Прекъснат кабел ...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Прекъснат кабел ...

Мнениеот Adnan » Сря 23 май 2007 8:06


По някaква причина ми е прекъснат кабела от колекторните тръби който отива в компа и са го затапили с един болт :

Изображение

А кабела който излиза от дебитомера и би трябвало да влиза ето тука :
Изображение

Е вързан към кабела който трябва да е към този който е запушен :
Изображение

Аз купих колата така от германия. Вече си я карам така от както съм я взел ( 3 месеца ). Те копелетата по някаква причина са го шунтирали кабела но за какво :?: Някой има ли идея ?

Ако върна всичко както трябва дали няма да сбъркам, колегата Rabit_TDI сподели, че за да го направят това има някаква причина и за това се двоумя?

Благодаря предварително !

Последна промяна от Adnan на Сря 23 май 2007 9:30, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 23 май 2007 9:01


Само да поправя колегата че това не е кабел ,а маркуч излизащ от изхода на турбото и отиващ към компа/намира се отгоре на изхода на турбото и отива назад към купето/.Доколкото знам тоя кабел следи турбото за "свръхналягане" и прекъсва подаването на гориво за да не скапе турбината/ако греша някой да ме поправи щото това с тоя кабел ми изглежда доста сериозно+това че на изхода на турбото е омаслено+пукнат маркуч/.Също така гадовете са пъхнали маркуча от компа във въздушния филтар/там кадето ходи ЕГР клапана,а него самия са го оставили без нищо/.


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Сря 23 май 2007 9:11


По начина който е обяснено /нещо не виждам снимките/ си мисля, че колегата трябва съвсем скоро да отиде на майстор. Или пък да си купи нова турбина. След като маркуча от колектора на турбото не е свързан с МАР сензора, то няма кой да каже на ECU-то колко надува самото турбо и следва БАММММ. А това че EGR-а му е изключен не е чак такъв проблем. Но по начина, по който е направено ще отчита грешка. Колега защо не погледнеш друг МК3 с 1Z двигател и да си наредиш маркучетата както трябва? Нищо няма да загубиш, а и става за 10-на минути.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 23 май 2007 9:18


Колегата погледна моя- даже вероятно ги е пренаредил.Лошото е че е падало едно рязане ено чудо + спукана тръба от турбото ,та пренареждането не е чак такава детска игра :cry: .Отделно че това няма как да е направено случайно - най-вероятно по няква причина турбото е давало свръхналягане/нарочно или от повреда/ и младежите за да се справят с прекъсванията са изключили от МАР-а .Та дилемата е по скоро да се открие каква е била причината за да се върне мотора към нормална работа.Само не разбрах спуканат тръба/сега е лепена/се е появила слид това/вследствие на високото налягане/,или я е имало преди това/може тя да е причината за свръхналягане-щото Н75 зима инфо от налягането след нея и кара турбото да надува за да компенсира теча,а МАП-а е върза непосредствено след нея и го шунтира от своя страна :? /.Отделно трябва и да се погледне турбото кво може се направи по него - все си мисля че ако не е надувана много колата ще издаяни още някой 10-100к километар.


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Сря 23 май 2007 9:26


Е щом се е справил с вакуумите и спукана тръба значи би трябвало да успее и VAG-COM-ма :wink: . Ще ми е интересно какво ще покаже. Ако спукването е станало след интервенцията, мисля че е заминал МАР-а. Иначе не би трябвало да го пипат него, а да бъзикат само №75. ТОва е само предположение.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 23 май 2007 10:06


Много интерестно само преди като го бях закачил на VAG COM що не показа нищо, ама и това си беше преди 2 месеца тамън си бях взел колата. Дали може да се е променило от тогава бая неща, чак ме хвана мерак ?
Животи и здраве само да се върна и ще се опитам да направя някоя среща с някой от форума с кабел но тоя път да мога да гледам и аз.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 23 май 2007 10:29


Ми не показва нищо щото МАР сензора зима налягане от филтара и не прави грешки :) А повечето "майстори" с комп гледат само за грешки.Ако го закачиш обаче да направиш диаграма на работата на турбото компа ще покаже че то не бачка.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 23 май 2007 22:00


прави се наи вече заради дефектен н75 но е грешка на тъпеншвабен и не натрупва грешка


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Чет 24 май 2007 21:31


Имах впредвид да го закачиш сега, след като си оправил вакуумите. Именно по този начин ще намериш какво си е заминало и заради какво са правили тези изпълнения с маркучите.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 24 май 2007 21:55


kombito-tdi написа:прави се наи вече заради дефектен н75 но е грешка на тъпеншвабен и не натрупва грешка
-това и истината.много майстори го практикуват за да не купуват N75 клапан за 100 лв.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 24 май 2007 23:11


SMEL написа:
kombito-tdi написа:прави се наи вече заради дефектен н75 но е грешка на тъпеншвабен и не натрупва грешка
-това и истината.много майстори го практикуват за да не купуват N75 клапан за 100 лв.


Даже е много по-евтин :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 25 май 2007 21:33


70 лв.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 28 май 2007 8:42


Прибирам се аз и още на другия ден сменям маркучите както трябва да си е ...
Разлика в поведението на колата има на 4'та вече не прекъсва или само леко и си продължава да набира. На 5'та прекъсва на повисока скорост за по малко време.
Чух, че едно момче у нас си е взел кабел на BOSCH ( абе голяма работа ) и веднага скачам при него и хоп Голфа на компа.
Една грешка "ГРЕШКА В ТРЪБИТЕ ЗА НАЛЯГАНЕ" :shock :shock викам дай подробности дай кода на грешката вика :
"- софтуера не го позволява и идея си нямам какво означава ".
Пита ме да трия ли викам аман не пипай и той вика иди в професионален сервиз на BOSCH там с професионална диагностика ( метода на пробата и грешката ) разбират къде е проблема .

Сега вече имам въпрос към колегите с ВАГКОМ има ли някой който да го закачи и да каже къде е точно е проблема в тези тръби ? Сервиз на BOSCH има при фирмата където работя на 1 мин. път с камила :) но много не искам да ходя при тях.

Благодаря предварително !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 28 май 2007 9:09


Пробва ли с моя Н75?


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 11 юни 2007 8:44


Rabbit_TDI написа:Пробва ли с моя Н75?


Пробвах да и проблема с прекъсването изчезна. :P :P
Трябва да пиша и на другата тема, за прекъсването но мисля, че един отговор е достатъчен :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__, petiop, Цецо78 и 150 госта