Да се похваля, че и на моя TDI направихме тази процедура заедно с колегата Ventoman.Момчето свърши работа перфектно, за което съм му благодарен.Пипа много внимателно и прецизно.
Колата започна да върви осезаемо по-добре - и в ниските и във високите обороти.Форсира се по-леко.Аз си мислех, че положението няма да е много зле(защото съм гледал снимките на запушени колектори) но се оказа, че си е баш зле.
Исках да почистим само колекторите без да затапваме ЕГР, но се установи , че и той е зле - т.е. не затваря плътно, от което изгорели газове постоянно си минават дори във високи обороти.
Та се наложи да го затапим с пластина.
Аз имам ВАГ-КОМ и съм го гледал ЕГР - даваше идеални стойности, но пък не съм го гледал във високите където би трябвало да затваря и да не пропуска обратно газове.Със сигурност нямаше да дава желаните стойности.
Друго интересно ми направи впечетление.Самия ЕГР беше мацнат с нещо като розова боя.Със същата боя беше мацнат единия от тампоните на мотора, който се оказа за смяна.
Колата е от австрия и до 2006/5(вкарана е 2 месеца след това) е имала TUV(ако се вярва на стикера на предното стъкло).
Изглежда като се закара на преглед се маркират проблемните части.
И като са им казали що неща са за смяна са я продали(то и без това си е стар модел).
Сега колата по-остро, преди с ЕГР - по-меко.Но като видях колко гняс изкарахме от всмукателните колектори - ти е.а ЕГР-а който е основен виновник за тази мръсотия.
Знаете, че изгорелите газове + маслените пари(маслото) правят тези ужаси в колекторите, както и лееекото каране на ниски обороти(както някой колеги колеги тука препоръчват щото нали е дизел трябвало лекичко)
Та сега колата е много по-добре.Преди като загрееше вървеше доста зле.Като беше леко хладна така - се търпеше.Сега разликата е доста по-малка.Вчера в жегите вървеше мнооого добре.
А на връщане от селото на Ventomana със скорост 90/100 - даваще разход по борд.компютъра около 3.8-4.0/100.
Естествено той лъже - но преди мнооого трудно на магистралата на по-дълго каране е свалял на 4.2-4.5/100, а грешката която си има важи и в двата случая.
Колата се кара с по-малко газ и като я натисна не се чудеше като преди а си поема веднага.
Така, че съвета ми е да си погледнете това нещо щото със сигурност и при вас няма да е по-розово
Ако искат модераторите могат да сложат тази тема най-горе като задължителна профилактика(особено със затапването на ЕГР), защото тази налепи са много неприятна работа.
Така, че почистете ги, затапвайте ЕГР-а и ПОВЕЧКО обороти!!!!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=67
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=68
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=70
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=71
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=77
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=80
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=83
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=84
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=73
Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Същото установих и аз вчера като извадих ЕГР-при мен само ЕГР не е за затапване/писал съм в темата за ЕГР/.От tdiclub.com това е една от основните профилактики която препоръчват.Само ,че според мен проблема с мърсотията се решава по-добре от дренаж на тръбата на картерните газове/klenbuterol го е направил с 3 маркуча/
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
сори за (сигурно) повтарящия се въпрос ама това ли е ЕГР http://images18.snimka.bg/003260303-big.jpg , т.е. този който връща маслените пари от двигателя във въздушния филтър?
че... не мога да се ориентирам нещо по снимките
че... не мога да се ориентирам нещо по снимките
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
И една много добра тема но на немски, ако някой има време да я преведе...
http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=3095
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
faint написа:сори за (сигурно) повтарящия се въпрос ама това ли е ЕГР http://images18.snimka.bg/003260303-big.jpg , т.е. този който връща маслените пари от двигателя във въздушния филтър?
че... не мога да се ориентирам нещо по снимките
Не тва е отдушника на картерните газове.Фактически съвместната работа на него/принос масло/ и ЕГР/принос изгорели газове от изходния колектор/ правят мазалото в колектора.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да се похваля и аз вече съм с чисти колектори.Старшно благодарско на Ventoman - цял ден си изгуби да ми изчисти колата докрой и бачкаше адски внимателно .За сега съм рекордйор с най-много мърсотия от четири коли /WastelandTD,Ventoman и още някой с Пасат ама не знам кой/.В мойте колектори нямаше толкова следи от ЕГР/бачкаше си ОК/ ,ама колко масло се беше изляло/което си е доста странно и му се чида как идва толкова много /.За сега колата си набира осезаемо по-добре.Трябва обаче да променя горивото щото ми е на 124 за да видя пълния ефект от чистенето.Като я изпробвам ще пиша за скорост и разход /скоро и снимки ще пусна/.
P.S.Темата найстина е добре да се направи важна - същото нещо е едно от основните профилактики препоръчвана в tdiclub.com
P.S.Темата найстина е добре да се направи важна - същото нещо е едно от основните профилактики препоръчвана в tdiclub.com
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
...Помниш ли преди месеци,като ти разправях,че този клапан води само до бели и с нищо не е полезен Ти обаче настояваше,че без него мотора работел твърдо и още там кво беше. А ефекта за екологията е още по-трагичен,щото като ти се напълнят колекторите с говна от там влиза по-малко въздух...оттам и т.н.Rabbit_TDI написа:Да се похваля и аз вече съм с чисти колектори.Старшно благодарско на Ventoman - цял ден си изгуби да ми изчисти колата докрой и бачкаше адски внимателно .За сега съм рекордйор с най-много мърсотия от четири коли /WastelandTD,Ventoman и още някой с Пасат ама не знам кой/.В мойте колектори нямаше толкова следи от ЕГР/бачкаше си ОК/ ,ама колко масло се беше изляло/което си е доста странно и му се чида как идва толкова много /.За сега колата си набира осезаемо по-добре.Трябва обаче да променя горивото щото ми е на 124 за да видя пълния ефект от чистенето.Като я изпробвам ще пиша за скорост и разход /скоро и снимки ще пусна/.
P.S.Темата найстина е добре да се направи важна - същото нещо е едно от основните профилактики препоръчвана в tdiclub.com
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 54 госта