Първо се извинявам, че пускам темата в този раздел, но искренно се надявам, че тук най-накрая някой по-запознат ще ми даде някакъв съвет, понеже на другите места, където съм я пускал, само се прочита и подминава..

На проблема:
Колата е Ауди А4 Б7 Авант, 2007, 2.0ТДИ, мотора е 8-клапановия (BPW).
Колата я карам вече близо година и общо взето проблема си е от тогава.
Още като я купих и оставих за обслужване, заедно с него излезна и разпределителен вал за смяна в комплект с всички неща покрай него.. клапани и т.н.. (само гумичките на дюзите не сменихме, понеже си личеше, че са нови).
След този ремонт всичко ок, но след 8к. километри от време на време се появява чукане от мотора и изчезва (чува се на отворен капак от страната на въздушния филтър). Помислих си кофти масло и го смених. До тук добре, но след 3к. отново същия шум.. и не винаги, ту го прави, ту не.

Така и до ден днешен. Притесняваме това, да не се е разбил вала отново или? Възможно ли е да чука така дюза? Принципно имам една коята впръсква малко повече.
Когато загрее на 90 (понякога) пали трудно, обяснявам го така: залепва за 3 секунди и тогава пали, все едно стартера залепва, а той е свалян и ми казаха, че е ок..
Разхода ми е повече от приятен, върви прилично, като за стокова 140-ка (според мен). На студено пали добре, не тресе. Сега от скоро по-студовете притраква нещо докато въртя, но запалили, всичко е ок. Ако е по-студено пуши бледо сиво и след това изчиства, като позагрее.
ДПФ и катализатор са си на място.
В нафтата сипвам двутактово масло.
И така.. карам си аз колата вече близо 15к. с тези болежки.

Прикачам видео на чукането - https://youtu.be/frch2JAcavc
Моля за съвет от къде евентуално да започна да търся проблема, понеже според мен има такъв..
И моля Ви, не ми казвайте "закачи я на диагностика", понеже от там отговора е "карай, няма нещо сериозно"........
