Екстра е пружината щом държи на 700 градуса
Да не съм off: За мен проблема идва от водна помпа / термостат или нещо такова.
Никъде не си споменал или поне аз не видях каква водна помпа си сложил миналия път?
Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - тестване
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
И за мен проблема е от водната помпа
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Ъп интересно ми е какво стана с проблема до къде стигна
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Нищо колега, зимата колата седи в гаража, друга карам, ся стана топло, малко на море... същия проблем...
На връщане от Гърция за БГ посока Серес има зверски наклон, там нарочно издупих яко газ, случва се следното:
- Темп на маслото по показател на MFD от таблота минава 120 градуса
- След това стрелката от 90 почва да се отлепва и да ходи на дясно
- Аз пълня гащите и спирам леко от 160 на 110-120
- Темп на маслото почва да пада
- Стрелката се връща на 90
Тва е.
Тази година си мислех да сменя датчик, температура на охладителната течност... колата върви перфектно, навъртях и 1000 км, самолетче е, от време на време при зор има пушек, но сложих бардал да чисти инжекторите и ся и пушек няма.
Пак опирам до там, че това е проблем, който се случва 2% от времето, когато се кара колата, с възможни сто решения всяко от кое по-скъпо струващо и след гимнастиките дотук (които май са и наобратно) съм доникъде.
На връщане от Гърция за БГ посока Серес има зверски наклон, там нарочно издупих яко газ, случва се следното:
- Темп на маслото по показател на MFD от таблота минава 120 градуса
- След това стрелката от 90 почва да се отлепва и да ходи на дясно
- Аз пълня гащите и спирам леко от 160 на 110-120
- Темп на маслото почва да пада
- Стрелката се връща на 90
Тва е.
Тази година си мислех да сменя датчик, температура на охладителната течност... колата върви перфектно, навъртях и 1000 км, самолетче е, от време на време при зор има пушек, но сложих бардал да чисти инжекторите и ся и пушек няма.
Пак опирам до там, че това е проблем, който се случва 2% от времето, когато се кара колата, с възможни сто решения всяко от кое по-скъпо струващо и след гимнастиките дотук (които май са и наобратно) съм доникъде.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
fur1ous написа:Екстра е пружината щом държи на 700 градуса
Да не съм off: За мен проблема идва от водна помпа / термостат или нещо такова.
Никъде не си споменал или поне аз не видях каква водна помпа си сложил миналия път?
Не помня, когато купих колата смених ангренаж/водна там целия комплект + малсо халдекси и тн...
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Не знам дали все още някой чете тази тема, но да пусна ъпдейт за протокола:)
Дурако устойчивите опити на Ганя да унищожи немската машина, мое лице, продължават, ерго разбирай, наливат се едни пари, време да върви, работа да се отмята.
Резултатът е, като от това да се сблъскваш в стена, опит след опит.
Не ти се разминава, ма вече и болката се притъпява :))
Дотук:
✅️ Тестове за изгорели газове във антифриз - няма
✅️ Разглобяване на предница и почистване на радиатори
✅️ Смяна термостат
Пътьом замина DPF в БГ селски тунинг стил... уж мощността се вдигна от 170 на 200 кончета, няма положително отношение към проблема.
В същото време колата седи 80% от годината в гараж, изкарва се за две ходения до морето.
Въпреки това, всяка година сменям масла, филтри и прочие консуматив да притъпя балканската гавра, но автомобила е германски и държи на терор.
Все още ми загрява, вече дори и без куфар отгоре, шпоря ли я с над 140 км/ч.
Решението, намалявам и температурата пада. Няма връзка между температурата на маслото и водата. Дори при 109 градуса на маслото, шпоря ли я по баири вдига леко.
Майсторът вече започна плахо да допуска гарнитура на глава или глава.
Отказва да приеме, че е водна помпа в стил, ако било, щяло да е по-драматично.
Мен вече ми е тотал щета всичко, казах на майстора да разглабя всичко, да потвърди, че гарнитура е здрава или не и да носи главата на скенер да потвърди здрава ли е или не.
В комбинация с това искам нов ангренаж и водна, защото си минаха 4 години.
Той се опита да контрира с нов опит за термостат, тоя път уж най-оригиналния и да сме тествали пак.
Проблемът е, че ми писна вече, искам да инвестирам до 4000 лв, да си оправя колата, защото ме кефи и буквално няма петънца по нея.
Цените в момента на 4 годишен пасат са...лудница.
Та съм готов вече да реализирам финално решение, но майстора гледам, не се кефи. Те на Хладилника ще намерят сто про пукнатина, може да не може да се шлайфа, моя мотор е CBBB 170 hp, можело с месеци да търсим глава втора ръка и пак да вземем такава.
Тея пасати надути правели така.
И сега контрира с това
https://eshop.wurth.fr/Categories-produ ... fr/FR/EUR/
Било 260 евро, говорих с Вюрт БГ, не го предлагат, няма го и във Вюрт Германия.
За мен това е от умрял писмо, какво мислите, някой ползвал ли е такива химии?
Repair kit за cylinder crack и gasket repair.
За мен това и да работи, ще е за кратко.
Дурако устойчивите опити на Ганя да унищожи немската машина, мое лице, продължават, ерго разбирай, наливат се едни пари, време да върви, работа да се отмята.
Резултатът е, като от това да се сблъскваш в стена, опит след опит.
Не ти се разминава, ма вече и болката се притъпява :))
Дотук:
✅️ Тестове за изгорели газове във антифриз - няма
✅️ Разглобяване на предница и почистване на радиатори
✅️ Смяна термостат
Пътьом замина DPF в БГ селски тунинг стил... уж мощността се вдигна от 170 на 200 кончета, няма положително отношение към проблема.
В същото време колата седи 80% от годината в гараж, изкарва се за две ходения до морето.
Въпреки това, всяка година сменям масла, филтри и прочие консуматив да притъпя балканската гавра, но автомобила е германски и държи на терор.
Все още ми загрява, вече дори и без куфар отгоре, шпоря ли я с над 140 км/ч.
Решението, намалявам и температурата пада. Няма връзка между температурата на маслото и водата. Дори при 109 градуса на маслото, шпоря ли я по баири вдига леко.
Майсторът вече започна плахо да допуска гарнитура на глава или глава.
Отказва да приеме, че е водна помпа в стил, ако било, щяло да е по-драматично.
Мен вече ми е тотал щета всичко, казах на майстора да разглабя всичко, да потвърди, че гарнитура е здрава или не и да носи главата на скенер да потвърди здрава ли е или не.
В комбинация с това искам нов ангренаж и водна, защото си минаха 4 години.
Той се опита да контрира с нов опит за термостат, тоя път уж най-оригиналния и да сме тествали пак.
Проблемът е, че ми писна вече, искам да инвестирам до 4000 лв, да си оправя колата, защото ме кефи и буквално няма петънца по нея.
Цените в момента на 4 годишен пасат са...лудница.
Та съм готов вече да реализирам финално решение, но майстора гледам, не се кефи. Те на Хладилника ще намерят сто про пукнатина, може да не може да се шлайфа, моя мотор е CBBB 170 hp, можело с месеци да търсим глава втора ръка и пак да вземем такава.
Тея пасати надути правели така.
И сега контрира с това
https://eshop.wurth.fr/Categories-produ ... fr/FR/EUR/
Било 260 евро, говорих с Вюрт БГ, не го предлагат, няма го и във Вюрт Германия.
За мен това е от умрял писмо, какво мислите, някой ползвал ли е такива химии?
Repair kit за cylinder crack и gasket repair.
За мен това и да работи, ще е за кратко.
-
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Тия течности са на базата на Натриев Силикат (Водно стъкло) и при малки пробиви (но към цилиндрите, не към маслото) вършат работа.... Има много марки и всички са общо взето с еднакво действие. (така съм чел, никога не ми се е налагало да пробвам)
Иначе толкова ли сложно се сваля тая водна помпа баси... Взимаш една с метална турбинка и пробваш...
И последно (не знам дали е релевантно) Доколкото си спомням тия пасати с ДСГ имат охладител на кутията и втори термостат... Едва ли има значение за темп на двигателя, но все пак...
Логично да е да помпа, ако превърта турбинката или ако е счупила някоя лопатка, при по-високи обороти на самата помпа ще се прояви проблем с недостатъчна циркулация....
Иначе толкова ли сложно се сваля тая водна помпа баси... Взимаш една с метална турбинка и пробваш...
И последно (не знам дали е релевантно) Доколкото си спомням тия пасати с ДСГ имат охладител на кутията и втори термостат... Едва ли има значение за темп на двигателя, но все пак...
Логично да е да помпа, ако превърта турбинката или ако е счупила някоя лопатка, при по-високи обороти на самата помпа ще се прояви проблем с недостатъчна циркулация....
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
При мен уж нямало втори термостат, вече е време за нов ангренаж, така, че трябва да се прави така или иначе.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Точно така е, имат втори термостат на DSG кутията. Трябва да се провери там какво е положението.
