Дизелова добавка Юнак
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Дизелова добавка Юнак
bdc го слагам в двойната (зимната) доза 20 мл на 10 л
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Дизелова добавка Юнак
Ползвам от два месеца бардал БДЦ по 2 гр на литър и мога да споделя защото засякох Аудито а4 Б6 АВФ за 44 дни изминах 774 км с 59.5литра нафта от светната току що лампа допълване на въпросните литри и каране до моент на ново светкане от които само 30 км на дълъг път всичко останало градско в Плевен и мога да обобщя.Движа се по едни и същи маршрути в едни и същи часове и смело мога да твърдя че с тази добавка свалих разхода точно с 300 гр/100 км(не е мечтано постижение но пак е нещо).На предното си зареждане и каране в периода декември-януари колата изгори 8.1 градско без добавка, сегашния период януари-февруари (с почти сходни средни температури) ми даде с добавка 7.8 градско.Извода е Бардал БДЦ помага за по добра работа на мотора всякаш поутихна малко и студеното палене на минусови температури няма никакво тръскане или колебание и смъкна разхода с 300 грама.Преди да почна да слагам тази добавка комшията ми с БМВ Е46 2.0 дизел ми приглуши ушите че на него му сваляла литър ама не го вярвам, обаче аз и на тия 300 гр съм доволен (ще видя лятото как ще е тогава принципно горя по 7.8 градскосега трябва да очаквам 7.5
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Дизелова добавка Юнак
Значи нищо не си засякъл.
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Дизелова добавка Юнак
Засякъл съм и още как, познавам си колата и знам колко точно гори.Споделям просто и никой не ангажирам с мнението си даже и точен процент на намалението на разхода мога да дам 3.7%.А относно добавката на юнак не бих я пробвал защото тия баснословни проценти на намалението на разхода до 16% ми се виждат невъзможни и подвеждащи.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дизелова добавка Юнак
Тези 3.7 % икономия граничат със статистическата грешка при това замерване, тъй като то е за многократно много време, многобройни студени стартове, различно време, температури, задръстване и т.н, и т.н., и т.н. ... тъй че дори и да имаш реални 3% икономия ... е пренебрежимо малко.
- samo_pechka
- Мнения: 8384
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дизелова добавка Юнак
Ако някой чака на добавка, да му падне разход... Може би с качествен цетан буустер има някакъв ефект. Но парите дадени за него, ще надвиши икономията в пъти.
Има една немска добавка която се ползва при смеси на дизел с растителни масла ( олио и т.н. ) . Казва се DX52 . Знам я от доста време и все се каня да купя едно шише и да пробвам в малки експериментални кол. да добавя в нафтата на старите каляски. Както казах тя не е точно за нафта, а за растителни масла , ползвани като дизелово гориво. С добавката уж се избягват проблемите които са налични при каране с олио, т.е. трудно палене и непълно изгаряне. Един литър се смесва с 50 л олио и качеството става все едно с нафта се кара. Но когато се кара само с нафта , не знам колко може да се сложи, във всеки случай много по-малко трябва да е. Може би един литър ще е достатъчен за 250-500л нафта. Ако някой се реши, нека сериозно прерови за допустими кол. в чиста нафта колко може да се сложи без риск за мотора!! Аз още не съм открил 100% сигурна информация.
Има една немска добавка която се ползва при смеси на дизел с растителни масла ( олио и т.н. ) . Казва се DX52 . Знам я от доста време и все се каня да купя едно шише и да пробвам в малки експериментални кол. да добавя в нафтата на старите каляски. Както казах тя не е точно за нафта, а за растителни масла , ползвани като дизелово гориво. С добавката уж се избягват проблемите които са налични при каране с олио, т.е. трудно палене и непълно изгаряне. Един литър се смесва с 50 л олио и качеството става все едно с нафта се кара. Но когато се кара само с нафта , не знам колко може да се сложи, във всеки случай много по-малко трябва да е. Може би един литър ще е достатъчен за 250-500л нафта. Ако някой се реши, нека сериозно прерови за допустими кол. в чиста нафта колко може да се сложи без риск за мотора!! Аз още не съм открил 100% сигурна информация.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Дизелова добавка Юнак
steich написа:Тези 3.7 % икономия граничат със статистическата грешка при това замерване, тъй като то е за многократно много време, многобройни студени стартове, различно време, температури, задръстване и т.н, и т.н., и т.н. ... тъй че дори и да имаш реални 3% икономия ... е пренебрежимо малко.
