ktamen написа:DoH_KuXoT написа:Аз карам с куфар 650 литра и багажник до горе , няма проблеми като описаните.
Със 180 ли караш?
Не , до 150-160 най-много си позволявам с куфара.
ktamen написа:DoH_KuXoT написа:Аз карам с куфар 650 литра и багажник до горе , няма проблеми като описаните.
Със 180 ли караш?
ktamen написа:DoH_KuXoT написа:Аз карам с куфар 650 литра и багажник до горе , няма проблеми като описаните.
Със 180 ли караш?
Куфарът е отлична спирачка, ако колата се кара близо до ръба на възможностите си е нормално да загрява повече от нормалното.
Ама не знам колко е близо до ръба, пробвана ли е колко ще вдигне с тоя куфар?
DoH_KuXoT написа:ktamen написа:DoH_KuXoT написа:Аз карам с куфар 650 литра и багажник до горе , няма проблеми като описаните.
Със 180 ли караш?
Не , до 150-160 най-много си позволявам с куфара.
velqn написа:ktamen написа:DoH_KuXoT написа:Аз карам с куфар 650 литра и багажник до горе , няма проблеми като описаните.
Със 180 ли караш?
Куфарът е отлична спирачка, ако колата се кара близо до ръба на възможностите си е нормално да загрява повече от нормалното.
Ама не знам колко е близо до ръба, пробвана ли е колко ще вдигне с тоя куфар?
Там е работата, не мисля, че е близо, с багаж или без върви еднакво, сега е чипосана и с излекуван дпф и е около 200 кончета, сток е 170 коня.
morfei1 написа:Колата е прегрявала, но за всеки случай си и махнал DPF-а, затворил си EGR-a и така и така ще пипаме софта и ще плащаме що пък да не и сложим и чиПс-тунеК.
Предполагам си наясно, че затворения ЕГР и повечето гориво, води и до по високи температури на горене по-принцип и при наличието на проблем става още по силно изразен.
Дано поне е с някъв що годе нормален софтуер, то не е ясно и преди това дали пак не е била пипана от някой капацитет.
georgebonev написа:Запушен радиатор на антифриза ?
Хм... перките набутват топъл въздух от климатичния радиатор към радиатора на антифриза.
Може и водна помпа да няма дебит... (на място, отвори капачката на разш.съд и виж колко църка на празен ход и при 2000 оборота)
П.П.
С вода ли караш или разреден предварително концентрат антифриз и дестилирана вода 50:50 ?
gadnyara написа:На предния въпрос - това е радиаторът за парното.
Вие като (ако) сте облсужвали около газоразпределителението, не сте ли наясно кои части са сменени?
gadnyara написа:Нещо се смесиха нещата - в първото изречение Ви отговарям какво наричат heater core. Пробвайте като загрее колата, да си пуснете парното на максимум отопление. Ако излиза стабилна жега от духалките и започне да сваля температурата на водата, нямате проблем с него.
А после се учудвам, че не знаете дали е сменяна водната помпа при смяна на ремъка. Макар, лично аз да залагам на задръстен воден радиатор. Някой тествал ли го е за дебит?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Alperco4 и 176 госта