Към автора - нека надуят главата на студен мотор, ще си проличи веднага дали е за гарнитура или спукана глава, няма нужда директно да се разглобява. По принцип комън-рейл моторите не се славят с пукане на глави и ако е станало нещо подобно е по-скоро изключение. Също така нека премерят компресия и налягане на маслото, 109 градуса ми изглежда малко невероятно, моят пасат(CBAB) повече от 98 на маслото не съм го вдигал дори и със 140 по баирите когато навън е 30+ градуса. Водата ми стои на 88-90.(от скритото меню на климатроника ги взимам тия Т).
Към автора - нека надуят главата на студен мотор, ще си проличи веднага дали е за гарнитура или спукана глава, няма нужда директно да се разглобява. По принцип комън-рейл моторите не се славят с пукане на глави и ако е станало нещо подобно е по-скоро изключение. Също така нека премерят компресия и налягане на маслото, 109 градуса ми изглежда малко невероятно, моят пасат(CBAB) повече от 98 на маслото не съм го вдигал дори и със 140 по баирите когато навън е 30+ градуса. Водата ми стои на 88-90.(от скритото меню на климатроника ги взимам тия Т).
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Колко са надеждни тестовете за изгорели газове?
Тестът показа, че нямам, майстора ми твърди, че при микро пукнатини, не се хващало винаги.
Тестът показа, че нямам, майстора ми твърди, че при микро пукнатини, не се хващало винаги.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
https://m.autodoc.bg/ridex/8140269
Датчик, температура на охладителната течност RIDEX 830C0019
Това никога не съм го сменял, ще тествам и с него.
Датчик, температура на охладителната течност RIDEX 830C0019
Това никога не съм го сменял, ще тествам и с него.
-
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Вземи си поне читава марка, не е много по-скъпо
https://www.autokelly.bg/bg/tecdoc/2/Wz ... zMzFd.html
Ако решиш от Аутокели да взимаш, пиши ЛС да ти кажа как да ползваш отстъпка 35%
https://www.autokelly.bg/bg/tecdoc/2/Wz ... zMzFd.html
Ако решиш от Аутокели да взимаш, пиши ЛС да ти кажа как да ползваш отстъпка 35%
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
На личната ми кола (друга марка) ,се получи следното- при каране до 100 км/ч стрелката седи по средата. При 105 започва стремглаво да се катери нагоре ,стигайки до червеното. При първия път направо спрях и угасих ,мислейки че няма вода. Видях че има и веднага запалих ,да охлади. Стрелката вече слизаше надолу ,маркучи нормално твърди ,перката си духа горещо. Озадачен тръгнах внимателно и ситуацията се повтори веднага. Този път не спрях ,само намалих и продължих. Парното на 6 (духаше си горещо) .Така се возих около месец и ми писна. Започнах с термостат. Не. Свалих помпата-перфектна. Пак същото. Нито капка загуба на вода. Смених датчика за температура и се оправи. Той е един за всичко на тази кола. Явно при достигане на 100 гр замасяваше вътрешно и стрелката горе.
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Теста за газове при дизел никога не е показателен. Историята познава десетки случаи на проблем, но теста е показвал нула. Защото е много трудна проверката под напън , а там е реален ( качва се колата на валяци ) . Това разбира се при "леки" ситуации, начални симптоми с гарнитури или пукната тиква.
При сериозни, си показва и на място.
Аз бих пробвал следното: при висока темп. на охл. течност се пуска парното на макс , и градуси и въздух ( циркулация ) . Кофти е лятно време , но за кратко се изтърпява. И сега се следи какво се получава. Ако температурата и в този случай расте ( или си остава висока ) , нещата не са добре, отива на газове в системата , вече отде са...
Ако падне и се задържи, нещо по охл. система не е съвсем в ред. Радиато ли ще е , помпа ли, термостат ли, ЕГР охладител ли и т.н.
При сериозни, си показва и на място.
Аз бих пробвал следното: при висока темп. на охл. течност се пуска парното на макс , и градуси и въздух ( циркулация ) . Кофти е лятно време , но за кратко се изтърпява. И сега се следи какво се получава. Ако температурата и в този случай расте ( или си остава висока ) , нещата не са добре, отива на газове в системата , вече отде са...
Ако падне и се задържи, нещо по охл. система не е съвсем в ред. Радиато ли ще е , помпа ли, термостат ли, ЕГР охладител ли и т.н.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - водата загрява на 110 градуса - в процес на решаване
Без да съм чел темата щото е 16 страници мога да кажа следното: Гарнитура на глава се познава по следния начин.Ако сутрин при напълно студен мотор който е бил в покой поне 14 часа като му развиеш капачката на антифриза изсъска като безалкохолно значи е за гарнитура, всичките тия тестове за газове за пълен ташак,отваряш капачката и изсъска ли работата е ясна.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: RusH_DeMoN и 168 госта