Много точно описано!
Аз извънграско с темпомат и по едни и същи маршрути при положение, че си познавам перфектно колата и понякога има разлики, а какво остава при наличие на градско каране.
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Дизелова добавка Юнак
Не съм влизал във форума много отдавна. Видях добавката на Йонко и реших да си закупя едно голямо шише. Взех го от Марешки в София. Имам племеник химик и му изпратих етикета със съставките ,които той прегледа и ми каза ,че това са общо казано етер, ацетон или ускорители на изгарянето и най -важното, 2т масло бездимно!!! Което ще рече ,че ако някога някой е следил мои постове по повод добавки ще разбере ,че това сме го ползвали доста преди Мермерски да го ,,ИЗМИСЛИ,, Имам приятел на пункт за технически преглед и преди да сложа добавката замерихме димноста н Сеат 2.0 TDI 140 dsg по талон евро 4. Показанията на загрят двигател и катализатор бяха 0.2 и 03 каквото и да значеше това. След сипване на 0.500мл на около 40 л гориво и шофиране около 10 км за да съм сигурен че вече е във филтъра направихме второ замерване . Ще покажа снимка на прегледа , уреда показа 0.0 -0.1 . Ето таблица с тези единици.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дизелова добавка Юнак
Прегледа у нас е едно към гьоторе.
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Дизелова добавка Юнак
Прегледа при вас незнам какъв е за но при моя приятел е замерен истински!!!
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Дизелова добавка Юнак
Още малко и ще почнете да ги тикате тия дизели за по икономично
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дизелова добавка Юнак
petiaivanova12 написа:Прегледа при вас незнам какъв е за но при моя приятел е замерен истински!!!
При истинския преглед, вероятно ще ти дожалее за колата
За да не го приемеш като заяждане, ще обясня. При меренето в Германия се знаят какви максимални обороти развива твоя мотор, някаква граница всъщност, примерно от 4900 до 5200об/мин. За да е валидно меренето, трябва поне минималната стойност да се достига, и то достатъчно бързо(регламентирано е време, нещо като половин или една секунда май беше), за да се гарантира, че се подава достатъчно рязко и достатъчно много газ.
А картинката която си дал, няма общо с меренето на ГТП. Там са други мерни единици, мерене при други условия и по друг начин. И за други цели.
- Кайзен
- Мнения: 1529
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Дизелова добавка Юнак
Това не е съвсем така. По време на AU (Abgasuntersuchung) трябва да се постигнат ≥ 90% от оборотите при максимална мощност.cecoa1 написа:При меренето в Германия се знаят какви максимални обороти развива твоя мотор, някаква граница всъщност, примерно от 4900 до 5200об/мин. За да е валидно меренето, трябва поне минималната стойност да се достига
За посочения по-горе 2.0TDI 140 (140 PS при 4200 min−1) означава, че 3 800 - 4 000 оборота са достатъчни.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дизелова добавка Юнак
Май не си минавал този преглед, а само си чел и тълкувал...
Мога да ти покажа и протокол, за бившата ми кола, при която номиналната мощност беше при 4000об/мин. На практика минимума е при 90% от въобще максималните обороти достигани на място без товар.
Мога да ти покажа и протокол, за бившата ми кола, при която номиналната мощност беше при 4000об/мин. На практика минимума е при 90% от въобще максималните обороти достигани на място без товар.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 85 госта