



двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
Здравейте колеги! може ли да изкажете мнение за тези 2 двигателя 1.9 90 коня и 1.9 110 коня? Аз имам Г4 1.9 90коня и много от моите приятели ми казват че съм се "набутал" защото двигателят 110 коня е бил много по - добър а и този 90 коня хвърлял турбо към 270000км., че 90 коня е непродаваем и още много други.... Изкажете някакво мнение за 2-та двигателя и какво тооолко различно има между тях.... 

- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Тва с хвърлянето на турбото на 270к е няква статистика на TUV за врачанския регион сигурно
Твойта кола е една идея по-нечуплива заради това че нейната турбина не е с променлива геометрия/ама тва е в сферата на теорията/.Иначе дали си се "минал" зависи от цената и състоянието на колата.Калпаво ТДИ няма
110 коня е по-добро от 90 ката щото бяга повече/турбо с променлива геометрия,по-големи разпръсквачи и ред разлики в карантийте/ ,а разхода същия ама за смекта на това цената му е осезаемо по-нагоре.


- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
карам Ауди А4 с 1Z мотор (1.9ТДИ 90 коня)- същия го слагат на Голф/Пасат и т.н., турбото е в перфектно състояние на 240-250хил.км, като ново... Статистиката явно е в грешка... Състоянието на турбото зависи от много неща, между които са качественото двигателно масло, навременната смяна на масло и въздушен филтър, изправна изпускателна система и т.н. Това с променливата геометрия като всеки по-усложнен уред би трябвало да е по-чупливо, но не съм чул който и да е да се оплаче
А принципно на 90 и 110коньовите мотори 1.9ТДИ мотори разхода е еднакъв, само дето едното бяга с 20 кончета отгоре
На мен лично ми се нрави доста 90-те коня... А тези, дето обясняват "прецакал си се" и т.н. подобни - или завиждат или просто си нямат грам представа за какво иде реч...
Карай си колата и си свиркай

А принципно на 90 и 110коньовите мотори 1.9ТДИ мотори разхода е еднакъв, само дето едното бяга с 20 кончета отгоре

Карай си колата и си свиркай

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
На 90 коня се долива масло, а на 110-не.
Лично мнение, базирано на наблюдения в/у няколко коли
Личното ми мнение почна да се променя-вчера долях 1 литър. Досега не се доливаше на тази кола-половината пробег е градско-другото магистрала130-160км/ч
Лично мнение, базирано на наблюдения в/у няколко коли
Личното ми мнение почна да се променя-вчера долях 1 литър. Досега не се доливаше на тази кола-половината пробег е градско-другото магистрала130-160км/ч
Последна промяна от max-2 на Нед 10 юни 2007 10:16, променено общо 1 път.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
max-2 написа:На 90 коня се долива масло, а на 110-не.
Лично мнение, базирано на наблюдения в/у няколко коли
Е ти направо ме разби с това изказване


Иначе дали си се "минал" зависи от цената и състоянието на колата.Калпаво ТДИ няма
напълно споделям мнението му !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта