
Голф 4 1.9 130 к.с. Омаслена бърза връзка на интеркулер
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 18 апр 2017 13:15
- Автомобил: Vw golf 131
- Двигател: ASZ 2003
Голф 4 1.9 130 к.с. Омаслена бърза връзка на интеркулер
Колеги колата е голф 4 1.9 130коня, преди месец смених пукнат кулер и сложих чисто нов. Преди колата съскаше като самолет а сега се дочува едно свирукане. Въпросът е че и преди и сега има много леко омасляване точно на бързата връзка. Преди и кулера беше омаслен заради пукнатината, сега само връзката? Трябва ли да се сменя нещо?
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Голф 4 1.9 130 к.с. Омаслена бърза връзка на интеркулер
Карай и си свиркай.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 4 1.9 130 к.с. Омаслена бърза връзка на интеркулер
нищо не пипай, при всички коли е омаслено там . Засичай само разхода на масло.
Изчакай да започне да капе масло . Тогава смени гумените уплътнения вътре в снадките, които с времето се втвърдяват и пускат по някоя капчица масло. Цената им е 8-10 лв / брой и можеш да ги намериш в официалния представител.
Изчакай да започне да капе масло . Тогава смени гумените уплътнения вътре в снадките, които с времето се втвърдяват и пускат по някоя капчица масло. Цената им е 8-10 лв / брой и можеш да ги намериш в официалния представител.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 130 к.с. Омаслена бърза връзка на интеркулер
Забрави да споменеш само че щом бяга маслото от там и въздуха също изпуска и турбото се скъсва да върти ако изпускат всичките 8 снадки по малко.
На моя голф двете снадки буквално тече масло от тях. Като я спра на едно место и където са снадките капе масло на земята.
Сменях им оплътненията и пак същата работа след известно време...
Оригинални не съм слагал но не вярвам да е голяма разликата.
8-те К-маншета са с различен диаметър и трябва да се мерят
На моя голф двете снадки буквално тече масло от тях. Като я спра на едно место и където са снадките капе масло на земята.
Сменях им оплътненията и пак същата работа след известно време...
Оригинални не съм слагал но не вярвам да е голяма разликата.
8-те К-маншета са с различен диаметър и трябва да се мерят
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 4 1.9 130 к.с. Омаслена бърза връзка на интеркулер
и при мен е така
вчера я гледах на подемник
от 2те снадки до предна дясна гума таи масълце доста
смених и 2те К-маншета с оригинални, но никакъв резултат , пак си капе, даже като че ли е повече
така че май е по добре да не се пипа нищо, докато не започне да тече , а не да капе
вчера я гледах на подемник
от 2те снадки до предна дясна гума таи масълце доста
смених и 2те К-маншета с оригинални, но никакъв резултат , пак си капе, даже като че ли е повече
така че май е по добре да не се пипа нищо, докато не започне да тече , а не да капе
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта