US8787 написа:velqn написа:US8787 написа::exclaim И аз имам същият проблем. VW GOLG 6 2.0 TDI 2012 140 к.с. DSG
При нормално шофиране на магистралата няма проблем колата си държи точно на 90 градуса, но като е много топло и я карам 160+ за няколко минути стрелката минава 90-те градуса.
След като върна на 130 - 140 бързо се връща на 90 градуса. Сега смених двата термостата и тия дни ще я тествам да видя дали има резултат.
Иначе направиха и проверка в студено положение на главата ама нищо не показа. Това което констатираха от сервиз е, че водният радиатор е сменян и не е хубав бил нисък клас(оребренията му не било като на оригиналният) и евентуално може да е от него. Колата е обслужена с нова водна помпа миналата година, така че едва ли е от нея (освен ако не е дефектна).
Ще давам и аз ъпдейти какво съм направил за отстраняването на проблема.
Колега, добре дошъл в темата, двигателя ти е подобен, моя е 170 коня, пак DSG. Каква е тази услуга и къде я правят? "Иначе направиха и проверка в студено положение на главата ама нищо не показа"
Поздрави!
Бяха я надули с нещо през казанчето и са я оставиха са два дни така да видят дали количеството газ е изтекло. По този начин нищо не откриха. Ще пробвам колата скоро на магистралата и дано имам късмет да е от термостатите ако ли не ще отида направо в представителството и там да проверят дали е добре гарнитурата и главата или каквото открият.
По сервизите като почина да им обяснявам за проблема и все едно пари им искам. Искат да се ходи с готови диагнози и само да сменят с тяхни части и това е изобщо не им се занимава.
В същата ситуация съм и аз... вдигат рамене, то тестове ли не правих, то не плащах ли за разглобяване и почистване, то термостати ли не сменях, всеки вика може да е глава, гарнитура или водна помпа. Е да де, ама ако е водна помпа, как така се случва само на магистрала с пълна кола и над 160?
Ако е глава, как така за 5 години, тая глава не се сцепи да е*а, все така си е?
Досега само един майстор ми предложи някакво решение, пълно разглобяане и рентген, щото ако било "микро пукнатина" така щяло да си е, като надува и да пропуска по малко... и те така...