Колата е а3 1.9 тди 110кс познатия на милиони двигател по света какво се случва..
Колата скъса ангренажен ремък на магистралата след като водната помпа блокира със скорост 140км...след странното свирене което се чу единственото което успях да направя бе да изключа от скорост ..след което колата угасна..
Дръпнахме я в сервиз и се установи следното
Скъсан анг.ремък ударени 3 повдигача и блокирала водна помпа...когато се къса ремъка се навива и блокирва коляновия вал.
Следва Комплект ремъци + 4 ролки и водна помпа на INA+ ново масло 10в40 маслен и горивен филтър..шлайф глава+напасване на клапани и нови гарнитури..

Колата запали работи добре...но не върви(според мен центровката е добра поради причината че колата пали от раз и работи добре)
Но ... няма мощност.
Сваляхме турбината вътре оста е крива и перката на студената част опира в корпуса и геометрията е блокирала...търся турбина и намерих същата (на моята пише VNT15..намирам същата 1749в рециклирана ..с нова средна част ...нови перки...перфектна) Слагаме новата турбина и пак няма мощност..на 1ва се изрязва и после е умряла...и почна да пуши когато я запаля само на масло.
Майстора който я сглобява каза че трябва да се настрой клапана и геометрията....но пак не става ..не върви
Клапаните н75 и н18 са работещи..вакуум има,всички маркучи са сменени(вакуумните) затапен егр...и пак не върви
Някакви идея
