 2011
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Аз залагам на проблем с водната помпа.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
velqn написа:morfei1 написа:.
Спри да гледаш тези живи данни с тея китайски боклуци и си гледай стрелката на таблото, да не се филмираш излишно.
Въпрос, стрелката на водата има следните отделения:
90
100
110
120
След 120 отива на 130 червено и евентуално светва индикация за прегряване на мотора.
Въпросът ми е: Аз никога не съм стигал до 120, може ли когато е на 110 да се счита, че стрелката е вече по-близо до реалната температура и, ако е така, колата може ли временно, да се кара така?
Ето тук различните майстори ми дават различно мнение...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта