Дизелова добавка Юнак

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот cecoa1 » Сря 02 юни 2021 18:14


Това, което си показал е описание на случаи, които са изключение, защото не вдигат необходимите обороти без товар на място(софтуерно са ограничени). Казват точно, че се вписва съответната цитирана там забележка в протокола.
Дай по-добре примерен протокол от тест, и ще видиш, че няма ли я тая забележка, то оборотите до които се тества са доста по-високи от оборотите на максимална мощност.
Аз ще потърся моя протокол да ти покажа.
Прикачени файлове
IMG-f54a3321f98c599de31689cb55361a5d-V.jpg
IMG-f54a3321f98c599de31689cb55361a5d-V.jpg (16.83 KиБ) Видяна 2058 пъти
IMG-f54a3321f98c599de31689cb55361a5d-V.jpg




Потребителски аватар
petiaivanova12
Мнения: 162
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
Двигател: BKD 2008
Местоположение: sofia

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот petiaivanova12 » Сря 02 юни 2021 19:51


Ето з това спрях да влизам ! Вие хора освен да хейтите друго не можете! Хубава вечер!


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот muns61 » Сря 02 юни 2021 20:47


Не приемаш чужди мнения?


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1528
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот Кайзен » Сря 02 юни 2021 20:56


cecoa1 написа:Това, което си показал е описание на случаи, които са изключение, защото не вдигат необходимите обороти без товар на място(софтуерно са ограничени). Казват точно, че се вписва съответната цитирана там забележка в протокола.
Показал съм двата случая:
1) "нормален" при ≥ 90% от оборотите при максимална мощност
2) "изключение", когато не могат да се постигнат необходимите обороти и се пише забележка, че измерването е направено при <90%.

В моя протокол, за моя дизелов автомобил, минималните и максималните обороти са други и изпълняват изикването за ≥ 90% от оборотите при максимална мощност. Всъщност и при твоето измерване е така, просто твоето твърдение
cecoa1 написа:На практика минимума е при 90% от въобще максималните обороти достигани на място без товар.
не е коректно, защото не става дума за въобще максимални обороти на място без товар, а за минимум 90% от оборотите при максимална мощност.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот cecoa1 » Сря 02 юни 2021 21:47


Кайзен... При автомобила, от който е протокола, имаме 96kw при точно 4000об/мин. Числото в талона, на позицията мощност/обороти е 96/4000, мога и на талона да ти пратя снимка. 90% от тия обороти са 3600. А в протокола ми дават от 4700 до 5300об/мин. Има логика 90% от 5300 = 4770. Реално и трите форсирания при мен са до близо 5000об/мин. Това между другото е тест, на който не съм присъствал(при предишния собственик), а вече на следващия протокол бях там, стойностите вече бяха по-добри, но вкарването в червеното пак не му се размина.
Та двата случая всъщност са:
1) Нормален, оборотите не се ограничават до по-ниски на празен ход, и теста е до червеното в оборотомера(не го гледат от там, знае се за всеки модел точното число), или поне до 90% от тези обороти. Като в общия случай, тия обороти са над тези, при които се постига максимална мощност. Има и изключения- някои са ограничени по-рязко след оборотите на максимална мощност, други развиват доста... Тия неща са и във връзка с електронното управление на горивоподаването, щото с механичните помпи възможностите бяха далеч по-ограничени(но пак се минаваха оборотите на максимална мощност понякога).
2) Втория случай е ясен - софтуера не дава вдигане на оборотите над доста по-ниска стойност. При такива коли ако на теста хванат пушек, трябва нещата да са много зле. В общия случай за тях теста е почти безполезен. (Може да прочете, който му е интересно, как преди време пък въобще не мереха газове немците за коли с Евро 4 и нагоре, а само гледаха за грешки)

В крайна сметка дай ги тия твоите стойности какви са, може и без снимка, само ги кажи, че нещо не ми се вярва да са под обороти на максимална мощност.
Близо до службата ми(даже в същата сграда) има пункт за ГТП(TÜV/AU), и често ги виждам да тестват...


petiaivanova12 написа:Ето з това спрях да влизам ! Вие хора освен да хейтите друго не можете! Хубава вечер!

Ако аз съм нещо виновен, моля за извинение. Пуснах първия коментар в движение, затова е и толкова кратък, а може да си го приел като заяждане, което не е било целта.
Даже сега като се замисля, коментара ми не е по темата, но не мислех, че ще се обърне толкова внимание. Позволих си да го напиша, не защото отричам ефекта от добавките, а просто защото при немското тестване е доста трудно да се постигнат чак нули, а пък при българското могат да се докарат на всеки що-годе изправен двигател и без добавки. Държа да кажа, че в твоя случай, щом си го правил при приятел, и ако сте гледали тестването да е при еднакви условия, то вероятно резултата като подобрение с добавката го има. При мен последния протокол(след този, който съм показал), беше с премиум нафта и след кратко продухване преди теста, резултатите бяха много по-добри(ако не ме домързя да го потърся, и ако успея да го намеря, ще го снимам и него). Просто исках да кажа, че при немското тестване стойностите са по-реални, и заради това, че тестват еднакво почти навсякъде, могат по-коректни да се сравняват.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1528
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот Кайзен » Сря 02 юни 2021 22:29


Моя автомобил също постига максимална мощност при 4 000 об/мин. Диапазона в протокола е 4 900 - 5 100, а измерената стойност е при 4951 об/мин.
Това също покрива изискването от ≥ 90% от оборотите при максимална мощност, защото в случая диапазона е 122,5% - 127,5%, което е >90%.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот cecoa1 » Сря 02 юни 2021 23:19


Обърни внимание също, че тоя диапазон е доста над 90% от оборотите на максимална мощност.
В смисъл, при 4500 ще си пак над тия 90%, но няма да влезеш в зададения диапазон.
И още нещо - не мерят само при максималните обороти. Те са нужни да се искат, за да може да се осигурят сравними, относително еднакви условия при преходните режими при достигането им. Т.е. като зададеш толкова високи обороти, и малко време за достигането им, определяш колко рязко трябва да се натисне газта, а от това зависи най-много дали ще има дим. Е, не е баш директно зависима промяната на цикловата порция като в механична ГНП, но поне около максимума заложен в софтуера.
Чисто теоритично, ако колата е на границата на нормата, с малко по-"нежно" натискане на газта, но с достатъчно усет и опит, така че да стигне долната граница на изискуемия диапазон за максималното време, може да мине теста. Ама все пак това е много по-малка възможност за вариране, и на практика почти никой не се старае в едната или другата крайност.
У нас, доколкото помня, и времето и оборотите са на други норми - натискаш по-плавно, до по-ниски обороти, и минаваш...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 03 юни 2021 10:46


Един въпрос , моя пасат B7 на място не може да вдигне повече от 2500об/мин как се процедира в такъв случай ?


stamat25
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 13 окт 2014 20:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот stamat25 » Чет 03 юни 2021 10:51


Изключваш ESP от бутона.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот cecoa1 » Чет 03 юни 2021 10:54


Пишат забележка, че не може, и толкова. Писахме за това на предната страница.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 03 юни 2021 11:11


cecoa1 написа:Пишат забележка, че не може, и толкова. Писахме за това на предната страница.

може, ама вече толкова много се изписа, че се позагубих


stamat25 написа:Изключваш ESP от бутона.

ще пробвам


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот VWGT » Чет 03 юни 2021 11:23


При мен всеки път при ГТП газовете ги мерят на 2500 оборота точно по тази причина.
Заради електронната ръчна и нея не я отчитат, а ме карат да повторя теста със спирачката.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 03 юни 2021 16:27


stamat25 написа:Изключваш ESP от бутона.

Няма разлика с изключен TCS , пак спира на 2500


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот Vasseto » Чет 03 юни 2021 16:44


Като я подготвиш за изтрелване трябва да отиде на 3500.
1. ESP изключено.
2. На спорт при автомат.
3. натискаш с левия крак спирачката.
4. даваш гас.

Тогава тя си мисли че ще се изтрелваш на светофар примерно ....


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизелова добавка Юнак

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 03 юни 2021 20:29


Ръчна кутия съм , спирачка не бях натиснал ще пробвам утре и ще пиша



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта