Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Сря 05 дек 2018 21:55


Е такива 5бр взех утре ще видя как ще ги слагам, гледам че нямат фаска .
F00VC17505
Прикачени файлове
received_218486289047624.png
received_305727333375952.png




Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Чет 06 дек 2018 16:56


Днес смених дихтунгите по следния начин: свалих дюзите старите дихтунги на 3 от цилиндрите си бяха в леглата , извадих ги почистих с парцалче и спреи за дискове, поставих новите на разпрасквачите и пуснах дюзите.
След запалване напръсках с вода с веро и от първи и четвърти излизат малки мехурчета, преди смяната днес по същия начин пръсках и пак излизаха.
Даите идея какво може да се направи.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8376
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот samo_pechka » Чет 06 дек 2018 18:25


Аз имам от стара дюза направен "райбер", дюзата я ползвам за "водач" , а самия райбер , подобен тип дето е за зачистване на водопроводни батерии, е монтиран отпред на корпуса на дюзата , така си чистя леглата в главата преди монтаж на самите дюзи. Внимателно на ръка и става един път. Сигурно при теб има надрано точно в леглото. Получава се при вадене на запекла дихтунга с неправилните инструменти, най-често тънка отверка или някакво тънко шило и т.н., така се надира повърхността . А самите дихтунги запичат от греста, с която се лепят масово за дюзите...омагьосан кръг нали.
Освен пак да демонтираш дюзите, да си намериш/купиш един прав райбер за чешми ( щото е евтин и няма ценови заместител ) , малкия е със сигурност пасващ там ( те се продават една ръкохватка с два "камъка" ) , направи една дистанционна втулка да влезе райбера в него и да върви уплътнено в отвора на главата, така ще знаеш , че ще работи в местото дето ляга дюзата и ще е максимално вертикално. Ползвай обикновен вазелин за смазка и да се обират стружките от отвора. Леко натискаш и завърташ! Всичко на ръка! Тр-четири пъти са обикновено достатъчни!
Запушваш дупката в главата ( аз ползвам дръжка от детска четчица, от по-дебелите ) дето влиза разпръсквача, пръсваш малко спрей за спирачки и обдухваш с компресор . Слагаш отвърнатата предварително дихтунга и стягаш по реда нещата. Предполагам знаеш как се отгрява бакър , да стане мек?


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Пет 07 дек 2018 13:39


Колега samo_pechka да те попитам, когато погледнеш в отвора на дюзата какво виждаш и какво трябва да се вижда:
При мен се вижда примерно окръжност не сам я мерил колко е Ф-то и в нея друга окръжност която е по ниска (като фаска как да го нарека незнам) за самата дихтунга. Така ли трябва да бъде или при мен това в центъра е вкупано? При мен дихтунгата ляга в това вкупаното, но то е една идея по голяма окръжност можеби от дихтунгата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8376
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот samo_pechka » Съб 08 дек 2018 10:51


Да, доколкото си спомням нещо такова е.


RUSEV271
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот RUSEV271 » Пет 18 ное 2022 21:23


Здравейте колеги и на мен ми излиза същата грешка 00550 пробвах аванса работи колата пали трудно с бели пушаци няма мощност.Немога да разбера защо дава такава разлика
Прикачени файлове
Screenshot_20221118-212015_Gallery.jpg
Screenshot_20221118-211916_Gallery.jpg


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот goppa » Съб 19 ное 2022 6:03


На прескочил зъб на ангренажа прилича. Или на разхлабено ангренажно колело на коляновият вал.
Погледни шайбите на коляновия вал, ако бият много вероятно е това .


RUSEV271
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот RUSEV271 » Съб 19 ное 2022 8:53


Ще погледна като топла пали веднага и не пуши но няма мощност откаде може да показва различни неща в basic settings и measuring blocks гледам на едното веднага на другото и има разлика двигателя е 1z.Днес запали както трябва но при форсиране пуши много бял дим


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот goppa » Съб 19 ное 2022 18:04


От изоставане е центровката е това. И е нормално в бейсик сетингс за е различен аванса.


RUSEV271
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот RUSEV271 » Съб 19 ное 2022 20:33


Добре да дам помпата на предварително нещо друго да погледна или направя .Някой път пали както трябва някой път с много зор и бял пушек независимо как е запазила няма мощност и пуше даже сутринта нагоре по един баир едва го качи прекъсва ще гасне не иска хем запали нормално после наравното повече от 2000 оборота не може като загрее някой път 3000 и спира да има бял пушек или когато дига 3000 с бял пушек и почват да падат оборотите


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот goppa » Съб 19 ное 2022 21:07


Както писах по-горе, погледни шайбите н а коляновия вал дали се "клатят" докато работи мотора. Ако се клатят гасиш и ремонтираш, иначе ремонта може да поскъпне в пъти. Ако не се клатят просто презацепваш наново ангренажа и центроваш момента на впръскване.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: RusH_DeMoN и 201 госта