Проблем с маркучите на интеркулера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Проблем с маркучите на интеркулера

Мнениеот Dobromirski » Чет 17 май 2007 18:10


Здравейте,

Колата е с двигател ARL 150ps, + чип . Проблема е в съединенията на маркучите за интеркулера. ето какво представляват :Изображение
Гуменото О-пръстенче извършва уплатняването, а двете "уши" отстрани "заклинват" в стоманената скоба и не му позволяват да се извади.Изглежда перфекно ,но НЕ Е! "облицовката" на маркуча е от алуминий, съответно -"ушичките" също. Когато турбото надува това съединение се движи, като при всеки натиск "ушите" се деформират докато се сплескат или износят. Първото което се прецака беше от към двигателя, намазах го със силикон и ....заспа. Сега обаче се предаде това към интеркулера , а той е от някаква гадна пластмаса , върху която силикона не хваща.(нещо между бакелит и тефлон) Нправо съм в задънена улица. Идва ми да им дупна две дупки отстрани и да ги занитя с нитачката. Помагайте колеги , че пощурях !




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 17 май 2007 18:42


ами направи си скоби като на фароветв/които държат стъклото/ или полукръг около метала на мъркуча и корпуса,че незми се рисува-но примерно П-образна планка със изрязани полукръгове на челата с диаметър на мъркуча и тръбата-и само го щракваш.А и други варианти колкото искаш,но по-добре разбери защо е толкова високо налягането в кулера за да изплюват крачетата.Иначе следващия път ще ти се пръсне мъркуча.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 17 май 2007 19:00


Скобата я имам - металната, издърпаната ногоре, която се вижда. "ушичките" на това съединине са си ОК. Проблем тук няма. Проблема е, че на дргото съединение самите "ушички" които са на метала на маркуча вече ги няма - износили са се от триенето в скобата !


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 17 май 2007 20:05


Градски, сменяй целия маркуч. Като гледам от снимката, нямаш много варианти за приспособяване.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, miro slav и 124 госта