Голф 3 1.9 тд 75 к.с 1994-шайбата на коляновия вал мята
Голф 3 1.9 тд 75 к.с 1994-шайбата на коляновия вал мята
Здравейте колеги!Нов съм в форума карам голф 3 1.9 тд 75 коня имам проблем с шайбата на коляновия вал мята адски много някой да знае къде може да го оправят иначе съм от Асеновград.Благодаря предварително!
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1.9 тд 75 к.с 1994-шайбата на коляновия вал мята
Не я карай повече! Рискуваш сериозен и скъп ремонт при скъсване на болта!
Re: Голф 3 1.9 тд 75 к.с 1994-шайбата на коляновия вал мята
Знам,че рискът болта да се скъса е голям,но нямам друга кола и моля за съвети къде да я закарам да ми я оправят чувал съм,че слагат зъбното колело от голф 4
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7683
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.9 тд 75 к.с 1994-шайбата на коляновия вал мята
Длагат от голф3 ама 1.9 тди
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1.9 тд 75 к.с 1994-шайбата на коляновия вал мята
От Г3 ТДИ ще стане , но ще трябва да се смъкне двигателя , вала да се извади, да му се направи челосване, засечка . Не е нещо дето не е правено, не се налага смъкване на главата, само картера се смъква, вала се вади и по обратния ред се нарежда. За целта обаче не може да стане на място и трябва да се извади двигателя. Силно препоръчително е след това да се сложи фрайлауф ролка на алтернатора. Много се облекчава откъм моментните импулси шайбата и спада натоварването към болта. Болта задължително от новите с пъпката отгоре да бъде.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7683
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.9 тд 75 к.с 1994-шайбата на коляновия вал мята
Абе може да стане и на място. Но с компромис към точността на засечката.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта